Komunikaty PR

Szybkie i eleganckie – nowa seria powerbanków Fresh ‘n Rebel

2022-11-24  |  12:57
Biuro prasowe

Holenderski producent urządzeń mobilnych przyzwyczaił odbiorców do tego, że zarówno bezprzewodowe głośniki, słuchawki douszne, ale także powerbanki czy kable nie muszą być czarno-białe i bez wyrazu – poza szeregiem przydatnych funkcjonalności mogą też zachwycać atrakcyjnym designem i unikalną kolorystyką. Premierowa seria powerbanków oferuje zarówno nowe funkcje jak i odmienny wygląd. Co dokładnie się zmieniło?

Marka Fresh n ’Rebel od zawsze stawiała na powerbanki, które nie tylko spełniają swoją podstawową funkcję – mobilnych akumulatorów, przydatnych do ładowania np. smartfona w podróży – ale są czymś więcej: modnymi i atrakcyjnymi dodatkami, za sprawą których można wyrazić siebie, pokazać swój styl. Czym wyróżnia się nowa seria?

Szybkie jak błyskawica – Power Delivery

W nowej linii powerbanków znalazły się trzy modele o pojemności: 6000 mAh, 12000 mAh i 18000 mAh. Najważniejszą nowością w przypadku dwóch ostatnich jest obsługa technologii USB-PD (Power Delivery), która zapewnia moc ładowania 20W, dzięki czemu powerbanki ładują urządzenia nawet 2,5 razy szybciej w porównaniu z akumulatorami nie obsługującymi USB-PD. Czas ma znaczenie – dzięki Power Delivery można naładować smartfona do 50 proc. w zaledwie 30 minut –  to czterokrotnie szybciej niż zwykła ładowarka (USB-A) do telefonu (czas ładowania może się różnić w zależności od marki i modelu smartfona). A co jeśli na ładowanie czeka więcej urządzeń? Model Fresh ‘n Rebel 18 000 mAh ma 2 porty USB i spokojnie może ładować 3 urządzenia jednocześnie.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Powerbanki Fresh 'n Rebel są wyposażone w 6 zabezpieczeń. Można je bezpiecznie zabrać na pokład samolotu, posiadają atest UN38.3. i oferują ochronę zarówno przed zbyt wysokim napięciem, ale też nadmiernym prądem, przegrzaniem, przeładowaniem, nadmiernym rozładowaniem czy zwarciem. Wszystkie modele powerbanków Fresh ‘n Rebel posiadają wskaźnik zasilania, tak aby w każdej chwili można było sprawdzić poziom naładowania wewnętrznych akumulatorów.

Design, który ma znaczenie

A jak zmienił się sam wygląd powerbanków? Dzięki zastosowaniu technologii ogniw o wysokiej gęstości akumulatory są niewielkie i lekkie (380 g w przypadku największego modelu – Fresh ‘n Rebel 18000 mAh), a jednocześnie bardzo wydajne (nawet do 6 ładowań telefonu). Powerbanki wykonano z miękkich, lekkich materiałów, a ich obudowy tworzą łagodne kształty. Z boku urządzenia znajduje się metka z wytłoczonym logo. Miłośników unikalnej kolorystyki holenderskiego „kraba” zadowoli kolorystyka – akumulatory dostępne są w ośmiu atrakcyjnych kolorach: „wypłowiała” zieleń (Dried Green), błękitny (Dusky Blue), bladoróżowy (Smokey Pink), jasnofioletowy (Dreamy Lilac), czerwony z nutą pomarańczy (Safari Red), głęboka czerwień (Deep Mauve), chłodny niebieski (Dive Blue) oraz ciemnoszary (Stormy Grey).

Powerbanki z nowej serii Fresh ‘n Rebel będą dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką już w grudniu. Cena w przypadku modelu 18 000 mAh wynosi ok. 259,90 PLN, 12 000 mAh – 189,90 PLN, 6000 mAh – 129,90 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.