Termomix w dobrych rękach. Rozstrzygnięcie konkursu PZZ S.A. i PSS„Społem”
Karolina Wołkowycka, zwyciężczyni konkursu na hasło reklamowe ogłoszonego przez Polskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, tegoroczne wielkanocne wypieki mogła przyrządzić w nowym Termomixie. Ten uniwersalny robot kuchenny, marzenie wielu gospodyń, był główną konkursową nagrodą. W rywalizacji wzięło udział ponad 600 osób.
Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 1 kwietnia w siedzibie Podlaskich Zakładów Zbożowych przy ul. Elewatorskiej 14 w Białymstoku. Laureatka nie kryła zadowolenia, bo przekazany jej najnowszy model Thermomix® -TM6 ma wartość blisko 5 500 tys. zł. i przy jego użyciu można w kuchni dokonywać istnych kulinarnych cudów.
- Mam nadzieję, że z wykorzystaniem naszych produktów, ponieważ pani Karolina musiała się nieźle nagłowić, a może i nagotować, by wymyślić takie chwytliwe hasło o mące do pizzy PZZ - żartuje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych. Na razie chce zachować slogan w tajemnicy, ponieważ firma zamierza w przyszłości użyć go w kampanii promocyjnej.
To hasło spodobało nam się szczególnie. Jest uniwersalne, wesołe, a z powodu rymu szybko wpada w ucho. Jesteśmy też mile zaskoczeni, że na konkurs wpłynęło tak wiele ciekawych propozycji. Otrzymaliśmy ich ponad 600, nagrodziliśmy 11, choć pierwsza nagroda była tylko jedna. Gratulujemy zwyciężczyni
– dodaje Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Osoby, które zajęły dwa kolejne miejsca otrzymały piecyki do wypiekania pizzy. Przyznano też 8 wyróżnień, za które uczestnicy konkursu nagrodzeni zostali dużymi zestawami produktów PZZ S.A. oraz firmowymi gadżetami.
Hasła reklamowe można było zgłaszać do 27 lutego 2021 roku. Konkurs organizowany był we współpracy z siecią sklepów PSS „Społem” w Białymstoku. Formularz z wymyślonym hasłem należało wrzucić do urny dostępnej w sklepach. Poza hasłem wymagane było też podanie odpowiednich danych oraz numer paragonu na zakup specjalistycznej mąki do pizzy, co upoważniało do odebrania nagrody.
- Wyroby Podlaskich Zakładów Zbożowych od lat cieszą się zaufaniem wśród naszych klientów. Konkurs spowodował wyraźny wzrost zainteresowania produktem w postaci mąki na pizzę włoską - mówi Janusz Kulesza, prezes zarządu PSS Społem w Białymstoku.
Nie jest to pierwszy konkurs, do udziału, w którym zachęcają swoich lojalnych odbiorców Polskie Zakłady Zbożowe w Białymstoku.
- Ta forma zabawy spodobała się i nam i klientom. Pobudza kreatywność, zaangażowanie i przywiązanie do naszej marki, która funkcjonuje na rynku od ponad 70 lat. Z pewnością nie jest to ostatni konkurs organizowany przez PZZ S.A. - zapowiada prezes Sylwia Majewicz.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.