Trwają aukcje Lidl Polska na cel 31. Finału WOŚP - zebrały już ponad 20 000 zł!
To 14. raz, gdy Lidl Polska gra w Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczne hasło zbiórki to „Żyj zdrowo w zdrowym świecie”, a już teraz w sieci licytować można aukcje, z których pełen zysk zostanie przeznaczony na cele 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą. Wygrać można dzień na planie Kuchni Lidla, koszulkę z autografami popularnych gamerów czy kolację przygotowaną przez Karola Okrasę w restauracji „Platter by Karol Okrasa”.
Lidl Polska wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od 14 lat. Dotychczas sieć wraz z klientami i pracownikami przekazała na rzecz Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponad 39 mln zł. Obecnie w sklepach sieci organizowana jest specjalna zbiórka środków oraz sprzedaż wyjątkowych gadżetów WOŚP, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju. W ofercie gadżetów znalazły się notatniki, skarpety, kalendarze, kubki, breloczki i wiele innych. To jednak niejedyny sposób, w jaki można wesprzeć działania Orkiestry! Już teraz na platformie Allegro.pl znaleźć można aukcje, z których dochód w całości zostanie przeznaczony na cele tegorocznego Finału. Licytować można:
- Koszulkę z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki.” T-shirt został podpisany przez grono graczy i influencerów, którzy w ramach kampanii Lidl Polska „Szkoły pełne talentów” wzięli udział w turnieju Talenciaki Wingman Cup: Izaka, Leha, Luq’a, PashaBicepsa, Neo, Byali’go, Micha oraz SNAX’a. To prawdziwa gratka dla fanów e-sportu!
- Dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla z Karolem Okrasą, który da możliwość zobaczenia, jak powstaje odcinek z Karolem Okrasą w studiu pod Poznaniem.
- Podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji „Platter by Karol Okrasa” w Warszawie. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować potraw ze specjalnie skomponowanego menu!
Deklarowany wynik zbiórki Fundacja przedstawi już 29 stycznia. Ostateczną kwotę poznamy pod koniec marca.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.