Komunikaty PR

VIVO! Krosno szuka Stylowych Ambasadorów

2021-09-16  |  15:53
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka
Dźwigoń

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
agnieszka|openmedia.pl| |agnieszka|openmedia.pl
698618575
openmedia.pl

Weź udział w akcji Stylowe VIVO! i zostań Ambasadorem VIVO! Krosno. Rusza II edycja akcji, w której Centrum Handlowe szuka gwiazd do swoich kampanii reklamowych. Akcja jest skierowana do osób mających niepowtarzalny styl, lubiących bawić się modą i otwartych na nowe wyzwania. Zgłoszenia należy przesłać do 20 września.                       

Jeśli wyróżniasz się spośród innych osób, to pozwól by inni zobaczyli Cię w całym Regionie!

VIVO! Krosno rozpoczęło kolejne poszukiwania Stylowych Ambasadorów, którzy w najbliższych miesiącach wezmą udział w kampanii reklamowej Centrum Handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej jednak czeka ich casting i sesja zdjęciowa. Nowa odsłona akcji ma wyłonić osoby ciekawe świata, wyróżniające się oryginalnym stylem i niebanalną osobowością.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w castingu?

Wystarczy do 20 września przesłać zgłoszenie konkursowe, zawierające zdjęcie kandydatki/a oraz obowiązkowo krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie zgłaszający powinien zostać Ambasadorem VIVO! Krosno. Powinno ono zawierać krótki opis cech charakteru, aktywności zawodowej, hobbistycznej lub innej, która przynosi radość zgłaszającemu oraz osobom znajdującym się w jego otoczeniu (max. 20 zdań).

Aby wziąć udział w akcji, uczestnik musi zamieszkiwać na terenie jednego z poniższych powiatów: bieszczadzkiego, brzozowskiego, dębickiego, gorlickiego, jasielskiego, krośnieńskiego, leskiego, sanockiego, strzyżowskiego.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 20 września do godziny 23.59. Należy je przesyłać na adres e-mail ambasadorowievivo@gmail.com

Trzy najbardziej niepowtarzalne osoby, będą przez kolejny rok Ambasadorami VIVO! Krosno. Poza udziałem w kampanii reklamowej Centrum Handlowego, na zwycięzców czekać będą także cenne nagrody: Karty Podarunkowe VIVO! o wartości 500 zł, pamiątkowy album ze zdjęciami oraz zestawy upominków ufundowane przez perfumerię Douglas - partnera wydarzenia.

- Krosno pełne jest ciekawych osób, z pasjonującą historią i pasjami, potrafiących bawić się modą, zachowując przy tym naturalność i styl. Pokazała to I edycja kampanii „Stylowe VIVO!”, podczas której zaprezentowało się nam wielu mieszkańców Regionu. Liczymy, że tegoroczna odsłona akcji cieszyć się będzie podobnym zainteresowaniem. Wybranych przez nas kandydatów zaprosimy na spotkanie finałowe, podczas którego wyłonimy 3 Ambasadorów VIVO! - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.

Partnerem akcji jest perfumeria Douglas.

Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.vivo-krosno.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Wi-Tamy Światowy Dzień Makaronu Biuro prasowe
2021-10-25 | 01:00

Wi-Tamy Światowy Dzień Makaronu

Udon, ryżowy czy sojowy? Z owocami morza, wołowiną a może tofu? Rzecz oczywiście o makaronie, którego światowy dzień obchodzimy w najbliższy poniedziałek, 25 października.
Styl życia Umowa na wesele - na co zwrócić uwagę?
2021-10-23 | 01:00

Umowa na wesele - na co zwrócić uwagę?

Umowa na wesele - na co zwrócić uwagę?  Jak wynika z danych BIQdata.pl, w 2020 r. zawarto w Polsce 145 tys. Małżeństw. To o 20% mniej niż rok wcześniej. Wiele Par Młodych
Styl życia Ruszył program „Velvet. Piątka dla Natury dla szkół podstawowych w całej Polsce
2021-10-22 | 15:00

Ruszył program „Velvet. Piątka dla Natury" dla szkół podstawowych w całej Polsce

1 października 2021 r. ruszyła pierwsza ogólnopolska edycja programu „Velvet. Piątka dla Natury”. Akcja ma inspirować i zachęcać uczniów, nauczycieli oraz

Więcej ważnych informacji

Gwiazdy

Julia Kamińska: Nad udziałem w akcji „Dekolt dla Białorusi” wahałam się 5 sekund. Uznałam, że jeżeli kiedykolwiek mam się pokazać, to chyba tylko w takim kontekście

Aktorka przyznaje, że nie bez powodu zdecydowała się na półnagą sesję, której efekty można oglądać w specjalnym kalendarzu „Dekolt dla Białorusi”. Dochód ze sprzedaży tego wydawnictwa zostanie bowiem przekazany na pomoc rodzinom białoruskich więźniów politycznych. Do każdego zdjęcia pozuje modelka topless trzymająca kota, a kobiece piersi stały się symbolem solidarności z Białorusią po tym, jak aktywistka Jana Shostak spotkała się z falą krytyki za to, że pokazała się publicznie bez stanika.

Muzyka

Sara James: To, co się wydarzyło, to jest po prostu magia. Dalej nie mogę uwierzyć w to, że pojadę na finał Eurowizji Junior do Paryża

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że będzie reprezentować nasz kraj na Eurowizji Junior w Paryżu. Choć ma dopiero 13 lat, to już ciężko pracuje na swój sukces. Zwyciężczyni czwartej edycji programu „The Voice Kids” uważana jest za jedno z największych objawień na polskiej scenie muzycznej. Zachwyca niepowtarzalnym głosem i umiejętnością nietuzinkowej interpretacji utworów.

Moda

Dorota Goldpoint: Jestem oburzona krytyką kreacji pierwszej damy. Wzorzyste, kwieciste suknie zakładają również pierwsze damy prezydentów największych krajów świata

Projektantka uważa, że prezydentowa Agata Kornhauser-Duda niesłusznie jest krytykowana za dobór swoich kreacji. Jej zdaniem pierwsza dama zawsze jest ubrana stosownie do okazji i ma bardzo dobry gust. Jej stylizacje są nienaganne i niczym nie odbiegają od tych, jakie zakładają na oficjalne spotkania żony zagranicznych polityków. Styl polskiej prezydentowej ma zarówno zwolenników, jak i przeciwników. Fani chwalą ją za elegancję, krytycy zarzucają zachowawczość i wtórność.