Komunikaty PR

To już rok współpracy Costa Coffee i Too Good To Go!

2021-07-27  |  11:00
Biuro prasowe

Już od roku sieć kawiarni Costa Coffee współpracuje z Too Good To Go - Pogromcami Marnowania Żywności. Dzięki aplikacji, każda osoba, która chce pomóc środowisku może uratować pyszne paczki wypełnione po brzegi produktami Costa Coffee. Wystarczy ściągnąć aplikację i odwiedzić najbliższą kawiarnię – to takie proste.

 

Aplikacja Too Good To Go obchodzi właśnie swoje drugie urodziny w Polsce. Ta wyjątkowa okazja łączy się ponadto z pierwszą rocznicą współpracy z siecią kawiarni Costa Coffee. Przez niezwykle owocne 365 dni, przed zmarnowaniem uratowane zostały 62 930 posiłki, w tym kanapki, tarty, oraz ciasta. Tak duża liczba zamówień sprawiła, że 157 325 kg CO2 nie poszło na marne, a 133 096 osób dodało kawiarnię do ulubionych, dając jej przy tym średnią ocen 4,72.

 

- Współpraca z Too Good To Go jest czymś naprawdę wyjątkowym w portfolio naszej marki, czego dowodem jest zadowolenie naszych Gości wyrażane w pozytywnych ocenach w aplikacji TGTG. Nadwyżki żywności są poważnym problemem w dzisiejszym świecie – wiele produktów, którym termin ważności zbliża się ku końcowi jest wyrzucanych, choć w żaden sposób nie odstają od reszty smakiem i jakością. Dbanie o środowisko jest wpisane w DNA Costa Coffee, dlatego jesteśmy dumni z uratowanych paczek niespodzianek, które z miesiąca na miesiąc zyskują coraz większą popularność. Osiągnięte przez ten rok liczby robią ogromne wrażenie, a jestem pewna, że to dopiero początekmówi Joanna Ulkowska, Head of Retail Marketing Costa Coffee.

 

Łatwo i smacznie

 

Too Good To Go łączy swoich użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność – w tym z kawiarniami Costa Coffee. Aby uratować posiłek wystarczy pobrać aplikację, wybrać odpowiadającą nam paczkę i po zapłacie odebrać ją w wyznaczonym punkcie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.