Komunikaty PR

W Centrum Handlowym Rondo powstała strefa selfie!

2021-03-17  |  17:32
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Kolorowe, zwariowane akcesoria oraz siedem niezwykłych przestrzeni do robienia zdjęć czeka na klientów Centrum Handlowego Rondo. Aby wejść do strefy wystarczy okazać paragon z jednego ze sklepów na terenie centrum o wartości minimum 10 zł. To prawdziwa gratka dla fanów mediów społecznościowych.

Miejsca takie, jak Instaroom w Centrum Handlowym Rondo z powodzeniem funkcjonują już na całym świecie. Chętnie odwiedzają je użytkownicy Instagrama, TikToka albo po prostu miłośnicy niecodziennych zdjęć. Teraz taką atrakcję zyskali również mieszkańcy Bydgoszczy.

Strefę Instaroom można odwiedzić w dniach 12-20 marca (z wyłączeniem 14.03.2021) w godz. 10.00-20.00. Do dyspozycji klientów jest aż 7 przestrzeni prezentujących różne aranżacje. Odwiedzający mogą zrobić sobie selfie na tle olbrzymich słodyczy, barwnych graffiti, basenu z kulkami oraz wielu innych nietypowych scenerii. Nie brakuje również tematycznych rekwizytów, które nie tylko ożywią zdjęcia, ale dodadzą też im trochę humoru.

„W Centrum Handlowym Rondo staramy się wprowadzać rozwiązania, które umilą klientom zakupy, a jednocześnie pozwolą ciekawie spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. Strefa Instaroom będzie właśnie takim miejscem, a przy okazji zapewni odwiedzającym odrobinę dobrej zabawy. Cieszymy się, że nasi klienci zyskali tak ciekawą atrakcję i wierzymy, że pomysł ten spotka się z zainteresowaniem mieszkańców Bydgoszczy i okolic” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.

Zdjęcia w strefach selfie mogą sobie zrobić klienci, którzy dokonają zakupu za minimum 10 zł w sklepach, na stanowiskach wolnostojących na terenie Centrum Handlowego Rondo i w hipermarkecie Auchan. Aby odebrać bilet wstępu należy się zgłosić z paragonem do Punktu Obsługi Promocji Instaroom i zarejestrować dowód zakupu. Za każdy paragon przysługuje jedna nagroda w postaci zaproszenia do Instaroomu.

W związku z obowiązującymi w kraju obostrzeniami sanitarnymi organizator wystawy zadbał o bezpieczeństwo odwiedzających i wprowadził procedury chroniące ich zdrowie. Wszystkie aranżacje są regularnie dezynfekowane, a na wystawie w jednym czasie może przebywać maksymalnie 5 osób. Szczegóły na temat promocji oraz obowiązujących zasad bezpieczeństwa można znaleźć w regulaminie znajdującym się w Punkcie Obsługi Promocji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.