Twórcy internetowi i celebryci zachęcają swoich fanów do pozostania w domu
Influencerzy w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.
W jednym z wywiadów Remigiusz Wierzgoń - Rezi powiedział, że to, co robi to misja, która polega nie tylko na dostarczaniu fanom rozrywkowego contentu, ale także na dawaniu im dobrego przykładu. Stąd też, popularny twórca internetowy, był ambasadorem kilku akcji społecznych m.in. “Pierwsza doba bez smogu” czy “Czyste Tatry”. W czasie epidemii koronawirusa Rezi również nie zawodzi. Znany influencer wykorzystuje swoje zasięgi (YouTube - 3,91 mln subskrypcji, Instagram - 1,3 mln obserwujących, Facebook - ) i zachęca fanów, aby w trakcie epidemii pozostali w domu. Co ciekawe, twórca w jednym ze swoich najnowszych materiałów nie tylko motywuje fanów do pozostania w domach, ale także informuje, w jaki sposób można uniknąć rozprzestrzeniania się wirusa.
Do poszerzenia komunikacji dot. postępowania w trakcie epidemii zaangażowała się również agencja GetHero zrzeszająca ponad 100 twórców internetowych docierających codziennie do milionów osób. Wiemy, że fanami influencerów są przeważnie ludzie młodzi, dlatego twórcom, z którymi współpracujemy dostarczyliśmy materiały, które pomogą im w szerzeniu informacji o kwarantannie i postępowaniu w trakcie epidemii. Dzięki temu możemy m.in. ograniczyć ilość pojawiających się w internecie fakenewsów, które niepotrzebnie budzą niepokój. Zależy nam, aby komunikacja dotarła do jak najszerszego grona. Dlatego kontaktujemy się nie tylko z naszymi partnerami, ale również i z konkurencją, by w tych trudnych momentach wspólnie zrobić wiele dobrego m.in. poprzez powielanie istniejących w sieci hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome oraz dostarczanie internautom rzetelnych informacji - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji influencer marketingu GetHero.
W akcję społeczną, która ma na celu zachęcić Polaków do pozostania w domu oraz dostarczyć informacje o postępowaniu w czasie epidemii, oprócz wspomnianego wcześniej Remigiusza Wierzgonia zaangażowali się m.in. Blowek, Maffashion, YoshihitoMayoshe, Julia Żugaj, WiP Bros oraz wielu innych influencerów. Do akcji przyłączyły się nie tylko gwiazdy internetu. Do pozostania w domu na swoich kanałach komunikacyjnych zachęcają także Robert Lewandowski, Magda Gessler czy Jacek Stachursky. Warto również dodać, że komunikację dot. koronowirusa w mediach społecznościowych prowadzą również znane marki - używając przy tym wspomnianych wcześniej hashtagów.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.