VI KONFERENCJA SEKSON Z PATRONATEM ROMANCE TV
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Romance TV ponownie objął patronatem medialnym Konferencję Sekson, której VI edycja odbędzie się w dniach 26-27 października w CIC Warsaw. W tym roku motywem przewodnim jest prawo do przyjemności osób z niepełnosprawnościami. Wydarzenie organizowane jest przez Fundację Avalon i można wziąć w nim udział zarówno stacjonarnie jak i online.
Konferencja Sekson, organizowana co roku przez Fundację Avalon, to najważniejsze i największe tego typu wydarzenie, które skupia się na tematach rodzicielstwa oraz seksualności osób z niepełnosprawnościami. Podczas VI edycji na zgromadzonych czekają merytoryczne prelekcje, panele dyskusyjne oraz warsztaty, wszystko poświęcone tematom związanym z motywem przewodnim, czyli prawem do przyjemności osób z niepełnosprawnościami.
- Po raz kolejny z wielką radością objęliśmy patronatem medialnym to wyjątkowe wydarzenie. Konferencja Sekson co roku porusza bardzo ważne społecznie tematy, które uświadamiają, że osoby z niepełnosprawnościami mają takie samo prawo do czerpania z życia, jak każdy z nas. Jest to oczywiste, że OzN należy wspierać, także poprzez merytoryczną dyskusję. Dla nas jako kanału telewizyjnego o tematyce romantycznej, kreowanie pozytywnych emocji w życiu jest ogromnie ważne i stanowi nieodłączną część naszej działalności. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
W tym roku uczestnicy posłuchać będą mogli m.in. edukatorki Małgorzaty Szumowskiej, Mikołaja Tkaczyka, twórcy podcastu ,,orzeczenie o” i współzałożyciela Studenckiego Zrzeszenia Osób Niepełnosprawnych UW, samorzeczniczki i aktywistki Marty Lorczyk, psycholożki i psychotraumatolożki Julii Borkowskiej czy Prezeski Zarządu Głównego Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną dr Moniki Zima-Parjaszewskiej oraz edukatorki seksualnej Kamili Raczyńskiej i samorzeczniczki, terapeutki pracy z ciałem oraz trenerki Katarzyny Hajdugi, edukatorki seksualnej osób z niepełnosprawnościami Marty Skrobackiej i seksuolożki i psychoterapeutki Magdaleny Smaś-Myzczyszyn. Norbert Tumidaj, bloger modowy i samorzecznik poprowadzi warsztaty o tytule „Twoja szafa, twoja historia” – o czerpaniu radości i przyjemności z odkrywania swojego stylu, poprzez kreatywne eksperymentowanie z własną szafą i modą.
Więcej informacji na stronie: https://www.sekson.pl/
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
***
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z nie-pełnosprawnościami i przewlekle chore. Organizacja powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie.
Fundacja Avalon aktualnie wspiera ponad 11 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 204 mln złotych.
Projekt Sekson powstał w 2019 roku, ma na celu rzetelne edukowanie w obszarze seksualności i rodzi-cielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową. W ramach projektu powstała platforma edukacyjna www.sekson.pl, Mapa Dostępności – wyszukiwarka dostosowanych gabinetów i specjalistów z doświ-adczeniem w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, prowadzone są także spotkania live oraz cykl wywiadów #wyłączamytabu #włączamywiedzę ze specjalistami i osobami z niepełnosprawnościami. Co roku organizowana jest konferencja Sekson poświęcona seksualności i rodzicielstwu osób z nie-pełnosprawnością ruchową.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.