W Centrum Handlowym Rondo powstała strefa selfie!
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Kolorowe, zwariowane akcesoria oraz siedem niezwykłych przestrzeni do robienia zdjęć czeka na klientów Centrum Handlowego Rondo. Aby wejść do strefy wystarczy okazać paragon z jednego ze sklepów na terenie centrum o wartości minimum 10 zł. To prawdziwa gratka dla fanów mediów społecznościowych.
Miejsca takie, jak Instaroom w Centrum Handlowym Rondo z powodzeniem funkcjonują już na całym świecie. Chętnie odwiedzają je użytkownicy Instagrama, TikToka albo po prostu miłośnicy niecodziennych zdjęć. Teraz taką atrakcję zyskali również mieszkańcy Bydgoszczy.
Strefę Instaroom można odwiedzić w dniach 12-20 marca (z wyłączeniem 14.03.2021) w godz. 10.00-20.00. Do dyspozycji klientów jest aż 7 przestrzeni prezentujących różne aranżacje. Odwiedzający mogą zrobić sobie selfie na tle olbrzymich słodyczy, barwnych graffiti, basenu z kulkami oraz wielu innych nietypowych scenerii. Nie brakuje również tematycznych rekwizytów, które nie tylko ożywią zdjęcia, ale dodadzą też im trochę humoru.
„W Centrum Handlowym Rondo staramy się wprowadzać rozwiązania, które umilą klientom zakupy, a jednocześnie pozwolą ciekawie spędzić czas z rodziną czy przyjaciółmi. Strefa Instaroom będzie właśnie takim miejscem, a przy okazji zapewni odwiedzającym odrobinę dobrej zabawy. Cieszymy się, że nasi klienci zyskali tak ciekawą atrakcję i wierzymy, że pomysł ten spotka się z zainteresowaniem mieszkańców Bydgoszczy i okolic” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Zdjęcia w strefach selfie mogą sobie zrobić klienci, którzy dokonają zakupu za minimum 10 zł w sklepach, na stanowiskach wolnostojących na terenie Centrum Handlowego Rondo i w hipermarkecie Auchan. Aby odebrać bilet wstępu należy się zgłosić z paragonem do Punktu Obsługi Promocji Instaroom i zarejestrować dowód zakupu. Za każdy paragon przysługuje jedna nagroda w postaci zaproszenia do Instaroomu.
W związku z obowiązującymi w kraju obostrzeniami sanitarnymi organizator wystawy zadbał o bezpieczeństwo odwiedzających i wprowadził procedury chroniące ich zdrowie. Wszystkie aranżacje są regularnie dezynfekowane, a na wystawie w jednym czasie może przebywać maksymalnie 5 osób. Szczegóły na temat promocji oraz obowiązujących zasad bezpieczeństwa można znaleźć w regulaminie znajdującym się w Punkcie Obsługi Promocji.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.