Tiramisu – nowy smak pianek Ptasie Mleczko® na jesień
Coraz wcześniej zachodzące słońce i bardziej kolorowe drzewa oznaczają, że zbliża się jesień. Aby uprzyjemnić tę chłodniejszą porę roku marka E.Wedel przygotowała zupełnie nowe pianki Ptasie Mleczko®. Tym razem do portfolio dołącza smak: Tiramisu. Limitowany wariant z pewnością ucieszy miłośników kawy. Co więcej, swoją delikatnością i nutą prawdziwego włoskiego specjału urzeknie wielbicieli tego deseru.
Obecnie w ofercie kultowych pianek Ptasie Mleczko® znajduje się siedem wariantów smakowych. Sezonowo jednak marka przygotowuje dla swoich konsumentów nowości. Tym razem portfolio wzbogacono o smak słodkiego deseru - Tiramisu. W okresie jesiennym chętnie sięgamy właśnie po smaki idealne do filiżanki expresso czy herbaty, dlatego po raz kolejny marka E.Wedel wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Nowe lekkie i puszyste pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą deserową docenią wszyscy miłośnicy kompozycji z nutą kawy.
Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Tiramisu zostały zapakowane w kartonik o stonowanych barwach odzwierciedlających nowe nuty smakowe. Ptasi motyw, pojawiający się między ziarenkami kawy, idealnie nawiązuje do smaku tiramisu. Tak jak pozostałe opakowania kultowych pianek, nowa propozycja pudełka została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę. W tym przypadku była to Jaga Sowińska. Szata graficzna została dopasowana do nowych opakowań E.Wedel. Powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące do smaku wariantu. Co więcej, na kartoniku widnieją kultowe postacie marki, chłopiec i zebra w odświeżonej wersji.
Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zainteresuje koneserów słodkiej przyjemności, którzy gustują we włoskich nutach smakowych. Kultowe pianki idealnie sprawdzą się jako dodatek do chwili przyjemności przy kawie lub herbacie.
Ptasie Mleczko® o smaku Tiramisu znajdziemy na sklepowych półkach już we wrześniu.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.