Komunikaty PR

#URATUJMY ŚWIĘTA

2020-11-27  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.51 MB )

#URATUJMY ŚWIĘTA

Tradycyjnie Banki Żywności w okresie świątecznym organizują zbiórkę żywności dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W tym roku za kreację kampanii towarzyszącej zbiórce odpowiada agencja Advalue. Po raz pierwszy akcja przebiega również online. Pod tagiem #UratujmyŚwięta kryje się możliwość podarowania koszyka zakupowego zdalnie, bez wychodzenia z domu.

JESZCZE WIĘKSZA MOBILIZACJA

Ten rok jest wyjątkowo trudny dla każdego. Skutki pandemii dotknęły większość Polaków. Zdrowotnie i finansowo odbiły się one na wielu ludziach. Dlatego nade wszystko potrzebna jest mobilizacja i wsparcie, po prostu człowiek człowiekowi. Bo tym najbardziej potrzebującym jest jeszcze ciężej niż dotychczas.  Święta to czas, w którym nikt nie powinien martwić się o to, czy ma, co położyć na talerz.

POMÓŻ – TO PROSTE

W odpowiedzi na trudne realia 2020 roku, Banki Żywności umożliwiły pomoc online. Wystarczy wejść na stronę i kupić wirtualny koszyk z zakupami. Można wybrać, komu konkretnie chce się pomóc, któremu z Banków Żywności oraz jaką kwotę jest się w stanie przeznaczyć. Zapasy rozdystrybuowane będą potrzebującym.

WOLONTARIAT ONLINE

Kampania prowadzona jest w social mediach przy pomocy spotu oraz postów. Równolegle nadal odbywa się Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach spożywczych - jak dotychczas, już od 24 lat!  Co roku angażuje się w nią ponad 50 000 wolontariuszy. Tym razem z powodu pandemii wspierają oni zbiórkę online poprzez swoje social media, zapraszanie znajomych - każde udostępnienie zwiększa świadomość nt. możliwości pomagania zdalnego.

Działania komunikacyjne potrwają do 16.12.2020 r. Zbiórka online prowadzona jest na zbiorkazywnosci.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.