Komunikaty PR

Tysiące odwiedzających na wakacyjnej trasie "Przyjaciółki z natury"

2023-08-11  |  09:00

Ośmiodniowy Road Show po Półwyspie Helskim pod hasłem „Przyjaciółki z natury” dobiegł końca. Był on jednocześnie częścią społecznej akcji edukacyjnej skierowanej do Polek. Jej celem było uświadomienie kobietom, jak ważne jest dbanie o siebie i o swoje zdrowie w naturalny sposób. Specjalnie przygotowane strefy i mobilne kampery odwiedziło blisko 10 000 osób.

„Przyjaciółki z natury” to wakacyjna akcja edukacyjna, której sponsorem był Herbapol Poznań, producent leku Urosept, a Road Show było jej zwieńczenie. W ramach działań, po Półwyspie Helskim w dniach 29 lipca – 5 sierpnia przemieszczały się wyjątkowe kampery, które zatrzymały się w trzech miastach, w czterech popularnych miejscówkach. Na odwiedzających czekały też specjalne strefy, w których można było skorzystać z licznych atrakcji.

Edukacja w wakacyjnym klimacie

Trasa edukacyjna po wybrzeżu Bałtyku okazała się strzałem w dziesiątkę. Przez osiem dni jej trwania, na strefach przygotowanych w ramach akcji pojawiło się blisko 10 000 osób. Na odwiedzających czekały między innymi gadżety oraz pyszne lemoniady, których wyjątkowe smaki cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Kobiety, które tak licznie pojawiały się w kamperach „Przyjaciółek z natury”, w strefach chilloutu mogły dowiedzieć się między innymi czym jest ziołolecznictwo i dlaczego jest ono ważne przy wspieraniu organizmu. Łącznie poświecono 2400 minut na edukację na temat zdrowia układu moczowego. Odwiedzające doceniały także przyjemną, lekką, wakacyjną formę edukacji.

Dodatkowym atutem akcji były stworzone strefy, które wkomponowywały się w naturę, zieleń i klimat Półwyspu Helskiego. Równie dużą popularność zyskały zajęcia z jogi na plaży, które odbywały się codziennie, co pozwoliło na 480 minut ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.