Tysiące odwiedzających na wakacyjnej trasie "Przyjaciółki z natury"
Ośmiodniowy Road Show po Półwyspie Helskim pod hasłem „Przyjaciółki z natury” dobiegł końca. Był on jednocześnie częścią społecznej akcji edukacyjnej skierowanej do Polek. Jej celem było uświadomienie kobietom, jak ważne jest dbanie o siebie i o swoje zdrowie w naturalny sposób. Specjalnie przygotowane strefy i mobilne kampery odwiedziło blisko 10 000 osób.
„Przyjaciółki z natury” to wakacyjna akcja edukacyjna, której sponsorem był Herbapol Poznań, producent leku Urosept, a Road Show było jej zwieńczenie. W ramach działań, po Półwyspie Helskim w dniach 29 lipca – 5 sierpnia przemieszczały się wyjątkowe kampery, które zatrzymały się w trzech miastach, w czterech popularnych miejscówkach. Na odwiedzających czekały też specjalne strefy, w których można było skorzystać z licznych atrakcji.
Edukacja w wakacyjnym klimacie
Trasa edukacyjna po wybrzeżu Bałtyku okazała się strzałem w dziesiątkę. Przez osiem dni jej trwania, na strefach przygotowanych w ramach akcji pojawiło się blisko 10 000 osób. Na odwiedzających czekały między innymi gadżety oraz pyszne lemoniady, których wyjątkowe smaki cieszyły się dużym zainteresowaniem.
Kobiety, które tak licznie pojawiały się w kamperach „Przyjaciółek z natury”, w strefach chilloutu mogły dowiedzieć się między innymi czym jest ziołolecznictwo i dlaczego jest ono ważne przy wspieraniu organizmu. Łącznie poświecono 2400 minut na edukację na temat zdrowia układu moczowego. Odwiedzające doceniały także przyjemną, lekką, wakacyjną formę edukacji.
Dodatkowym atutem akcji były stworzone strefy, które wkomponowywały się w naturę, zieleń i klimat Półwyspu Helskiego. Równie dużą popularność zyskały zajęcia z jogi na plaży, które odbywały się codziennie, co pozwoliło na 480 minut ćwiczeń na świeżym powietrzu.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.