#URATUJMY ŚWIĘTA
#URATUJMY ŚWIĘTA
Tradycyjnie Banki Żywności w okresie świątecznym organizują zbiórkę żywności dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W tym roku za kreację kampanii towarzyszącej zbiórce odpowiada agencja Advalue. Po raz pierwszy akcja przebiega również online. Pod tagiem #UratujmyŚwięta kryje się możliwość podarowania koszyka zakupowego zdalnie, bez wychodzenia z domu.
JESZCZE WIĘKSZA MOBILIZACJA
Ten rok jest wyjątkowo trudny dla każdego. Skutki pandemii dotknęły większość Polaków. Zdrowotnie i finansowo odbiły się one na wielu ludziach. Dlatego nade wszystko potrzebna jest mobilizacja i wsparcie, po prostu człowiek człowiekowi. Bo tym najbardziej potrzebującym jest jeszcze ciężej niż dotychczas. Święta to czas, w którym nikt nie powinien martwić się o to, czy ma, co położyć na talerz.
POMÓŻ – TO PROSTE
W odpowiedzi na trudne realia 2020 roku, Banki Żywności umożliwiły pomoc online. Wystarczy wejść na stronę i kupić wirtualny koszyk z zakupami. Można wybrać, komu konkretnie chce się pomóc, któremu z Banków Żywności oraz jaką kwotę jest się w stanie przeznaczyć. Zapasy rozdystrybuowane będą potrzebującym.
WOLONTARIAT ONLINE
Kampania prowadzona jest w social mediach przy pomocy spotu oraz postów. Równolegle nadal odbywa się Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach spożywczych - jak dotychczas, już od 24 lat! Co roku angażuje się w nią ponad 50 000 wolontariuszy. Tym razem z powodu pandemii wspierają oni zbiórkę online poprzez swoje social media, zapraszanie znajomych - każde udostępnienie zwiększa świadomość nt. możliwości pomagania zdalnego.
Działania komunikacyjne potrwają do 16.12.2020 r. Zbiórka online prowadzona jest na zbiorkazywnosci.pl

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.