Komunikaty PR

TPV Cares wspiera i inspiruje zmiany w lokalnych społecznościach

2022-10-12  |  14:00
Biuro prasowe

 

TP Vision, MMD Monitors and Displays, AOC and PPDS łączą siły i tworzą fundację „TPV Cares”, aby wspierać i inspirować zmiany w lokalnych społecznościach.

 

Wspólna inicjatywa działów biznesowych TPV (TP Vision, MMD Monitors and Displays, AOC i PPDS) „TPV Cares” łączy produkty grupy w zakresie wrażeń wizualnych i dźwiękowych, jak również wsparcie finansowe i wolontariackie w celu wspierania i rozwoju projektów społecznych

 

TPV – wiodący dostawca wyświetlaczy i grupa będąca właścicielem TP Vision, PPDS, AOC i MMD – ogłasza uruchomienie „TPV Cares”, nowej fundacji, która wykorzystuje talenty swoich zespołów i technologie, aby zapewnić pomoc i wsparcie dla ludzi i społeczności w ponad 200 krajach.

 

„TPV Cares” (https://www.tpvcares.com/) to nowa platforma dla wszystkich inicjatyw TPV dotyczących kwestii społecznych i środowiskowych, grupująca wszystkie działy biznesowe grupy w celu uzyskania synergii - większych korzyści i możliwości.

 

Platforma dostępna jest we wszystkich krajach, w których obecny jest TPV - wyłączny licencjobiorca globalnych monitorów, telewizorów i produktów AV firmy Philips (w tym EMEA, APAC, Azja i Ameryka Północna). Zapewni dostęp do różnorodnych form wolontariatu, wsparcia finansowego i rzeczowego dla projektów społecznych* na całym świecie, które mają trwały i pozytywny wpływ na społeczeństwo, przynosząc korzyści obecnym i przyszłym pokoleniom.

 

Znaczące doświadczenia cyfrowe

Stefan van Sabben, Global CSR and Sustainability Manager w TPV, powiedział: „W TPV wierzymy w moc technologii, aby tworzyć doświadczenia cyfrowe. Nasze produkty oraz ludzie są w centrum wszystkiego, co robimy, a razem nieustannie odkrywamy nowe sposoby, aby pomóc społecznościom osiągnąć ich pełny potencjał - każdego dnia.”

 

Martijn van der Woude, Global Head of Business Development and Marketing w PPDS, dodał: „Dążąc do zrównoważonego rozwoju w PPDS, widziałem pozytywny wpływ, jaki możemy wywierać jako firma, a z „TPV Cares” przed nami jeszcze więcej możliwości. Wsparcie może przybierać różne formy, od dostarczania najnowocześniejszych technologii ułatwiających edukację i integrację społeczną, po zbieranie funduszy na cele lokalne i globalne.”

 

Wprowadzanie zmian

Stworzenie „TPV Cares” potwierdza zaangażowanie TPV, który w ostatnich miesiącach i latach wspiera coraz więcej projektów społecznych i organizacji charytatywnych. Firma, we współpracy z klientami, wspiera także lokalne organizacje charytatywne i wydarzenia. Przykłady projektów:

 

  • Mercy Ships: w Afryce ludzie są ponad dwukrotnie bardziej narażeni na śmierć z powodu powikłań chirurgicznych. Jednocześnie miliony osób doświadczają pogorszenia stanu zdrowia, sytuacji społecznej i ekonomicznej z powodu braku dostępu do wysokiej jakości zabiegów chirurgicznych. Poprzez współpracę z Mercy Ships, TPV przyczynia się do realizacji ich misji polegającej na zapewnieniu bezpłatnych operacji i opieki medycznej tysiącom ludzi w miejscach, w których opieka zdrowotna jest ograniczona. Ważną częścią programu jest tworzenie ośrodków szkoleniowych, z których pierwszy to Gamal Training Center w Gwinei. TPV wsparło Mercy Ships, dostarczając monitory, słuchawki i soundbary do programu e-learningowego.

 

  • Fundacja Explorers: misją Fundacji Explorers jest podnoszenie świadomości na temat wyzwań i problemów związanych z zachowaniem naszego dziedzictwa naturalnego, kulturowego i ludzkiego. TP Vision rozpoczęła wspieranie Projektu Szkarłatnej Makawy w Hondurasie, którego celem jest ochrona i odbudowa populacji tego ptaka. W Ameryce Środkowej populacje ara szkarłatnego dramatycznie maleją. Narażone są one nie tylko na zniszczenie ich naturalnych siedlisk, ale także niewolę. W konsekwencji gatunek ten może wyginąć na niektórych obszarach swojego zasięgu, czego przy wsparciu TPV można będzie uniknąć.

 

  • Armia Zbawienia: Założona w 1865 roku Armia Zbawienia jest światową organizacją charytatywną działającą na rzecz eliminacji ubóstwa i niesprawiedliwości społecznej. W Holandii Leger des Heils współpracuje z PPDS, aby pomóc swoim wolontariuszom dostosować się do zmieniających się potrzeb lokalnych społeczności przy użyciu interaktywnych monitorów Philips. Wyświetlacze mają wiele zastosowań, od zapewnienia rozrywki, po wyświetlanie prezentacji, oferując edukację obejmującą między innymi umiejętności życiowe, kursy zawodowe i językowe.

 

  • Fundacja Eye Care Foun: to międzynarodowa organizacja charytatywna, której celem jest pomoc tym, dla których dobra opieka medyczna jest niedostępna lub nieosiągalna, aby zapobiegać i leczyć możliwą do uniknięcia ślepotę i upośledzenie wzroku. „TPV Cares” wspiera Fundację Eye Care przekazując niezbędne fundusze na szkolenia i tworzenie ośrodków opieki oczu, jak również dostarczając profesjonalne wyświetlacze do krajów rozwijających się.

 

Cele Zrównoważonego Rozwoju

„TPV Cares” rozszerzy zakres inicjatyw, dostosowując platformę do Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, które obejmują rozwiązanie globalnych problemów związanych z ubóstwem, nierównością, zmianami klimatycznymi, degradacją środowiska, pokojem i sprawiedliwością. 

 

TPV uzyskało również prestiżową złotą ocenę od EcoVadis - największego na świecie i zaufanego dostawcy ocen zrównoważonego rozwoju biznesu.

 

Martijn van der Woude – powiedział: „Wspieramy partnerów i inicjatywy, które tworzą synergię z naszą działalnością, produktami i Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ – w szczególności w zakresie zdrowia i samopoczucia oraz wysokiej jakości edukacji. „TPV Cares” oferuje naszym pracownikom możliwość wywarcia realnego wpływu na otoczenie. Z niecierpliwością czekam, aby zobaczyć efekty tych zmian.”

 

Stefan van Sabben – dodał: „W „TPV Cares” mamy określone kryteria, które pomagają naszym lokalnym zespołom określić, które inicjatywy odpowiadają celom platformy. W związku z tym, że nasze produkty ewoluują i stają się coraz bardziej zrównoważone, w przyszłości „TPV Cares” może również rozważyć rozszerzenie swoich inicjatyw. Dzięki naszej globalnej obecności widzimy duże możliwości wsparcia na skalę światową. Sam jestem pasjonatem wprowadzania zmian w społecznościach i przyczyniania się do realizacji celów klimatycznych poprzez naszą działalność, a „TPV Cares” jest istotną częścią tej podróży.”

 

Aby uzyskać więcej informacji na temat „TPV Cares” i projektów, które są wspierane za pośrednictwem fundacji, należy odwiedzić oficjalną stronę internetową: https://www.tpvcares.com/

 

* Projekty ubiegające się o wsparcie z naszej strony muszą spełniać szereg warunków. Należą do nich jasne, wymierne cele, biznesowe podejście oraz ambicja osiągnięcia znaczącego, trwałego wpływu.

 

 

*****

AOC

Założona w 1967 roku firma AOC jest wiodącą na świecie marką monitorów i akcesoriów IT oraz spółką zależną TPV Technology Limited, największego na świecie producenta ekranów LCD. Kompleksowe portfolio produktów AOC zapewnia innowacyjne, ergonomiczne, przyjazne dla środowiska i stylowe rozwiązania dla zastosowań profesjonalnych i osobistych.

 

Marka AOC, AGON by AOC, oferuje jeden z najsilniejszych na świecie portfeli wysokowydajnych monitorów dla graczy oraz kompletny ekosystem akcesoriów gamingowych zgrupowanych w trzech kategoriach: AOC GAMING dla podstawowych graczy, AGON dla graczy konkurencyjnych i AGON PRO dla entuzjastów esportu i profesjonalnych graczy esportowych. Od 2020 roku AGON by AOC jest jedną z wiodących marek monitorów do gier i najlepszym wyborem graczy na całym świecie.

 

MMD

MMD-Monitors & Displays Nederland B.V. ("MMD"), zarejestrowana w Holandii, z siedzibą w Amsterdamie, jest spółką będącą w całości własnością TPV Technology Limited ("TPV"), która jest jednym z wiodących na świecie producentów monitorów i telewizorów LCD.

 

MMD-Monitors & Displays Nederland B.V. ("MMD") zajmuje się wyłącznie wprowadzaniem na rynek i sprzedażą monitorów LCD marki Philips na całym świecie. Łącząc obietnicę marki Philips z doświadczeniem TPV w produkcji wyświetlaczy, MMD stosuje szybkie i skoncentrowane podejście do wprowadzania innowacyjnych produktów na rynek.

 

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

PPDS

PPDS jest nazwą handlową TP Vision Europe B.V. ("TP Vision") i MMD-Monitors & Displays Nederland B.V. ("MMD"), zarejestrowanych w Holandii, z siedzibą w Amsterdamie. TP Vision i MMD są spółkami w pełni zależnymi od TPV Technology Limited ("TPV"), największego na świecie producenta monitorów i wiodącego dostawcy rozwiązań w zakresie wyświetlania obrazu.

 

PPDS zajmuje się wyłącznie wprowadzaniem na rynek i sprzedażą profesjonalnych wyświetlaczy marki Philips, obejmujących profesjonalne telewizory, oznakowanie i rozwiązania LED typu direct view, na całym świecie na podstawie licencji na znak towarowy Koninklijke Philips N.V.

 

Łącząc obietnicę marki Philips z doświadczeniem TPV w produkcji wyświetlaczy, PPDS stosuje konkurencyjne i skoncentrowane podejście, aby wprowadzić na rynek innowacyjne produkty – od 10-calowego ekranu dotykowego po nieograniczone wyświetlacze LED typu direct view. Projektujemy rozwiązania, które mają pozytywny wpływ zarówno na sprzedawców, jak i klientów końcowych - we właściwym czasie i we właściwym miejscu.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.