Termomix w dobrych rękach. Rozstrzygnięcie konkursu PZZ S.A. i PSS„Społem”
Karolina Wołkowycka, zwyciężczyni konkursu na hasło reklamowe ogłoszonego przez Polskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, tegoroczne wielkanocne wypieki mogła przyrządzić w nowym Termomixie. Ten uniwersalny robot kuchenny, marzenie wielu gospodyń, był główną konkursową nagrodą. W rywalizacji wzięło udział ponad 600 osób.
Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 1 kwietnia w siedzibie Podlaskich Zakładów Zbożowych przy ul. Elewatorskiej 14 w Białymstoku. Laureatka nie kryła zadowolenia, bo przekazany jej najnowszy model Thermomix® -TM6 ma wartość blisko 5 500 tys. zł. i przy jego użyciu można w kuchni dokonywać istnych kulinarnych cudów.
- Mam nadzieję, że z wykorzystaniem naszych produktów, ponieważ pani Karolina musiała się nieźle nagłowić, a może i nagotować, by wymyślić takie chwytliwe hasło o mące do pizzy PZZ - żartuje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych. Na razie chce zachować slogan w tajemnicy, ponieważ firma zamierza w przyszłości użyć go w kampanii promocyjnej.
To hasło spodobało nam się szczególnie. Jest uniwersalne, wesołe, a z powodu rymu szybko wpada w ucho. Jesteśmy też mile zaskoczeni, że na konkurs wpłynęło tak wiele ciekawych propozycji. Otrzymaliśmy ich ponad 600, nagrodziliśmy 11, choć pierwsza nagroda była tylko jedna. Gratulujemy zwyciężczyni
– dodaje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Osoby, które zajęły dwa kolejne miejsca otrzymały piecyki do wypiekania pizzy. Przyznano też 8 wyróżnień, za które uczestnicy konkursu nagrodzeni zostali dużymi zestawami produktów PZZ S.A. oraz firmowymi gadżetami.
Hasła reklamowe można było zgłaszać do 27 lutego 2021 roku. Konkurs organizowany był we współpracy z siecią sklepów PSS „Społem” w Białymstoku. Formularz z wymyślonym hasłem należało wrzucić do urny dostępnej w sklepach. Poza hasłem wymagane było też podanie odpowiednich danych oraz numer paragonu na zakup specjalistycznej mąki do pizzy, co upoważniało do odebrania nagrody.
- Wyroby Podlaskich Zakładów Zbożowych od lat cieszą się zaufaniem wśród naszych klientów. Konkurs spowodował wyraźny wzrost zainteresowania produktem w postaci mąki na pizzę włoską - mówi Janusz Kulesza, prezes zarządu PSS Społem w Białymstoku.
Nie jest to pierwszy konkurs, do udziału, w którym zachęcają swoich lojalnych odbiorców Polskie Zakłady Zbożowe w Białymstoku.
- Ta forma zabawy spodobała się i nam i klientom. Pobudza kreatywność, zaangażowanie i przywiązanie do naszej marki, która funkcjonuje na rynku od ponad 70 lat. Z pewnością nie jest to ostatni konkurs organizowany przez PZZ S.A. - zapowiada prezes Sylwia Majewicz.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.