Komunikaty PR

Ten Fajny Management poprzez nowy sklep internetowy łączy twórców i ich fanów

2022-11-04  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.03 MB )

Ten Fajny Management oferuje kolejne narzędzie dla twórców, które pozwala skuteczniej docierać z przekazem do fanów i pogłębiać relacje z nimi. Ten Fajny Sklep z ofertą unikatowych kolekcji to nowy element na stronie internetowej agencji. Firma tymi działaniami odświeża wizerunek i dąży w kierunku marki premium.

„Wspólnie budujemy imperium wśród wirtualnej rzeczywistości” to hasło, które przyświeca firmie Ten Fajny Management (TFM) zarówno podczas pracy z klientem, jak i na drodze własnego rozwoju. Ostatnie miesiące w agencji, oprócz standardowych działań, koncentrowały się na wzmocnieniu rozpoznawalności i odświeżeniu marki.

TFM rozpoczął działalność w lipcu 2021 roku, jako firma jesteśmy więc młodym uczestnikiem branży influencer marketingu. Bardzo intensywnie rozwijamy się i stajemy coraz poważniejszym partnerem biznesowym. Zależy nam, aby wyrażać to poprzez kreatywne działania, czego przykładem jest Ten Fajny Sklep. Natomiast zmiany widoczne na stronie mają podkreślić nasz profesjonalizm i otwartość na dojrzałych twórców, za którymi stoi wartościowy przekaz – mówi Mateusz Bill, dyrektor zarządzający agencji Ten Fajny Management.

Dodatkowa przestrzeń do kreacji

TFM zapewnia twórcom możliwość zaprojektowania własnej kolekcji ubrań. To okazja, by sprawdzić się w branży modowej i dzięki autorskim kolekcjom budować markę osobistą.

Kolekcje dostępne w naszym sklepie są łącznikiem twórców z obserwującymi, którzy poprzez codzienne ich używanie mocniej się z nimi identyfikują. Prezentowane hasła, nazwy kolekcji i grafiki zostały stworzone osobiście przez influencerów – mówi Mateusz Bill.

Na stronie www.tenfajnysklep.pl wśród propozycji na sezon jesień - zima 2022/2023 szczególną uwagę zwracają limitowane serie „Neon Limited”. To komplety dresów, które po złożonym przez klienta zamówieniu, są personalizowane przez Kamila Szymczaka, Cypriano Italiano, Edzia Rap i Szalinę Malinę. Każdy influencer, wyróżnia się innym kolorem neonu, a niepowtarzalne wzory rozprysku farb, jakie ręcznie nakłada twórca, świecą w świetle UV.

TFM zadbał o komfort klientów sklepu, gdyż przejście do zakupu wybranego produktu zajmuje zaledwie 0,7 sekundy, a proces realizacji zamówienia mieści się na jednej stronie, na której klient uzupełnia wszystkie dane do wysyłki i płatności.

BOOKING – miejsce dla twórców muzycznych

Wsparcie młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej to kolejny obszar, do którego dużą uwagę przywiązuje agencja. Możliwość realizacji takich kampanii jest dużym atutem firmy, co mocno odzwierciedla nowa odsłona strony internetowej.

BOOKING to przestrzeń poświęcona artystom, którzy rozwijają pasje. muzyczne Zintensyfikowanie działań TFM w branży muzycznej stanowi wyjście ku potrzebom naszych twórców, a dla klientów  oznacza unikatowe i kompleksowe propozycje. Dlatego też, postanowiliśmy wyróżnić nasz potencjał i specjalizację w tym obszarze dodaje Mateusz Bill.

Oferta muzyczna agencji bazuje na wieloletniej praktyce i know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się osoby odpowiedzialne za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji teledysków czy wydawcy muzyki. W lipcu br. dzięki współpracy firm TFM i MUGO odbyła się premiera debiutanckiego singla „Ciach, ciach” Wiktorii Szalińskiej, którym influencerka weszła w świat muzyczny.

Identyfikacja wizualna – profesjonalizm i jakość usług

Witryna www.tenfajnymanagement.pl została przygotowana wizualnie i technicznie, tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających i niecierpliwych klientów. Zbudowana według filozofii „mobile first”, jest zaawansowana technologicznie i przyjazna dla użytkowników korzystających ze smartfonów.

Nowoczesny design wyróżnia minimalistyczna forma prezentowanych treści i elegancki czarny kolor tła wpisany w standardy marki premium. Nowe, bardziej uniwersalne warianty kolorystyczne zyskało także logo, które poprzez biel i czerń otwiera większy wachlarz możliwości graficznych w projektach.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na www.tenfajnymanagement.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO! Biuro prasowe
2024-07-01 | 01:00

Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!

19 załogantów stałych i 6 załogantów wspomagających – w sumie 25 wioślarzy w ciągu ośmiu dni pokonało Wisłę i spłynęło z Krakowa do
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie!
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka
Styl życia Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
2024-06-27 | 19:10

Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności

Starzenie się społeczeństw jest zjawiskiem globalnym, jednak dzisiejsze pokolenie Silver, znacząco różni się od niegdysiejszych seniorów. Osoby starsze coraz częściej są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Konsument

Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów

Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.