Komunikaty PR

Tchibo współpracuje z Glovo

2024-04-19  |  12:07
Biuro prasowe

Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania.

Pyszna kawa na wyciągnięcie ręki, a w zasadzie po kilku kliknięciach? Teraz dzięki współpracy Tchibo i Glovo to możliwe. – W Tchibo to klient jest w centrum zainteresowania. Badamy jego potrzeby, śledzimy przyzwyczajenia i przewidujemy oczekiwania. Dlatego, będąc jedną z ulubionych marek kawoszy, odpowiadamy na bieżące trendy i podejmujemy współpracę z Glovo. Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, dzięki któremu produkty z naszej oferty będą łatwo dostępne, chociażby podczas pracy zdalnej, czy niespodziewanej wizyty gości – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa. Stale poszerzamy ofertę naszych kawiarni, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem i uznaniem. Dzięki Glovo nie trzeba już wychodzić z domu, żeby zamówić coś pysznego z Tchibo! – dodaje.

Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać kawę z ekspresową dostawą, szczególnie rano, gdy mogą połączyć ją z ulubionym dodatkiem czy ciastkiem. Co roku liczba zamówień w tej kategorii rośnie wyjątkowo dynamicznie. Jestem przekonana, że po połączeniu sił z Tchibo, będziemy mogli jeszcze bardziej rozszerzyć naszą ofertę, nie tylko o gotowe dania i napoje, ale także kawę ziarnistą czy akcesoria kawowe. Dzięki nim użytkownicy będą mogli również we własnym domu parzyć najwyższej jakości kawę – mówi Joanna Kurdziel, Q-Commerce Strategic Account Manager w Glovo.

Aktualnie zdecydowanie najpopularniejszą kawą wśród użytkowników Glovo jest latte. Popularne są także cappuccino i mocha. Największy kawosz Glovo mieszka w Warszawie i w ciągu ostatnich 12 miesięcy zamówił produkty z kategorii Tea & Coffee o wartości ponad 16 tysięcy złotych!

Najlepsza kawa w twoim domu

W aplikacji Glovo asortyment Tchibo znaleźć można w dwóch kategoriach: Jedzenie oraz Artykuły Spożywcze. Klienci mogą wybierać spośród pełnej oferty kawiarni, obejmującej zarówno kawy klasyczne (np. espresso, americano, cappuccino, latte), mrożone (np. klasyczna kawa mrożona, ice latte czy freddo espresso oraz espresso tonic), napoje kawowe sezonowe (np. latte ze słonym karmelem lub latte z gorzką czekoladą i kokosem, cappuccino z gruszką i karmelem na mleku owsianym), gotowe napoje kawowe w puszkach (m.in. Cold Brew dostępne w wariantach o smaku solonego karmelu, orzecha i ciemnej czekolady), czy herbaty. Znajdziemy tam również szeroki wybór pysznych ciast i słodkich przekąsek. W wybranych lokalizacjach dostępne są także świeże kanapki, które w połączeniu z aromatyczną kawą stanowią idealny zestaw na początek dnia. Co ważne, sprawdzone sposoby i wysokie standardy pakowania oraz zabezpieczania przesyłek dają gwarancję, że zamówienie dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie.

Współpraca Tchibo i Glovo to doskonała informacja również dla tych, którzy lubią przyrządzać kawę samodzielnie we własnym domu. Zamówić można bowiem kawy ziarniste, np. te z serii Barista czy Privat, kawy rozpuszczalne i mielone, a także kapsułki oraz filtry do ekspresów Tchibo.

Usługa jest dostępna dla klientów w odległości 5 km od ośmiu warszawskich lokalizacji sklepów Tchibo, m.in. w dzielnicach Śródmieście, Mokotów, Wola, Targówek, Praga-Południe oraz w podwarszawskich Jankach. Klienci, za pomocą aplikacji Glovo, mogą nie tylko złożyć zamówienie, ale również od razu za nie zapłacić. Dostępna jest również opcja płatności gotówką, przy odbiorze zamówienia. Współpraca jest promowana poprzez kampanię marketingową, prowadzoną m.in. w mediach społecznościowych.

Lokalizacje sklepów Tchibo, w których realizowana jest usługa:

●          CH Reduta, al. Jerozolimskie 148

●          Wola Park, ul. Górczewska 124

●          CH Sadyba Best Mall, ul. Powsińska 31

●          Sklep Tchibo Nowy Świat 2, ul Nowy Świat 68

●          CH Targówek, ul. Głębocka 15

●          Westfield Mokotów, ul. Wołoska 12

●          CH King Cross, ul. Jubilerska 1/3

●          CH Janki, ul. Mszczonowska 3, Janki k. Warszawy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia ‘Eko-Mural’ w mieście Murali Biuro prasowe
2024-07-03 | 07:00

‘Eko-Mural’ w mieście Murali

Fundacja Pracownicza Grupy VKR w 2023 roku w ramach programu „Zdrowe nawyki” wsparła wykonanie największego muralu w Namysłowie. Projekt ten powstał dzięki
Styl życia Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie
2024-07-02 | 18:00

Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie

43% Polaków zawsze ma przy sobie wielorazową torbę na zakupy, prawie ¼ korzysta z niej często, bo 3 razy w tygodniu, od czasu do czasu (raz w tygodniu) pamięta o niej ponad 14%.
Styl życia Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
2024-07-02 | 13:35

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.