Uczestnicy Top Model „błyszczą” razem z Orbit ®
Poznawanie nowych ludzi, randka, nauka czy praca – to codzienne sytuacje, w których radzimy sobie lepiej, gdy czujemy się sobą. Życie przynosi nam sporo niespodzianek – nie wszystko możemy zaplanować, ale przynajmniej na część z nich możemy być zawsze gotowi. Jak? Z gumą do żucia Orbit®! Dzięki niej można odzyskać swój błysk i zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy. Już po raz kolejny przekonali się o tym uczestnicy programu „Top Model”!
Orbit® w ramach kampanii „Odzyskaj swój BŁYSK”, zachęca młodych ludzi do budowania pewności siebie oraz robienia tego, co daje nam radość i dużo uśmiechu. Właśnie dlatego marka zdecydowała się po raz kolejny nawiązać współpracę z programem „Top Model”. Bezcukrowe gumy Orbit® towarzyszą uczestnikom 11. edycji w różnych momentach rywalizacji.
Jednym z nich jest realizacja zadania specjalnego. Gra była warta świeczki! Nagrodą dla zwycięskiej pary jest udział w sesji i kampanii reklamowej marki bezcukrowym gum do żucia Orbit®, która zrealizowana będzie na początku 2023 roku. Ten wyjątkowy odcinek widzowie będą mogli zobaczyć na antenie TVN już 5 października o godz. 21.35. Dodatkowo, tego samego dnia na kanale YouTube zostanie opublikowany materiał specjalny. Zachęcamy do oglądania!
Marka Orbit® już po raz drugi współpracuje z programem „Top Model”. W poprzedniej edycji uczestnicy również otrzymali nietuzinkowe wyzwanie. Najlepiej sprostali mu Arek Pydych i Dominika Wysocka, która okazała się także zwyciężczynią 10. edycji tego znanego formatu. 5 października będziemy mogli ją zobaczyć w „Dzień Dobry TVN”, w felietonie realizowanym z marką Orbit®.
Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.