Komunikaty PR

Trwają aukcje Lidl Polska na cel 31. Finału WOŚP - zebrały już ponad 20 000 zł!

2023-01-17  |  07:00

To 14. raz, gdy Lidl Polska gra w Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczne hasło zbiórki to „Żyj zdrowo w zdrowym świecie”, a już teraz w sieci licytować można aukcje, z których pełen zysk zostanie przeznaczony na cele 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą. Wygrać można dzień na planie Kuchni Lidla, koszulkę z autografami popularnych gamerów czy kolację przygotowaną przez Karola Okrasę w restauracji  „Platter by Karol Okrasa”.

Lidl Polska wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od 14 lat. Dotychczas sieć wraz z klientami i pracownikami przekazała na rzecz Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponad 39 mln zł. Obecnie w sklepach sieci organizowana jest specjalna zbiórka środków oraz sprzedaż wyjątkowych gadżetów WOŚP, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju. W ofercie gadżetów znalazły się notatniki, skarpety, kalendarze, kubki, breloczki i wiele innych. To jednak niejedyny sposób, w jaki można wesprzeć działania Orkiestry! Już teraz na platformie Allegro.pl znaleźć można aukcje, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na cele tegorocznego Finału. Licytować można:

  • Koszulkę z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki.” T-shirt został podpisany przez grono graczy i influencerów, którzy w ramach kampanii Lidl Polska „Szkoły pełne talentów” wzięli udział w turnieju Talenciaki Wingman Cup: Izaka, Leha, Luq’a, PashaBicepsa, Neo, Byali’go, Micha oraz SNAX’a. To prawdziwa gratka dla fanów e-sportu!
  • Dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla z Karolem Okrasą, który da możliwość zobaczenia, jak powstaje odcinek z Karolem Okrasą w studiu pod Poznaniem.
  • Podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji „Platter by Karol Okrasa” w Warszawie. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować potraw ze specjalnie skomponowanego menu!

Deklarowany wynik zbiórki Fundacja przedstawi już 29 stycznia. Ostateczną kwotę poznamy pod koniec marca.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.