Komunikaty PR

Tooles wspiera lekarzy w walce z koronawirusem

2020-04-09  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

Lekarze, pielęgniarki, sanitariusze i ratownicy medyczni – to oni w tym trudnym czasie są najbardziej narażeni na zakażenie koronawirusem, stojąc na pierwszej linii walki z chorobą. Szpitale w całym kraju borykają się z brakiem podstawowego sprzętu ochronnego. Chodzi m.in. o maseczki. W związku z tym białostocka firma Tooles zakupiła 12 tysięcy maseczek i przekazała Okręgowej Izbie Lekarskiej w Białymstoku. Pomysłodawcą takiego kroku był Krzysztof Waszkiewicz, właściciel marki.

- To piękny gest naszych lokalnych przedsiębiorców. Dziękuję w imieniu szpitali, do których planujemy je przekazać. Każda ilość się liczy, a te 12 tysięcy to w zaistniałej sytuacji naprawdę dużo - mówi Henryk Grzesiak, szef Okręgowej Izby Lekarskiej w Białymstoku.

Pomagamy pomagać

Tooles.pl  to sklep z narzędziami, elektronarzędziami, akcesoriami do samochodu, domu, ogrodu oraz fotowoltaiką. Firma funkcjonuje na rynku od 2011 roku. Dzisiaj posiada sklep stacjonarny przy ulicy Jarzębinowa 2a i sklep internetowy.  Przyjmuje zamówienia nie tylko z kraju, ale także z zagranicy – Norwegii, Szwecji, Czech, Chorwacji, Litwy i Łotwy.

- Wszyscy znaleźliśmy się w bardzo trudnym czasie i tak naprawdę nikt nie wie, kiedy to się skończy i wrócimy do normalnego życia. Doniesienia jakie słyszymy są przerażające. Coraz więcej zachorowań, zgonów i z dnia na dzień większe braki podstawowych akcesoriów zabezpieczających. Budujące jest natomiast to, że wiele osób, firm, instytucji deklaruje chęć różnorodnej pomocy. My również nie pozostajemy bierni. Postanowiliśmy wesprzeć tych, którzy najbardziej są narażeni na niebezpieczeństwo, czyli środowisko medyczne. Dlatego jako darowiznę przekazujemy 12 tysięcy maseczek ochronnych – mówi Krzysztof Waszkiewicz, właściciel marki Tooles i dodaje, że wybór producenta maseczek nie był przypadkowy.

Świat się zatrzymał, a koronki trzeba było odłożyć

Masową produkcją maseczek higienicznych zajął się zespół firmy AVA, która do tej pory była producentem bielizny i jedną z czołowych marek w tej branży. Jej przedstawiciele razem z właścicielem Tooles są zrzeszeni w BNI - największej na świecie organizacja zajmującej się rozwojem biznesu za pomocą rekomendacji.

- W zaistniałej sytuacji i my się zatrzymaliśmy i wstrzymaliśmy na chwilę oddech w oczekiwaniu na to, co dalej – mówi Anna Pałkiewicz, przedstawicielka marki AVA. - Za nami jest ponad 20 lat budowania firmy od podstaw: stale powiększające się grono pracowników, modernizacja zaplecza maszynowo-technologicznego, wypracowanie wysokiej jakości marki przekładającej się na coraz szersze rynki dystrybucji produktów i entuzjastyczny odbiór wśród użytkowniczek bielizny sygnowanej logo AVA Lingerie. Nie mogliśmy dopuścić do tego, aby to wszystko przepadło. Szybko zorientowaliśmy się, że nie możemy biernie przyglądać się stale pogarszającej się sytuacji. W obliczu epidemii musieliśmy odłożyć na chwilę delikatne koronki, miękkie tiule i zdobne hafty. Postanowiliśmy działać!

AVA przystąpiła do akcji "Szycie Ratuje Życie" wykorzystując swój park maszynowy w szczytnym celu szycia maseczek ochronnych. To z jednej strony jest ogromne wsparcie placówek medycznych, z drugiej zachowanie miejsc pracy w firmie, która zatrudnia 200 pracowników.

- Wspierają nas również lokalne firmy, dla których zdrowie i życie ludzkie nie jest obojętne. Jest wśród nich firma Tooles z Białegostoku, która kupuje uszyte przez nas maseczki ochronne, aby za darmo przekazać je do regionalnych placówek ochrony zdrowia. To właśnie dzięki takim zaangażowanym ludziom o dobrych sercach możemy zdziałać więcej. Dziękujemy i apelujemy – wspierajmy się! - mówi Anna Pałkiewicz.

Maseczki zostały przekazane OIL, która zdecyduje, w jakich placówkach są one najpotrzebniejsze. W pierwszej kolejności trafią do białostockich szpitali klinicznych i szpitala zakaźnego, a także do placówek w Hajnówce, Bielsku Podlaskim, Augustowie, Suwałkach i Grajewie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Międzynarodowy Dzień Hummusu 2024 Biuro prasowe
2024-05-08 | 12:00

Międzynarodowy Dzień Hummusu 2024

W dzisiejszym społeczeństwie, bardziej świadomym zdrowego odżywiania, hummus zdobywa coraz większą popularność, stając się nie tylko ulubioną przekąską, ale również ważnym
Styl życia Majowe przyjemności w Promenadzie!
2024-05-08 | 12:00

Majowe przyjemności w Promenadzie!

Maj w Promenadzie zapowiada się intensywnie! Warszawskie centrum handlowe przygotowało dla odwiedzających mnóstwo atrakcji. Już od 6 maja marka Kiehl’s zaprasza do niezwykłego
Styl życia Główka Pracuje! Port Łódź uruchamia interaktywne przestrzenie umysłowej siłki.
2024-05-08 | 12:00

Główka Pracuje! Port Łódź uruchamia interaktywne przestrzenie umysłowej siłki.

Port Łódź, razem z innymi obiektami handlowymi zarządzanymi przez Ingka Centres, rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której w centrum przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.