TIER prezentuje swój pierwszy w Warszawie mural
TIER prezentuje swój pierwszy w Warszawie mural jako kontynuację kampanii edukacyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”
Warszawa, 22.06.2022 – Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, wjechał do polskich miast z kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. W zgodzie ze zrównoważonym podejściem marki, mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.
Pracę, utrzymaną w charakterystycznej dla marki stylistyce, można oglądać przy ulicy Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze do 15 lipca br.
Proekologiczne podejście do życia w mieście
„Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER” to lokalna adaptacja globalnej kampanii „Behave like an animal”, za której kreację odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Zwierzęta stanowią jej motyw przewodni, a także wzór do naśladowania i inspirację do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których najistotniejsze są wzajemny szacunek oraz dobro społeczności.
Pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural na warszawskiej Pradze stanowi najnowszą odsłonę kampanii. Przedstawia on wilka szarego, bohatera kampanii, a także jeden z głosów manifestu, w którym zwierzęta zachęcają mieszkańców miast do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku. Praca została wykonana przy wykorzystaniu farb fotokatalitycznych, a obecne w niej elementy tekstowe są fluorescencyjne, dzięki czemu manifest można przeczytać również w nocy.
Do 15 lipca br. mural ozdabia ścianę kamienicy przy ul. Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze. Za jego projekt oraz jego wykonanie odpowiedzialna jest agencja Good Looking Studio.
Harmonia w miejskiej dżungli
Głównym elementem kampanii TIER jest wyjątkowy wideo manifest z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. W autorskim materiale wideo dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest został udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.
W najnowszej odsłonie kampanii jego tematyka pojawia się nie tylko jako treść muralu, lecz również w formie plakatów rozmieszczonych w przestrzeni miejskiej w Warszawie, m.in. w Pawilonach na ul. Nowy Świat oraz współpracy influencerskiej przy serii autorskich filmów z twórcą Make Life Harder.
Dodatkowe informacje o kampanii: https://www.tier.app/pl/behavelikeananimal
Wideo manifest: https://www.youtube.com/watch?v=zMCbrEDJCSM

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.