Komunikaty PR

Tysiące odwiedzających na wakacyjnej trasie "Przyjaciółki z natury"

2023-08-11  |  09:00

Ośmiodniowy Road Show po Półwyspie Helskim pod hasłem „Przyjaciółki z natury” dobiegł końca. Był on jednocześnie częścią społecznej akcji edukacyjnej skierowanej do Polek. Jej celem było uświadomienie kobietom, jak ważne jest dbanie o siebie i o swoje zdrowie w naturalny sposób. Specjalnie przygotowane strefy i mobilne kampery odwiedziło blisko 10 000 osób.

„Przyjaciółki z natury” to wakacyjna akcja edukacyjna, której sponsorem był Herbapol Poznań, producent leku Urosept, a Road Show było jej zwieńczenie. W ramach działań, po Półwyspie Helskim w dniach 29 lipca – 5 sierpnia przemieszczały się wyjątkowe kampery, które zatrzymały się w trzech miastach, w czterech popularnych miejscówkach. Na odwiedzających czekały też specjalne strefy, w których można było skorzystać z licznych atrakcji.

Edukacja w wakacyjnym klimacie

Trasa edukacyjna po wybrzeżu Bałtyku okazała się strzałem w dziesiątkę. Przez osiem dni jej trwania, na strefach przygotowanych w ramach akcji pojawiło się blisko 10 000 osób. Na odwiedzających czekały między innymi gadżety oraz pyszne lemoniady, których wyjątkowe smaki cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Kobiety, które tak licznie pojawiały się w kamperach „Przyjaciółek z natury”, w strefach chilloutu mogły dowiedzieć się między innymi czym jest ziołolecznictwo i dlaczego jest ono ważne przy wspieraniu organizmu. Łącznie poświecono 2400 minut na edukację na temat zdrowia układu moczowego. Odwiedzające doceniały także przyjemną, lekką, wakacyjną formę edukacji.

Dodatkowym atutem akcji były stworzone strefy, które wkomponowywały się w naturę, zieleń i klimat Półwyspu Helskiego. Równie dużą popularność zyskały zajęcia z jogi na plaży, które odbywały się codziennie, co pozwoliło na 480 minut ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.