Komunikaty PR

Tchibo współpracuje z Glovo

2024-04-19  |  12:07
Biuro prasowe

Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania.

Pyszna kawa na wyciągnięcie ręki, a w zasadzie po kilku kliknięciach? Teraz dzięki współpracy Tchibo i Glovo to możliwe. – W Tchibo to klient jest w centrum zainteresowania. Badamy jego potrzeby, śledzimy przyzwyczajenia i przewidujemy oczekiwania. Dlatego, będąc jedną z ulubionych marek kawoszy, odpowiadamy na bieżące trendy i podejmujemy współpracę z Glovo. Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, dzięki któremu produkty z naszej oferty będą łatwo dostępne, chociażby podczas pracy zdalnej, czy niespodziewanej wizyty gości – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa. Stale poszerzamy ofertę naszych kawiarni, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem i uznaniem. Dzięki Glovo nie trzeba już wychodzić z domu, żeby zamówić coś pysznego z Tchibo! – dodaje.

Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać kawę z ekspresową dostawą, szczególnie rano, gdy mogą połączyć ją z ulubionym dodatkiem czy ciastkiem. Co roku liczba zamówień w tej kategorii rośnie wyjątkowo dynamicznie. Jestem przekonana, że po połączeniu sił z Tchibo, będziemy mogli jeszcze bardziej rozszerzyć naszą ofertę, nie tylko o gotowe dania i napoje, ale także kawę ziarnistą czy akcesoria kawowe. Dzięki nim użytkownicy będą mogli również we własnym domu parzyć najwyższej jakości kawę – mówi Joanna Kurdziel, Q-Commerce Strategic Account Manager w Glovo.

Aktualnie zdecydowanie najpopularniejszą kawą wśród użytkowników Glovo jest latte. Popularne są także cappuccino i mocha. Największy kawosz Glovo mieszka w Warszawie i w ciągu ostatnich 12 miesięcy zamówił produkty z kategorii Tea & Coffee o wartości ponad 16 tysięcy złotych!

Najlepsza kawa w twoim domu

W aplikacji Glovo asortyment Tchibo znaleźć można w dwóch kategoriach: Jedzenie oraz Artykuły Spożywcze. Klienci mogą wybierać spośród pełnej oferty kawiarni, obejmującej zarówno kawy klasyczne (np. espresso, americano, cappuccino, latte), mrożone (np. klasyczna kawa mrożona, ice latte czy freddo espresso oraz espresso tonic), napoje kawowe sezonowe (np. latte ze słonym karmelem lub latte z gorzką czekoladą i kokosem, cappuccino z gruszką i karmelem na mleku owsianym), gotowe napoje kawowe w puszkach (m.in. Cold Brew dostępne w wariantach o smaku solonego karmelu, orzecha i ciemnej czekolady), czy herbaty. Znajdziemy tam również szeroki wybór pysznych ciast i słodkich przekąsek. W wybranych lokalizacjach dostępne są także świeże kanapki, które w połączeniu z aromatyczną kawą stanowią idealny zestaw na początek dnia. Co ważne, sprawdzone sposoby i wysokie standardy pakowania oraz zabezpieczania przesyłek dają gwarancję, że zamówienie dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie.

Współpraca Tchibo i Glovo to doskonała informacja również dla tych, którzy lubią przyrządzać kawę samodzielnie we własnym domu. Zamówić można bowiem kawy ziarniste, np. te z serii Barista czy Privat, kawy rozpuszczalne i mielone, a także kapsułki oraz filtry do ekspresów Tchibo.

Usługa jest dostępna dla klientów w odległości 5 km od ośmiu warszawskich lokalizacji sklepów Tchibo, m.in. w dzielnicach Śródmieście, Mokotów, Wola, Targówek, Praga-Południe oraz w podwarszawskich Jankach. Klienci, za pomocą aplikacji Glovo, mogą nie tylko złożyć zamówienie, ale również od razu za nie zapłacić. Dostępna jest również opcja płatności gotówką, przy odbiorze zamówienia. Współpraca jest promowana poprzez kampanię marketingową, prowadzoną m.in. w mediach społecznościowych.

Lokalizacje sklepów Tchibo, w których realizowana jest usługa:

●          CH Reduta, al. Jerozolimskie 148

●          Wola Park, ul. Górczewska 124

●          CH Sadyba Best Mall, ul. Powsińska 31

●          Sklep Tchibo Nowy Świat 2, ul Nowy Świat 68

●          CH Targówek, ul. Głębocka 15

●          Westfield Mokotów, ul. Wołoska 12

●          CH King Cross, ul. Jubilerska 1/3

●          CH Janki, ul. Mszczonowska 3, Janki k. Warszawy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.