Komunikaty PR

#URATUJMY ŚWIĘTA

2020-11-27  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.51 MB )

#URATUJMY ŚWIĘTA

Tradycyjnie Banki Żywności w okresie świątecznym organizują zbiórkę żywności dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W tym roku za kreację kampanii towarzyszącej zbiórce odpowiada agencja Advalue. Po raz pierwszy akcja przebiega również online. Pod tagiem #UratujmyŚwięta kryje się możliwość podarowania koszyka zakupowego zdalnie, bez wychodzenia z domu.

JESZCZE WIĘKSZA MOBILIZACJA

Ten rok jest wyjątkowo trudny dla każdego. Skutki pandemii dotknęły większość Polaków. Zdrowotnie i finansowo odbiły się one na wielu ludziach. Dlatego nade wszystko potrzebna jest mobilizacja i wsparcie, po prostu człowiek człowiekowi. Bo tym najbardziej potrzebującym jest jeszcze ciężej niż dotychczas.  Święta to czas, w którym nikt nie powinien martwić się o to, czy ma, co położyć na talerz.

POMÓŻ – TO PROSTE

W odpowiedzi na trudne realia 2020 roku, Banki Żywności umożliwiły pomoc online. Wystarczy wejść na stronę i kupić wirtualny koszyk z zakupami. Można wybrać, komu konkretnie chce się pomóc, któremu z Banków Żywności oraz jaką kwotę jest się w stanie przeznaczyć. Zapasy rozdystrybuowane będą potrzebującym.

WOLONTARIAT ONLINE

Kampania prowadzona jest w social mediach przy pomocy spotu oraz postów. Równolegle nadal odbywa się Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach spożywczych - jak dotychczas, już od 24 lat!  Co roku angażuje się w nią ponad 50 000 wolontariuszy. Tym razem z powodu pandemii wspierają oni zbiórkę online poprzez swoje social media, zapraszanie znajomych - każde udostępnienie zwiększa świadomość nt. możliwości pomagania zdalnego.

Działania komunikacyjne potrwają do 16.12.2020 r. Zbiórka online prowadzona jest na zbiorkazywnosci.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.