Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl sprząta las! – zaproszenie do stworzenia materiału

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.08 MB )

Spółka Glosel to największa firma zajmująca się sprzedażą online w północno-wschodniej Polsce. Jest właścicielem m.in. sklepów internetowych TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. W najbliższy wtorek, 20 kwietnia, firma zaplanowała specjalną akcję z okazji Dnia Ziemi – sprzątanie lasu na osiedlu Pietrasze (od ulicy Skrzatów).

W akcji weźmie udział ok. 30 osób, w tym współwłaściciele firmy – Łukasz Kierus oraz Agnieszka Stankiewicz-Kierus. Wszystko rozpocznie się po godzinie 13 i będzie trwało do godziny 16.

Akcja sprzątania lasu to tylko jedno z wielu proekologicznych działań, jakie spółka wdraża w swojej codziennej pracy. Dla przykładu, w nowym biurze przy ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego, pracownicy zadeklarowali, że całkowicie rezygnują z używania plastikowych butelek. Każdy otrzymał szklaną butelkę i może do woli korzystać z dystrybutorów wody z filtrem.

Ponadto jakiś czas temu radykalnie zmniejszono użycie folii stretch w procesie pakowania przesyłek i całkowicie zrezygnowano z folii bąbelkowej, a także innych plastikowych i sztucznych wypełniaczy. Zastąpiono je papierem bąbelkowym i wypełnieniem, które pracownicy robią sami ze zużytych kartonów.

W planach spółka ma również założenie łąki kwiatowej na dachu firmy i postawienie tam własnych uli.

Jeśli są Państwo zainteresowani stworzeniem materiału na ten temat, serdecznie zapraszamy 20 kwietnia w godzinach 13-16 do lasu na os. Pietrasze.

Zachęcamy też do kontaktu – chętnie udzielimy szczegółowych informacji:

Malwina Pietrewicz 503501108 malwina@opublikowani.pl

Edyta Niewińska 730255598 edyta.niewinska@glosel.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.