TIER prezentuje swój pierwszy w Warszawie mural
TIER prezentuje swój pierwszy w Warszawie mural jako kontynuację kampanii edukacyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”
Warszawa, 22.06.2022 – Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, wjechał do polskich miast z kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. W zgodzie ze zrównoważonym podejściem marki, mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.
Pracę, utrzymaną w charakterystycznej dla marki stylistyce, można oglądać przy ulicy Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze do 15 lipca br.
Proekologiczne podejście do życia w mieście
„Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER” to lokalna adaptacja globalnej kampanii „Behave like an animal”, za której kreację odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Zwierzęta stanowią jej motyw przewodni, a także wzór do naśladowania i inspirację do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których najistotniejsze są wzajemny szacunek oraz dobro społeczności.
Pochłaniający zanieczyszczenia powietrza mural na warszawskiej Pradze stanowi najnowszą odsłonę kampanii. Przedstawia on wilka szarego, bohatera kampanii, a także jeden z głosów manifestu, w którym zwierzęta zachęcają mieszkańców miast do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku. Praca została wykonana przy wykorzystaniu farb fotokatalitycznych, a obecne w niej elementy tekstowe są fluorescencyjne, dzięki czemu manifest można przeczytać również w nocy.
Do 15 lipca br. mural ozdabia ścianę kamienicy przy ul. Zamoyskiego 26A na warszawskiej Pradze. Za jego projekt oraz jego wykonanie odpowiedzialna jest agencja Good Looking Studio.
Harmonia w miejskiej dżungli
Głównym elementem kampanii TIER jest wyjątkowy wideo manifest z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. W autorskim materiale wideo dzielą się one refleksją na temat nadmiernej i szkodliwej dla środowiska produkcji CO2, będącej efektem działań człowieka. Manifest został udostępniony na specjalnej stronie internetowej, a także wzmocniony artykułami kontekstowymi oraz komunikacją w mediach społecznościowych.
W najnowszej odsłonie kampanii jego tematyka pojawia się nie tylko jako treść muralu, lecz również w formie plakatów rozmieszczonych w przestrzeni miejskiej w Warszawie, m.in. w Pawilonach na ul. Nowy Świat oraz współpracy influencerskiej przy serii autorskich filmów z twórcą Make Life Harder.
Dodatkowe informacje o kampanii: https://www.tier.app/pl/behavelikeananimal
Wideo manifest: https://www.youtube.com/watch?v=zMCbrEDJCSM

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.