W Centrum Handlowym Rondo powstała strefa selfie!
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Kolorowe, zwariowane akcesoria oraz siedem niezwykłych przestrzeni do robienia zdjęć czeka na klientów Centrum Handlowego Rondo. Aby wejść do strefy wystarczy okazać paragon z jednego ze sklepów na terenie centrum o wartości minimum 10 zł. To prawdziwa gratka dla fanów mediów społecznościowych.
Miejsca takie, jak Instaroom w Centrum Handlowym Rondo z powodzeniem funkcjonują już na całym świecie. Chętnie odwiedzają je użytkownicy Instagrama, TikToka albo po prostu miłośnicy niecodziennych zdjęć. Teraz taką atrakcję zyskali również mieszkańcy Bydgoszczy.
Strefę Instaroom można odwiedzić w dniach 12-20 marca (z wyłączeniem 14.03.2021) w godz. 10.00-20.00. Do dyspozycji klientów jest aż 7 przestrzeni prezentujących różne aranżacje. Odwiedzający mogą zrobić sobie selfie na tle olbrzymich słodyczy, barwnych graffiti, basenu z kulkami oraz wielu innych nietypowych scenerii. Nie brakuje również tematycznych rekwizytów, które nie tylko ożywią zdjęcia, ale dodadzą też im trochę humoru.
„W Centrum Handlowym Rondo staramy się wprowadzać rozwiązania, które umilą klientom zakupy, a jednocześnie pozwolą ciekawie spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. Strefa Instaroom będzie właśnie takim miejscem, a przy okazji zapewni odwiedzającym odrobinę dobrej zabawy. Cieszymy się, że nasi klienci zyskali tak ciekawą atrakcję i wierzymy, że pomysł ten spotka się z zainteresowaniem mieszkańców Bydgoszczy i okolic” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Zdjęcia w strefach selfie mogą sobie zrobić klienci, którzy dokonają zakupu za minimum 10 zł w sklepach, na stanowiskach wolnostojących na terenie Centrum Handlowego Rondo i w hipermarkecie Auchan. Aby odebrać bilet wstępu należy się zgłosić z paragonem do Punktu Obsługi Promocji Instaroom i zarejestrować dowód zakupu. Za każdy paragon przysługuje jedna nagroda w postaci zaproszenia do Instaroomu.
W związku z obowiązującymi w kraju obostrzeniami sanitarnymi organizator wystawy zadbał o bezpieczeństwo odwiedzających i wprowadził procedury chroniące ich zdrowie. Wszystkie aranżacje są regularnie dezynfekowane, a na wystawie w jednym czasie może przebywać maksymalnie 5 osób. Szczegóły na temat promocji oraz obowiązujących zasad bezpieczeństwa można znaleźć w regulaminie znajdującym się w Punkcie Obsługi Promocji.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.