W Centrum Handlowym Rondo powstała strefa selfie!
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Kolorowe, zwariowane akcesoria oraz siedem niezwykłych przestrzeni do robienia zdjęć czeka na klientów Centrum Handlowego Rondo. Aby wejść do strefy wystarczy okazać paragon z jednego ze sklepów na terenie centrum o wartości minimum 10 zł. To prawdziwa gratka dla fanów mediów społecznościowych.
Miejsca takie, jak Instaroom w Centrum Handlowym Rondo z powodzeniem funkcjonują już na całym świecie. Chętnie odwiedzają je użytkownicy Instagrama, TikToka albo po prostu miłośnicy niecodziennych zdjęć. Teraz taką atrakcję zyskali również mieszkańcy Bydgoszczy.
Strefę Instaroom można odwiedzić w dniach 12-20 marca (z wyłączeniem 14.03.2021) w godz. 10.00-20.00. Do dyspozycji klientów jest aż 7 przestrzeni prezentujących różne aranżacje. Odwiedzający mogą zrobić sobie selfie na tle olbrzymich słodyczy, barwnych graffiti, basenu z kulkami oraz wielu innych nietypowych scenerii. Nie brakuje również tematycznych rekwizytów, które nie tylko ożywią zdjęcia, ale dodadzą też im trochę humoru.
„W Centrum Handlowym Rondo staramy się wprowadzać rozwiązania, które umilą klientom zakupy, a jednocześnie pozwolą ciekawie spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. Strefa Instaroom będzie właśnie takim miejscem, a przy okazji zapewni odwiedzającym odrobinę dobrej zabawy. Cieszymy się, że nasi klienci zyskali tak ciekawą atrakcję i wierzymy, że pomysł ten spotka się z zainteresowaniem mieszkańców Bydgoszczy i okolic” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Zdjęcia w strefach selfie mogą sobie zrobić klienci, którzy dokonają zakupu za minimum 10 zł w sklepach, na stanowiskach wolnostojących na terenie Centrum Handlowego Rondo i w hipermarkecie Auchan. Aby odebrać bilet wstępu należy się zgłosić z paragonem do Punktu Obsługi Promocji Instaroom i zarejestrować dowód zakupu. Za każdy paragon przysługuje jedna nagroda w postaci zaproszenia do Instaroomu.
W związku z obowiązującymi w kraju obostrzeniami sanitarnymi organizator wystawy zadbał o bezpieczeństwo odwiedzających i wprowadził procedury chroniące ich zdrowie. Wszystkie aranżacje są regularnie dezynfekowane, a na wystawie w jednym czasie może przebywać maksymalnie 5 osób. Szczegóły na temat promocji oraz obowiązujących zasad bezpieczeństwa można znaleźć w regulaminie znajdującym się w Punkcie Obsługi Promocji.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.