Komunikaty PR

VIVO! Krosno szuka Stylowych Ambasadorów

2021-09-16  |  15:53
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Weź udział w akcji Stylowe VIVO! i zostań Ambasadorem VIVO! Krosno. Rusza II edycja akcji, w której Centrum Handlowe szuka gwiazd do swoich kampanii reklamowych. Akcja jest skierowana do osób mających niepowtarzalny styl, lubiących bawić się modą i otwartych na nowe wyzwania. Zgłoszenia należy przesłać do 20 września.                       

Jeśli wyróżniasz się spośród innych osób, to pozwól by inni zobaczyli Cię w całym Regionie!

VIVO! Krosno rozpoczęło kolejne poszukiwania Stylowych Ambasadorów, którzy w najbliższych miesiącach wezmą udział w kampanii reklamowej Centrum Handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej jednak czeka ich casting i sesja zdjęciowa. Nowa odsłona akcji ma wyłonić osoby ciekawe świata, wyróżniające się oryginalnym stylem i niebanalną osobowością.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w castingu?

Wystarczy do 20 września przesłać zgłoszenie konkursowe, zawierające zdjęcie kandydatki/a oraz obowiązkowo krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie zgłaszający powinien zostać Ambasadorem VIVO! Krosno. Powinno ono zawierać krótki opis cech charakteru, aktywności zawodowej, hobbistycznej lub innej, która przynosi radość zgłaszającemu oraz osobom znajdującym się w jego otoczeniu (max. 20 zdań).

Aby wziąć udział w akcji, uczestnik musi zamieszkiwać na terenie jednego z poniższych powiatów: bieszczadzkiego, brzozowskiego, dębickiego, gorlickiego, jasielskiego, krośnieńskiego, leskiego, sanockiego, strzyżowskiego.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 20 września do godziny 23.59. Należy je przesyłać na adres e-mail ambasadorowievivo@gmail.com

Trzy najbardziej niepowtarzalne osoby, będą przez kolejny rok Ambasadorami VIVO! Krosno. Poza udziałem w kampanii reklamowej Centrum Handlowego, na zwycięzców czekać będą także cenne nagrody: Karty Podarunkowe VIVO! o wartości 500 zł, pamiątkowy album ze zdjęciami oraz zestawy upominków ufundowane przez perfumerię Douglas - partnera wydarzenia.

- Krosno pełne jest ciekawych osób, z pasjonującą historią i pasjami, potrafiących bawić się modą, zachowując przy tym naturalność i styl. Pokazała to I edycja kampanii „Stylowe VIVO!”, podczas której zaprezentowało się nam wielu mieszkańców Regionu. Liczymy, że tegoroczna odsłona akcji cieszyć się będzie podobnym zainteresowaniem. Wybranych przez nas kandydatów zaprosimy na spotkanie finałowe, podczas którego wyłonimy 3 Ambasadorów VIVO! - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.

Partnerem akcji jest perfumeria Douglas.

Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.vivo-krosno.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Fix MAC’N CHEESE – nowość od marki Knorr. Odkryj megaserowy smak Biuro prasowe
2024-04-15 | 16:25

Fix MAC’N CHEESE – nowość od marki Knorr. Odkryj megaserowy smak

Kultowy amerykański Mac’n Cheeese on demand? Od teraz makaron z kremowym serem możesz zjeść o każdej porze dnia w swoim domu. Wystarczy kilka minut, by móc cieszyć się
Styl życia Rodzinne śniadania w Breakfast Corner by Food Town
2024-04-15 | 04:30

Rodzinne śniadania w Breakfast Corner by Food Town

Smaki, które łączą: rodzinne śniadania w Breakfast Corner by Food Town Rodzinne śniadania na mieście to coraz silniejszy trend, a Polacy coraz chętniej spożywają śniadanie poza
Styl życia Fitness dla leniwych kotków, Garfieldobus czy koci wizaż?
2024-04-12 | 13:35

Fitness dla leniwych kotków, Garfieldobus czy koci wizaż?

Znany na całym świecie kot z bajki, rudy Garfield, powraca do kin w zabawnej animowanej komedii dla całych rodzin. Zanim jednak pojawi się na dużym ekranie, będzie można spotkać go w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Media

Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości

Zdaniem trenerki Małgorzata Rozenek-Majdan to osoba niezwykle charyzmatyczna i wyrazista, która nie boi się ryzyka i śmiało stawia czoła swoim ograniczeniom. W nowym reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” podejmuje więc wyzwania w sześciu różnych dyscyplinach i rywalizuje z mężczyznami. Joanna Jędrzejczyk, która przygotowywała prezenterkę do określonych zadań, zauważa, że ten program kosztował ją dużo poświęcenia, energii i zaangażowania. Ma jednak nadzieję, że taką postawą zainspiruje do działania innych.

Edukacja

Polskie uczelnie są coraz bliższe wprowadzenia mikropoświadczeń. Dla studentów takie certyfikaty to szansa na wzmocnienie pozycji na rynku pracy

Coraz więcej absolwentów i studentów inwestuje w kursy i szkolenia, aby zdobyć praktyczne umiejętności i stać się bardziej atrakcyjnym dla potencjalnych pracodawców. Jedną z odpowiedzi edukacji na te wymagania są mikropoświadczenia, czyli dowód na określone umiejętności. W Polsce są stosunkowo mało popularne, jednak wdrożenie ich przez uczelnie mogłoby przynieść szereg korzyści – zarówno szkołom, jak i studentom i absolwentom.