Komunikaty PR

Tradycyjne śląskie wuszty i krupnioki na ruszt i fojera

2022-05-05  |  01:00
Biuro prasowe

Grillowanie to od lat ukochana przez Polaków forma spędzania majówki. Rusztu i grilla co roku regularnie używa ok. 75% dorosłych rodaków. Co lubią na nich piec? Przede wszystkim dobrej jakości kiełbasę i kaszankę. Bogaty wybór tych wyrobów znajdą w tegorocznej ofercie grillowej Madej Wróbel, rodzinnej firmy z samego serca Śląska.

Madej Wróbel na grilla w śląskim duchu przygotował nowe, pyszne i autentyczne wuszty (czyli kiełbasy) oraz krupnioki. Wśród nich uwagę zwraca nagrodzona certyfikatem jakości „Doceń polskie” Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska, a także Krupnioki Śląskie ze znakiem „Chronione Oznaczenie Geograficzne”. Laury te otrzymały za wysoką jakość, wyjątkowy smak, tradycyjny sposób przyrządzania i ściśle przestrzegany proces produkcji. 

Madej Wróbel do swoich wyrobów nie żałuje najlepszego mięsa i przypraw; do wyrobu kiełbas używa też wyłącznie naturalnych osłonek. Każdy – czy to chop, czy dziołcha, frelka czy karlus, a może nawet i bajtel – doceni richtig Ślōnskie, fest doprawione i fest uwarzone na fojerze wyndliny od Madej Wróbel. Bo jedzenie ma sprawiać przyjemność i łączyć ludzi. A gdzie jest do tego lepsza okazja niż przy grillu albo ognisku, na świeżym powietrzu i w dobrym towarzystwie?

Ambasadorem grillowych produktów Madej Wróbel jest Adam Borowicz – Ślązak z krwi i kości oraz pasjonat gotowania. W tegorocznej kampanii grillowej Adam przygotował coś specjalnego. Każdy, kto kupi jeden dowolny produkt Madej Wróbel w opakowaniu promocyjnym, zachowa paragon i zarejestruje się na stronie www.grillchill.pl, może co tydzień wygrać warsztaty kulinarne z Adamem i podpatrzeć jego mistrzowskie sztuczki nie tylko przy grillu.

Wszystkie produkty grillowe Madej Wróbel zapakowano w najbezpieczniejszej dla konsumentów, przedłużającej świeżość atmosferze ochronnej:  

Oryginalna Kiełbasa Ślōnsko ze Śląska zawiera aż 90% średnio rozdrobnionego mięsa wieprzowego, fest przyprawionego mieszanką z gorczycą i grubo mielonym pieprzem. Znakomicie smakuje na zimno i ciepło.

Krupnioki śląskie są robione dokładnie tak jak od dziesięcioleci w województwach śląskim i opolskim, a także gminie Dziadowa Kłoda (stąd certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego) – z kaszy jęczmiennej i wieprzowych podrobów.

Wędzona i parzona Śląska na grilla jest świetna do pieczenia nad ogniskiem – ma niezwykle apetyczną, kruchą i chrupiącą skórkę, zniewala także aromatem.

Kiełbasa ze świniobicia to HIT, którego nikt nie jest w stanie podrobić. Smakuje najlepiej po mocnym zgrillowaniu. A jak pachnie…

Parzona i wędzona kiełbasa z czosnkiem niedźwiedzim zawiera aż 90% średnio rozdrobnionego mięsa wieprzowego i kusi delikatnym zapachem tej staropolskiej przyprawy.

Kiełbasa chrzanowa doprawiona jest naturalnym, bardzo aromatycznym tartym chrzanem. Jej smaku po prostu nie da się zapomnieć!

Klasyczna kaszanka na grilla, z tradycyjnych składników i przypraw. Idealna do pieczenia w folii, na grillu po prostu nie może jej zabraknąć!

Madej Wróbel to marka z ponad 30-letnią tradycją produkcji wyrobów wędliniarskich prosto z samego serca Śląska – Rudy Śląskiej. Oryginalne kiełbasy fest przyprawione autorskimi mieszankami przypraw łączą w sobie naturalność i nowoczesność z tradycyjnymi, regionalnymi smakami. Marka oprócz produktów dostępnych w sprzedaży w całym kraju posiada też sieć sklepów firmowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.