Komunikaty PR

VIVO! Krosno szuka Stylowych Ambasadorów

2021-09-16  |  15:53
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro@openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Weź udział w akcji Stylowe VIVO! i zostań Ambasadorem VIVO! Krosno. Rusza II edycja akcji, w której Centrum Handlowe szuka gwiazd do swoich kampanii reklamowych. Akcja jest skierowana do osób mających niepowtarzalny styl, lubiących bawić się modą i otwartych na nowe wyzwania. Zgłoszenia należy przesłać do 20 września.                       

Jeśli wyróżniasz się spośród innych osób, to pozwól by inni zobaczyli Cię w całym Regionie!

VIVO! Krosno rozpoczęło kolejne poszukiwania Stylowych Ambasadorów, którzy w najbliższych miesiącach wezmą udział w kampanii reklamowej Centrum Handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej jednak czeka ich casting i sesja zdjęciowa. Nowa odsłona akcji ma wyłonić osoby ciekawe świata, wyróżniające się oryginalnym stylem i niebanalną osobowością.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w castingu?

Wystarczy do 20 września przesłać zgłoszenie konkursowe, zawierające zdjęcie kandydatki/a oraz obowiązkowo krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie zgłaszający powinien zostać Ambasadorem VIVO! Krosno. Powinno ono zawierać krótki opis cech charakteru, aktywności zawodowej, hobbistycznej lub innej, która przynosi radość zgłaszającemu oraz osobom znajdującym się w jego otoczeniu (max. 20 zdań).

Aby wziąć udział w akcji, uczestnik musi zamieszkiwać na terenie jednego z poniższych powiatów: bieszczadzkiego, brzozowskiego, dębickiego, gorlickiego, jasielskiego, krośnieńskiego, leskiego, sanockiego, strzyżowskiego.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 20 września do godziny 23.59. Należy je przesyłać na adres e-mail ambasadorowievivo@gmail.com

Trzy najbardziej niepowtarzalne osoby, będą przez kolejny rok Ambasadorami VIVO! Krosno. Poza udziałem w kampanii reklamowej Centrum Handlowego, na zwycięzców czekać będą także cenne nagrody: Karty Podarunkowe VIVO! o wartości 500 zł, pamiątkowy album ze zdjęciami oraz zestawy upominków ufundowane przez perfumerię Douglas - partnera wydarzenia.

- Krosno pełne jest ciekawych osób, z pasjonującą historią i pasjami, potrafiących bawić się modą, zachowując przy tym naturalność i styl. Pokazała to I edycja kampanii „Stylowe VIVO!”, podczas której zaprezentowało się nam wielu mieszkańców Regionu. Liczymy, że tegoroczna odsłona akcji cieszyć się będzie podobnym zainteresowaniem. Wybranych przez nas kandydatów zaprosimy na spotkanie finałowe, podczas którego wyłonimy 3 Ambasadorów VIVO! - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.

Partnerem akcji jest perfumeria Douglas.

Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.vivo-krosno.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.

Edukacja

Miliony młodych biorą udział w międzynarodowej wymianie akademickiej. Celem jest udział w niej 23 proc. studentów z UE

Mobilność edukacyjna jest jednym z istotnych punktów w agendzie instytucji UE. W ubiegłym roku Rada UE wydała w tym obszarze zalecenia „Europa w ruchu”, w którym wskazała nowy cel na 2030 rok. Chodzi o to, by odsetek absolwentów w UE, którzy skorzystali z zagranicznej mobilności edukacyjnej, wynosił co najmniej 23 proc. Jak podkreślają przedstawiciele Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, mobilność edukacyjna to korzyści zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej oraz samej instytucji naukowej czy uczelni.

Motoryzacja

Kajra: Samochody mogą służyć nam latami. Mamy ze Sławomirem trzydziestoletniego golfa III, który wygląda, jakby wczoraj zszedł z linii produkcyjnej

Piosenkarka wyznaje zasadę, że jeżeli coś się zepsuło, to trzeba próbować to naprawić, a nie od razu wyrzucać do kosza, generując kolejne śmieci. Dlatego też nie kupuje coraz nowszych modeli telefonów tylko po to, by móc pochwalić się modnym gadżetem. Wraz z mężem mają natomiast słabość do kultowych wręcz modeli samochodów i o ten, który jest w ich garażu, dbają jak o prawdziwą perełkę.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć