Komunikaty PR

Uczestnicy Top Model „błyszczą” razem z Orbit ®

2022-10-07  |  07:00
Biuro prasowe

Poznawanie nowych ludzi, randka, nauka czy praca – to codzienne sytuacje, w których radzimy sobie lepiej, gdy czujemy się sobą. Życie przynosi nam sporo niespodzianek – nie wszystko możemy zaplanować, ale przynajmniej na część z nich możemy być zawsze gotowi. Jak? Z gumą do żucia Orbit®! Dzięki niej można odzyskać swój błysk i zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy. Już po raz kolejny przekonali się o tym uczestnicy programu „Top Model”! 

 

Orbit® w ramach kampanii „Odzyskaj swój BŁYSK”, zachęca młodych ludzi do budowania pewności siebie oraz robienia tego, co daje nam radość i dużo uśmiechu. Właśnie dlatego marka zdecydowała się po raz kolejny nawiązać współpracę z programem „Top Model”. Bezcukrowe gumy Orbit® towarzyszą uczestnikom 11. edycji w różnych momentach rywalizacji. 

 

Jednym z nich jest realizacja zadania specjalnego. Gra była warta świeczki! Nagrodą dla zwycięskiej pary jest udział w sesji i kampanii reklamowej marki bezcukrowym gum do żucia Orbit®, która zrealizowana będzie na początku 2023 roku. Ten wyjątkowy odcinek widzowie będą mogli zobaczyć na antenie TVN już 5 października o godz. 21.35. Dodatkowo, tego samego dnia na kanale YouTube zostanie opublikowany materiał specjalny. Zachęcamy do oglądania!  

 

Marka Orbit® już po raz drugi współpracuje z programem „Top Model”. W poprzedniej edycji uczestnicy również otrzymali nietuzinkowe wyzwanie. Najlepiej sprostali mu Arek Pydych i   Dominika Wysocka, która okazała się także zwyciężczynią 10. edycji tego znanego formatu. 5 października będziemy mogli ją zobaczyć w „Dzień Dobry TVN”, w felietonie realizowanym z marką Orbit®.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.