Komunikaty PR

Szybkie i eleganckie – nowa seria powerbanków Fresh ‘n Rebel

2022-11-24  |  12:57
Biuro prasowe

Holenderski producent urządzeń mobilnych przyzwyczaił odbiorców do tego, że zarówno bezprzewodowe głośniki, słuchawki douszne, ale także powerbanki czy kable nie muszą być czarno-białe i bez wyrazu – poza szeregiem przydatnych funkcjonalności mogą też zachwycać atrakcyjnym designem i unikalną kolorystyką. Premierowa seria powerbanków oferuje zarówno nowe funkcje jak i odmienny wygląd. Co dokładnie się zmieniło?

Marka Fresh n ’Rebel od zawsze stawiała na powerbanki, które nie tylko spełniają swoją podstawową funkcję – mobilnych akumulatorów, przydatnych do ładowania np. smartfona w podróży – ale są czymś więcej: modnymi i atrakcyjnymi dodatkami, za sprawą których można wyrazić siebie, pokazać swój styl. Czym wyróżnia się nowa seria?

Szybkie jak błyskawica – Power Delivery

W nowej linii powerbanków znalazły się trzy modele o pojemności: 6000 mAh, 12000 mAh i 18000 mAh. Najważniejszą nowością w przypadku dwóch ostatnich jest obsługa technologii USB-PD (Power Delivery), która zapewnia moc ładowania 20W, dzięki czemu powerbanki ładują urządzenia nawet 2,5 razy szybciej w porównaniu z akumulatorami nie obsługującymi USB-PD. Czas ma znaczenie – dzięki Power Delivery można naładować smartfona do 50 proc. w zaledwie 30 minut –  to czterokrotnie szybciej niż zwykła ładowarka (USB-A) do telefonu (czas ładowania może się różnić w zależności od marki i modelu smartfona). A co jeśli na ładowanie czeka więcej urządzeń? Model Fresh ‘n Rebel 18 000 mAh ma 2 porty USB i spokojnie może ładować 3 urządzenia jednocześnie.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Powerbanki Fresh 'n Rebel są wyposażone w 6 zabezpieczeń. Można je bezpiecznie zabrać na pokład samolotu, posiadają atest UN38.3. i oferują ochronę zarówno przed zbyt wysokim napięciem, ale też nadmiernym prądem, przegrzaniem, przeładowaniem, nadmiernym rozładowaniem czy zwarciem. Wszystkie modele powerbanków Fresh ‘n Rebel posiadają wskaźnik zasilania, tak aby w każdej chwili można było sprawdzić poziom naładowania wewnętrznych akumulatorów.

Design, który ma znaczenie

A jak zmienił się sam wygląd powerbanków? Dzięki zastosowaniu technologii ogniw o wysokiej gęstości akumulatory są niewielkie i lekkie (380 g w przypadku największego modelu – Fresh ‘n Rebel 18000 mAh), a jednocześnie bardzo wydajne (nawet do 6 ładowań telefonu). Powerbanki wykonano z miękkich, lekkich materiałów, a ich obudowy tworzą łagodne kształty. Z boku urządzenia znajduje się metka z wytłoczonym logo. Miłośników unikalnej kolorystyki holenderskiego „kraba” zadowoli kolorystyka – akumulatory dostępne są w ośmiu atrakcyjnych kolorach: „wypłowiała” zieleń (Dried Green), błękitny (Dusky Blue), bladoróżowy (Smokey Pink), jasnofioletowy (Dreamy Lilac), czerwony z nutą pomarańczy (Safari Red), głęboka czerwień (Deep Mauve), chłodny niebieski (Dive Blue) oraz ciemnoszary (Stormy Grey).

Powerbanki z nowej serii Fresh ‘n Rebel będą dostępne do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką już w grudniu. Cena w przypadku modelu 18 000 mAh wynosi ok. 259,90 PLN, 12 000 mAh – 189,90 PLN, 6000 mAh – 129,90 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.