Komunikaty PR

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

2024-10-31  |  01:00
Biuro prasowe

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i po prostu wspólne odstresować w szalonym stylu. Oto kilka wskazówek, jak zorganizować odważne i mroczne firmowe party!

Magia współpracy i zabawy

Poczucie wspólnoty i dobre relacje wewnątrz firmy są ważnym czynnikiem wpływającym na sukces przedsiębiorstwa. Jednym ze skutecznych narzędzi kształtujących te wartości są imprezy firmowe, które w wyjątkowy sposób sprzyjają budowaniu więzi i stanowią odskocznię od codziennych biznesowych działań.

Ograniczenie integracji pracowników do corocznej wigilii firmowej jest już passé. Aktualne trendy w tej dziedzinie stawiają na nietypowe wspólne aktywności, które po pierwsze zaskoczą pracowników, a po drugie pozostaną w ich pamięci na długo. Oryginalna impreza w stylu Halloween zdecydowanie wpisuje się w ten kierunek.

Jesień to bardzo popularny czas, jeśli chodzi o organizację firmowych imprez integracyjnych. Dni są coraz krótsze, pracownicy zdążyli już zapomnieć o wakacyjnym odpoczynku, a przed nimi perspektywa zimowych miesięcy. Ciekawa wspólna przygoda może pomóc przełamać rutynę i dodać wszystkim energii. Firmy, nie tylko te o charakterze międzynarodowym, chętnie decydują się na imprezy właśnie w konwencji Halloween – wyjaśnia Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy, który specjalizuje się w organizacji eventów firmowych.

Klimatyczne miejsce, mroczny dress code i szalone aktywności

Przy tego typu przedsięwzięciu bardzo ważną kwestią jest wybór odpowiedniego miejsca. Świetnie nadadzą się klimatyczne hotele w dworskim lub pałacowym stylu  czy też restauracje w stylu retro. Sprawdzą się też inne przestrzenie, pod warunkiem że będą odpowiednio udekorowane. Wprawdzie można zorganizować taką imprezę w siedzibie firmy, jednak jeśli naprawdę mamy się oderwać od codziennej pracy, dobrze jest zmienić z zespołem miejsce. Podmioty specjalizujące się w organizacji imprez integracyjnych, ogarną temat kompleksowo: od dekoracji i muzyki, przez aspekty kulinarne, po atrakcyjne, unikatowe i szyte na miarę aktywności dla uczestników.

A stroje? Obecnie na imprezach halloweenowych wcale nie królują tylko zombie, wampiry czy czarownice. Znajdziemy tam również postaci takie jak Barbie, Spider-Man, Super Mario Bros, Shrek czy inni bohaterowie bajek, filmów lub seriali. Aktualne trendy jasno wskazują, że główną inspiracją jest szeroko rozumiana popkultura.

Nierzadko w ramach tematyki Halloween wybierane są węższe konwencje – scenariusze kryminalne, rodem z powieści Aghaty Christie, historyczne lub też oparte na konkretnym filmie czy serialu. A jak wygląda kwestia dekoracji? W tej dziedzinie zaczęły królować neonowe akcenty oraz elementy oparte na automatycznych mechanizmach czy projektorach 3D. Jednocześnie nadal stawia się na naturalne akcenty, jak wrzosy, dynie, lampiony czy suszone kwiaty. Halloweenowe dekoracje nierzadko idą w stronę stylu boho lub vintage – dodaje ekspertka z Dworu Korona Karkonoszy.

Strasznie smacznie i ciekawie

Krwiste smakołyki, nietypowe drinki, odpowiednio udekorowane wypieki na bazie dyni to kulinarne must have każdej halloweenowej imprezy. O czym jeszcze warto pomyśleć? Dobrym pomysłem jest wszystko, co sprawi, że pracownicy poczują się częścią niesamowitej przygody. Można zdecydować się na konkurs na najciekawszy kostium czy warsztaty rzeźbienia dyni w grupach, które będą dodatkową okazją do integracji między ludźmi. Dobrą zabawę i jednocześnie pamiątkę na lata zapewni foto budka, oczywiście z odpowiednimi gadżetami w konwencji Halloween. Nie zapomnijcie też o robieniu zdjęć z przebiegu imprezy i opublikowaniu ich na firmowych social mediach.

Firmowe imprezy integracyjne są ważne zarówno z punktu widzenia team buildingu, jak i – szerzej – employer brandingu. Halloween może okazać się więc świetnym pretekstem do wspólnej zabawy, która przyniesie firmie długofalowe i wielowymiarowe korzyści.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.