Komunikaty PR

Twórcy internetowi i celebryci zachęcają swoich fanów do pozostania w domu

2020-03-17  |  09:00

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.

W jednym z wywiadów Remigiusz Wierzgoń - Rezi powiedział, że to, co robi to misja, która polega nie tylko na dostarczaniu fanom rozrywkowego contentu, ale także na dawaniu im dobrego przykładu. Stąd też, popularny twórca internetowy, był ambasadorem kilku akcji społecznych m.in. “Pierwsza doba bez smogu” czy “Czyste Tatry”. W czasie epidemii koronawirusa Rezi również nie zawodzi. Znany influencer wykorzystuje swoje zasięgi (YouTube - 3,91 mln subskrypcji, Instagram - 1,3 mln obserwujących, Facebook - ) i zachęca fanów, aby w trakcie epidemii pozostali w domu. Co ciekawe, twórca w jednym ze swoich najnowszych materiałów nie tylko motywuje fanów do pozostania w domach, ale także informuje, w jaki sposób można uniknąć rozprzestrzeniania się wirusa.

Do poszerzenia komunikacji dot. postępowania w trakcie epidemii zaangażowała się również agencja GetHero zrzeszająca ponad 100 twórców internetowych docierających codziennie do milionów osób. Wiemy, że fanami influencerów są przeważnie ludzie młodzi, dlatego twórcom, z którymi współpracujemy dostarczyliśmy materiały, które pomogą im w szerzeniu informacji o kwarantannie i postępowaniu w trakcie epidemii. Dzięki temu możemy m.in. ograniczyć ilość pojawiających się w internecie fakenewsów, które niepotrzebnie budzą niepokój. Zależy nam, aby komunikacja dotarła do jak najszerszego grona. Dlatego kontaktujemy się nie tylko z naszymi partnerami, ale również i z konkurencją, by w tych trudnych momentach wspólnie zrobić wiele dobrego m.in. poprzez powielanie istniejących w sieci hashtagów: #zostajewdomu#zostanwdomu#staythefuckhome oraz dostarczanie internautom rzetelnych informacji  - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji influencer marketingu GetHero.

W akcję społeczną, która ma na celu zachęcić Polaków do pozostania w domu oraz dostarczyć informacje o postępowaniu w czasie epidemii, oprócz wspomnianego wcześniej Remigiusza Wierzgonia zaangażowali się m.in. BlowekMaffashion, YoshihitoMayosheJulia ŻugajWiP Bros oraz wielu innych influencerów. Do akcji przyłączyły się nie tylko gwiazdy internetu. Do pozostania w domu na swoich kanałach komunikacyjnych zachęcają także Robert LewandowskiMagda Gessler czy Jacek Stachursky. Warto również dodać, że komunikację dot. koronowirusa w mediach społecznościowych prowadzą również znane marki - używając przy tym wspomnianych wcześniej hashtagów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.