Komunikaty PR

Tysiące odwiedzających na wakacyjnej trasie "Przyjaciółki z natury"

2023-08-11  |  09:00

Ośmiodniowy Road Show po Półwyspie Helskim pod hasłem „Przyjaciółki z natury” dobiegł końca. Był on jednocześnie częścią społecznej akcji edukacyjnej skierowanej do Polek. Jej celem było uświadomienie kobietom, jak ważne jest dbanie o siebie i o swoje zdrowie w naturalny sposób. Specjalnie przygotowane strefy i mobilne kampery odwiedziło blisko 10 000 osób.

„Przyjaciółki z natury” to wakacyjna akcja edukacyjna, której sponsorem był Herbapol Poznań, producent leku Urosept, a Road Show było jej zwieńczenie. W ramach działań, po Półwyspie Helskim w dniach 29 lipca – 5 sierpnia przemieszczały się wyjątkowe kampery, które zatrzymały się w trzech miastach, w czterech popularnych miejscówkach. Na odwiedzających czekały też specjalne strefy, w których można było skorzystać z licznych atrakcji.

Edukacja w wakacyjnym klimacie

Trasa edukacyjna po wybrzeżu Bałtyku okazała się strzałem w dziesiątkę. Przez osiem dni jej trwania, na strefach przygotowanych w ramach akcji pojawiło się blisko 10 000 osób. Na odwiedzających czekały między innymi gadżety oraz pyszne lemoniady, których wyjątkowe smaki cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Kobiety, które tak licznie pojawiały się w kamperach „Przyjaciółek z natury”, w strefach chilloutu mogły dowiedzieć się między innymi czym jest ziołolecznictwo i dlaczego jest ono ważne przy wspieraniu organizmu. Łącznie poświecono 2400 minut na edukację na temat zdrowia układu moczowego. Odwiedzające doceniały także przyjemną, lekką, wakacyjną formę edukacji.

Dodatkowym atutem akcji były stworzone strefy, które wkomponowywały się w naturę, zieleń i klimat Półwyspu Helskiego. Równie dużą popularność zyskały zajęcia z jogi na plaży, które odbywały się codziennie, co pozwoliło na 480 minut ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.