Tiramisu – nowy smak pianek Ptasie Mleczko® na jesień
Coraz wcześniej zachodzące słońce i bardziej kolorowe drzewa oznaczają, że zbliża się jesień. Aby uprzyjemnić tę chłodniejszą porę roku marka E.Wedel przygotowała zupełnie nowe pianki Ptasie Mleczko®. Tym razem do portfolio dołącza smak: Tiramisu. Limitowany wariant z pewnością ucieszy miłośników kawy. Co więcej, swoją delikatnością i nutą prawdziwego włoskiego specjału urzeknie wielbicieli tego deseru.
Obecnie w ofercie kultowych pianek Ptasie Mleczko® znajduje się siedem wariantów smakowych. Sezonowo jednak marka przygotowuje dla swoich konsumentów nowości. Tym razem portfolio wzbogacono o smak słodkiego deseru - Tiramisu. W okresie jesiennym chętnie sięgamy właśnie po smaki idealne do filiżanki expresso czy herbaty, dlatego po raz kolejny marka E.Wedel wyszła naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Nowe lekkie i puszyste pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą deserową docenią wszyscy miłośnicy kompozycji z nutą kawy.
Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Tiramisu zostały zapakowane w kartonik o stonowanych barwach odzwierciedlających nowe nuty smakowe. Ptasi motyw, pojawiający się między ziarenkami kawy, idealnie nawiązuje do smaku tiramisu. Tak jak pozostałe opakowania kultowych pianek, nowa propozycja pudełka została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę. W tym przypadku była to Jaga Sowińska. Szata graficzna została dopasowana do nowych opakowań E.Wedel. Powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące do smaku wariantu. Co więcej, na kartoniku widnieją kultowe postacie marki, chłopiec i zebra w odświeżonej wersji.
Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zainteresuje koneserów słodkiej przyjemności, którzy gustują we włoskich nutach smakowych. Kultowe pianki idealnie sprawdzą się jako dodatek do chwili przyjemności przy kawie lub herbacie.
Ptasie Mleczko® o smaku Tiramisu znajdziemy na sklepowych półkach już we wrześniu.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.