Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl sprząta las! – zaproszenie do stworzenia materiału

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.08 MB )

Spółka Glosel to największa firma zajmująca się sprzedażą online w północno-wschodniej Polsce. Jest właścicielem m.in. sklepów internetowych TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. W najbliższy wtorek, 20 kwietnia, firma zaplanowała specjalną akcję z okazji Dnia Ziemi – sprzątanie lasu na osiedlu Pietrasze (od ulicy Skrzatów).

W akcji weźmie udział ok. 30 osób, w tym współwłaściciele firmy – Łukasz Kierus oraz Agnieszka Stankiewicz-Kierus. Wszystko rozpocznie się po godzinie 13 i będzie trwało do godziny 16.

Akcja sprzątania lasu to tylko jedno z wielu proekologicznych działań, jakie spółka wdraża w swojej codziennej pracy. Dla przykładu, w nowym biurze przy ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego, pracownicy zadeklarowali, że całkowicie rezygnują z używania plastikowych butelek. Każdy otrzymał szklaną butelkę i może do woli korzystać z dystrybutorów wody z filtrem.

Ponadto jakiś czas temu radykalnie zmniejszono użycie folii stretch w procesie pakowania przesyłek i całkowicie zrezygnowano z folii bąbelkowej, a także innych plastikowych i sztucznych wypełniaczy. Zastąpiono je papierem bąbelkowym i wypełnieniem, które pracownicy robią sami ze zużytych kartonów.

W planach spółka ma również założenie łąki kwiatowej na dachu firmy i postawienie tam własnych uli.

Jeśli są Państwo zainteresowani stworzeniem materiału na ten temat, serdecznie zapraszamy 20 kwietnia w godzinach 13-16 do lasu na os. Pietrasze.

Zachęcamy też do kontaktu – chętnie udzielimy szczegółowych informacji:

Malwina Pietrewicz 503501108 malwina@opublikowani.pl

Edyta Niewińska 730255598 edyta.niewinska@glosel.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.