Komunikaty PR

Ten Fajny Management poprzez nowy sklep internetowy łączy twórców i ich fanów

2022-11-04  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.03 MB )

Ten Fajny Management oferuje kolejne narzędzie dla twórców, które pozwala skuteczniej docierać z przekazem do fanów i pogłębiać relacje z nimi. Ten Fajny Sklep z ofertą unikatowych kolekcji to nowy element na stronie internetowej agencji. Firma tymi działaniami odświeża wizerunek i dąży w kierunku marki premium.

„Wspólnie budujemy imperium wśród wirtualnej rzeczywistości” to hasło, które przyświeca firmie Ten Fajny Management (TFM) zarówno podczas pracy z klientem, jak i na drodze własnego rozwoju. Ostatnie miesiące w agencji, oprócz standardowych działań, koncentrowały się na wzmocnieniu rozpoznawalności i odświeżeniu marki.

TFM rozpoczął działalność w lipcu 2021 roku, jako firma jesteśmy więc młodym uczestnikiem branży influencer marketingu. Bardzo intensywnie rozwijamy się i stajemy coraz poważniejszym partnerem biznesowym. Zależy nam, aby wyrażać to poprzez kreatywne działania, czego przykładem jest Ten Fajny Sklep. Natomiast zmiany widoczne na stronie mają podkreślić nasz profesjonalizm i otwartość na dojrzałych twórców, za którymi stoi wartościowy przekaz – mówi Mateusz Bill, dyrektor zarządzający agencji Ten Fajny Management.

Dodatkowa przestrzeń do kreacji

TFM zapewnia twórcom możliwość zaprojektowania własnej kolekcji ubrań. To okazja, by sprawdzić się w branży modowej i dzięki autorskim kolekcjom budować markę osobistą.

Kolekcje dostępne w naszym sklepie są łącznikiem twórców z obserwującymi, którzy poprzez codzienne ich używanie mocniej się z nimi identyfikują. Prezentowane hasła, nazwy kolekcji i grafiki zostały stworzone osobiście przez influencerów – mówi Mateusz Bill.

Na stronie www.tenfajnysklep.pl wśród propozycji na sezon jesień - zima 2022/2023 szczególną uwagę zwracają limitowane serie „Neon Limited”. To komplety dresów, które po złożonym przez klienta zamówieniu, są personalizowane przez Kamila Szymczaka, Cypriano Italiano, Edzia Rap i Szalinę Malinę. Każdy influencer, wyróżnia się innym kolorem neonu, a niepowtarzalne wzory rozprysku farb, jakie ręcznie nakłada twórca, świecą w świetle UV.

TFM zadbał o komfort klientów sklepu, gdyż przejście do zakupu wybranego produktu zajmuje zaledwie 0,7 sekundy, a proces realizacji zamówienia mieści się na jednej stronie, na której klient uzupełnia wszystkie dane do wysyłki i płatności.

BOOKING – miejsce dla twórców muzycznych

Wsparcie młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej to kolejny obszar, do którego dużą uwagę przywiązuje agencja. Możliwość realizacji takich kampanii jest dużym atutem firmy, co mocno odzwierciedla nowa odsłona strony internetowej.

BOOKING to przestrzeń poświęcona artystom, którzy rozwijają pasje. muzyczne Zintensyfikowanie działań TFM w branży muzycznej stanowi wyjście ku potrzebom naszych twórców, a dla klientów  oznacza unikatowe i kompleksowe propozycje. Dlatego też, postanowiliśmy wyróżnić nasz potencjał i specjalizację w tym obszarze dodaje Mateusz Bill.

Oferta muzyczna agencji bazuje na wieloletniej praktyce i know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się osoby odpowiedzialne za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji teledysków czy wydawcy muzyki. W lipcu br. dzięki współpracy firm TFM i MUGO odbyła się premiera debiutanckiego singla „Ciach, ciach” Wiktorii Szalińskiej, którym influencerka weszła w świat muzyczny.

Identyfikacja wizualna – profesjonalizm i jakość usług

Witryna www.tenfajnymanagement.pl została przygotowana wizualnie i technicznie, tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających i niecierpliwych klientów. Zbudowana według filozofii „mobile first”, jest zaawansowana technologicznie i przyjazna dla użytkowników korzystających ze smartfonów.

Nowoczesny design wyróżnia minimalistyczna forma prezentowanych treści i elegancki czarny kolor tła wpisany w standardy marki premium. Nowe, bardziej uniwersalne warianty kolorystyczne zyskało także logo, które poprzez biel i czerń otwiera większy wachlarz możliwości graficznych w projektach.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na www.tenfajnymanagement.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Podróże

Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie

Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.