Komunikaty PR

Ten Fajny Management poprzez nowy sklep internetowy łączy twórców i ich fanów

2021-11-03  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.03 MB )

Ten Fajny Management oferuje kolejne narzędzie dla twórców, które pozwala skuteczniej docierać z przekazem do fanów i pogłębiać relacje z nimi. Ten Fajny Sklep z ofertą unikatowych kolekcji to nowy element na stronie internetowej agencji. Firma tymi działaniami odświeża wizerunek i dąży w kierunku marki premium.

„Wspólnie budujemy imperium wśród wirtualnej rzeczywistości” to hasło, które przyświeca firmie Ten Fajny Management (TFM) zarówno podczas pracy z klientem, jak i na drodze własnego rozwoju. Ostatnie miesiące w agencji, oprócz standardowych działań, koncentrowały się na wzmocnieniu rozpoznawalności i odświeżeniu marki.

TFM rozpoczął działalność w lipcu 2021 roku, jako firma jesteśmy więc młodym uczestnikiem branży influencer marketingu. Bardzo intensywnie rozwijamy się i stajemy coraz poważniejszym partnerem biznesowym. Zależy nam, aby wyrażać to poprzez kreatywne działania, czego przykładem jest Ten Fajny Sklep. Natomiast zmiany widoczne na stronie mają podkreślić nasz profesjonalizm i otwartość na dojrzałych twórców, za którymi stoi wartościowy przekaz – mówi Mateusz Bill, dyrektor zarządzający agencji Ten Fajny Management.

Dodatkowa przestrzeń do kreacji

TFM zapewnia twórcom możliwość zaprojektowania własnej kolekcji ubrań. To okazja, by sprawdzić się w branży modowej i dzięki autorskim kolekcjom budować markę osobistą.

Kolekcje dostępne w naszym sklepie są łącznikiem twórców z obserwującymi, którzy poprzez codzienne ich używanie mocniej się z nimi identyfikują. Prezentowane hasła, nazwy kolekcji i grafiki zostały stworzone osobiście przez influencerów – mówi Mateusz Bill.

Na stronie www.tenfajnysklep.pl wśród propozycji na sezon jesień - zima 2022/2023 szczególną uwagę zwracają limitowane serie „Neon Limited”. To komplety dresów, które po złożonym przez klienta zamówieniu, są personalizowane przez Kamila Szymczaka, Cypriano Italiano, Edzia Rap i Szalinę Malinę. Każdy influencer, wyróżnia się innym kolorem neonu, a niepowtarzalne wzory rozprysku farb, jakie ręcznie nakłada twórca, świecą w świetle UV.

TFM zadbał o komfort klientów sklepu, gdyż przejście do zakupu wybranego produktu zajmuje zaledwie 0,7 sekundy, a proces realizacji zamówienia mieści się na jednej stronie, na której klient uzupełnia wszystkie dane do wysyłki i płatności.

BOOKING – miejsce dla twórców muzycznych

Wsparcie młodych twórców w rozwoju w branży muzycznej to kolejny obszar, do którego dużą uwagę przywiązuje agencja. Możliwość realizacji takich kampanii jest dużym atutem firmy, co mocno odzwierciedla nowa odsłona strony internetowej.

BOOKING to przestrzeń poświęcona artystom, którzy rozwijają pasje. muzyczne Zintensyfikowanie działań TFM w branży muzycznej stanowi wyjście ku potrzebom naszych twórców, a dla klientów  oznacza unikatowe i kompleksowe propozycje. Dlatego też, postanowiliśmy wyróżnić nasz potencjał i specjalizację w tym obszarze dodaje Mateusz Bill.

Oferta muzyczna agencji bazuje na wieloletniej praktyce i know-how członków zespołu TFM. W jego szeregach znajdują się osoby odpowiedzialne za rozwój młodych talentów, organizację tras koncertowych, promocji teledysków czy wydawcy muzyki. W lipcu br. dzięki współpracy firm TFM i MUGO odbyła się premiera debiutanckiego singla „Ciach, ciach” Wiktorii Szalińskiej, którym influencerka weszła w świat muzyczny.

Identyfikacja wizualna – profesjonalizm i jakość usług

Witryna www.tenfajnymanagement.pl została przygotowana wizualnie i technicznie, tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających i niecierpliwych klientów. Zbudowana według filozofii „mobile first”, jest zaawansowana technologicznie i przyjazna dla użytkowników korzystających ze smartfonów.

Nowoczesny design wyróżnia minimalistyczna forma prezentowanych treści i elegancki czarny kolor tła wpisany w standardy marki premium. Nowe, bardziej uniwersalne warianty kolorystyczne zyskało także logo, które poprzez biel i czerń otwiera większy wachlarz możliwości graficznych w projektach.

O TFM

Ten Fajny Management rozpoczął działalność w lipcu 2021. Firma TFM skupia twórców internetowych, którzy regularnie tworzą ciekawe treści, a mocną grupę stanowią TikTokerzy docierający do młodych odbiorców. Management ze wszystkimi twórcami współpracuje na wyłączność, kluczowa jest transparentność i dbałość o zabezpieczenie potrzeb każdej ze stron, zarówno twórców, jak i klientów. Firma wspiera autorów treści również w rozwoju ich kanałów społecznościowych, z kolei klienci mogą mieć pewność, że współpraca jest profesjonalnie prowadzona.

Więcej informacji na www.tenfajnymanagement.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.