Komunikaty PR

TikTok łączy pokolenia – mamy królują na platformie, nie tylko 26 maja!

2021-05-26  |  11:00

Dzień Matki to jedno z ulubionych świąt w Polsce, które wzbudza ogromną ilość pozytywnych emocji. Ten dzień co roku hucznie obchodzony jest także na TikToku. Globalna platforma łączy pokolenia, zrzeszając młodych kreatorów oraz rodziców, którzy coraz chętniej dzielą się swoimi kreatywnymi treściami w aplikacji. Ubiegłoroczny hashtag #kochamymamy obejrzano już ponad 20 milionów razy. Z okazji tegorocznego święta TikTok dzieli się wizerunkami polskich mam korzystających z aplikacji i zaprasza do udziału w challeng’u  #mamynatiktoku.

TikTok łączy pokolenia

Międzypokoleniowość na TikToku jest coraz bardziej widoczna. Duety matka-córka są niezwykle popularne w aplikacji. Pokazują, że współczesne mamy doskonale nadążają za nastoletnimi pociechami, czują się piękne, pewne siebie oraz nie boją się nowych wyzwań.

„Z mamą od zawsze mam świetny kontakt i jest dla mnie prawdziwą przyjaciółką. Chciałyśmy pokazać młodym odbiorcom, że z rodzicami też można się dobrze bawić, dlatego stworzyłyśmy nasz profil na TikToku. Często słyszymy od osób w młodszym wieku, że ich mamy lubią oglądać nasz duet. Na profilu staramy się pokazać, że niezależnie od wieku można być sobą” – mówi Werka z duetu @mamaiwerka (ponad 1 milion obserwujących na TikToku!) i dodaje – „Odkąd moja mama przegląda TikToka, lepiej się rozumiemy. Gdyby każdy rodzic poświęcił chwilę na poznanie tej platformy, na pewno łatwiej zrozumiałby swoje dziecko. Innym mamom w dniu ich święta życzymy, żeby pamiętały, że mają w sobie dużo siły, żeby zawsze czuły się młode i piękne, i żeby nie bały się być sobą.”

Matki i córki na TikToku chętnie dzielą się swoimi historiami, odpowiadają na trudne pytania związane z rodziną oraz akceptacją siebie. Młodsze dzieci także zapewniają zdrową dawkę śmiechu: są kopalnią kultowych tekstów i inspiracją do pokazania innym, że żyjąc z dorastającym dzieckiem, nie da się nudzić, co można zauważyć między innymi na profilu @korpo_matka (97 tysięcy obserwujących w aplikacji).

Mamy na TikToku

Globalna platforma TikTok to idealne miejsce do pokazania swojej kreatywności oraz podzielenia się niesamowitymi, inspirującymi historiami. W aplikacji pewne siebie kobiety epatują pozytywnym podejściem do życia i udowadniają, że każda mama może wyrazić swoją pomysłowość oraz przedstawić macierzyństwo na swój własny, unikalny sposób. Wiele z nich odnajduje małe radości w codziennym życiu oraz obowiązkach. Często oglądają treści video poświęcone domowym lifehackom, sprzątaniu (wyzwanie #cleantok poświęcone tej tematyce ma globalnie ponad 12 miliardów wyświetleń!) czy gotowaniu nieskomplikowanych, ale efektownych dań.

Mamy na TikToku chętnie występują również w rolach komediowych, w aplikacji zwanych „POV” (ang. point of view, czyli punkt widzenia), które biją rekordy popularności. Jedną ze znanych TikTokerek, która przełamuje wizerunek stereotypowej mamy, jest @mamanaobrotach (prawie milion fanów w aplikacji). Komediowe zacięcie oraz charakterystyczne posługiwanie się śląską gwarą zapewniło jej popularność i zaskarbiło serca wielu rówieśniczek.

TikTok na dzień Matki

Na 26 maja zespół TikTok Polska przygotował hashtag chellenge #mamynatiktoku, który zachęca mamy do pokazania się w aplikacji. Pod tym hashtagiem odnaleźć będzie można portrety polskich mam, które wykazują się siłą, poczuciem humoru i dzielą się swoją historią. Na dzień mamy TikTok zaplanował również transmisję live z wyjątkowymi gośćmi: @mamanaobrotach, @mamaiwerka, @korpo_matka oraz @zorganizowana_mama (24 tysiące obserwujących w aplikacji) – więcej szczegółów znaleźć można na platformie TikTok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.