Komunikaty PR

Tradycyjne śląskie wuszty i krupnioki na ruszt i fojera

2022-05-05  |  01:00
Biuro prasowe

Grillowanie to od lat ukochana przez Polaków forma spędzania majówki. Rusztu i grilla co roku regularnie używa ok. 75% dorosłych rodaków. Co lubią na nich piec? Przede wszystkim dobrej jakości kiełbasę i kaszankę. Bogaty wybór tych wyrobów znajdą w tegorocznej ofercie grillowej Madej Wróbel, rodzinnej firmy z samego serca Śląska.

Madej Wróbel na grilla w śląskim duchu przygotował nowe, pyszne i autentyczne wuszty (czyli kiełbasy) oraz krupnioki. Wśród nich uwagę zwraca nagrodzona certyfikatem jakości „Doceń polskie” Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska, a także Krupnioki Śląskie ze znakiem „Chronione Oznaczenie Geograficzne”. Laury te otrzymały za wysoką jakość, wyjątkowy smak, tradycyjny sposób przyrządzania i ściśle przestrzegany proces produkcji. 

Madej Wróbel do swoich wyrobów nie żałuje najlepszego mięsa i przypraw; do wyrobu kiełbas używa też wyłącznie naturalnych osłonek. Każdy – czy to chop, czy dziołcha, frelka czy karlus, a może nawet i bajtel – doceni richtig Ślōnskie, fest doprawione i fest uwarzone na fojerze wyndliny od Madej Wróbel. Bo jedzenie ma sprawiać przyjemność i łączyć ludzi. A gdzie jest do tego lepsza okazja niż przy grillu albo ognisku, na świeżym powietrzu i w dobrym towarzystwie?

Ambasadorem grillowych produktów Madej Wróbel jest Adam Borowicz – Ślązak z krwi i kości oraz pasjonat gotowania. W tegorocznej kampanii grillowej Adam przygotował coś specjalnego. Każdy, kto kupi jeden dowolny produkt Madej Wróbel w opakowaniu promocyjnym, zachowa paragon i zarejestruje się na stronie www.grillchill.pl, może co tydzień wygrać warsztaty kulinarne z Adamem i podpatrzeć jego mistrzowskie sztuczki nie tylko przy grillu.

Wszystkie produkty grillowe Madej Wróbel zapakowano w najbezpieczniejszej dla konsumentów, przedłużającej świeżość atmosferze ochronnej:  

Oryginalna Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska zawiera aż 90% średnio rozdrobnionego mięsa wieprzowego, fest przyprawionego mieszanką z gorczycą i grubo mielonym pieprzem. Znakomicie smakuje na zimno i ciepło.

Krupnioki śląskie są robione dokładnie tak jak od dziesięcioleci w województwach śląskim i opolskim, a także gminie Dziadowa Kłoda (stąd certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego) – z kaszy jęczmiennej i wieprzowych podrobów.

Wędzona i parzona Śląska na grilla jest świetna do pieczenia nad ogniskiem – ma niezwykle apetyczną, kruchą i chrupiącą skórkę, zniewala także aromatem.

Kiełbasa ze świniobicia to HIT, którego nikt nie jest w stanie podrobić. Smakuje najlepiej po mocnym zgrillowaniu. A jak pachnie…

Parzona i wędzona kiełbasa z czosnkiem niedźwiedzim zawiera aż 90% średnio rozdrobnionego mięsa wieprzowego i kusi delikatnym zapachem tej staropolskiej przyprawy.

Kiełbasa chrzanowa doprawiona jest naturalnym, bardzo aromatycznym tartym chrzanem. Jej smaku po prostu nie da się zapomnieć!

Klasyczna kaszanka na grilla, z tradycyjnych składników i przypraw. Idealna do pieczenia w folii, na grillu po prostu nie może jej zabraknąć!

Madej Wróbel to marka z ponad 30-letnią tradycją produkcji wyrobów wędliniarskich prosto z samego serca Śląska – Rudy Śląskiej. Oryginalne kiełbasy fest przyprawione autorskimi mieszankami przypraw łączą w sobie naturalność i nowoczesność z tradycyjnymi, regionalnymi smakami. Marka oprócz produktów dostępnych w sprzedaży w całym kraju posiada też sieć sklepów firmowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.