W Katowickiej dobre uczynki są zawsze w modzie!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Szafa pęka w szwach? To znak, że czas na porządki! Katowicka, w ramach akcji „Ubrania Pełne Mocy” podsuwa gotowe, prospołeczne rozwiązanie dla piętrzącego się problemu i nagradza za okazane wsparcie. Inicjatywa rusza już w poniedziałek, 24 maja.
Założone tylko raz, zbyt małe, za duże, z metką lub bez. Brzmi znajomo? Zapewne tak! Katowicka znalazła sposób, jak bez wyrzutów sumienia pozbyć się zalegającej w szafie odzieży i nadać jej drugie życie, a przy okazji także zadbać o środowisko. Ubrania mają moc, dlatego też wspólnie z serwisem UbraniaDoOddania.pl Galeria zachęca do dzielenia się nimi - i tym samym pomocy potrzebującym.
Jak włączyć się w przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy”? Wystarczy przygotować i dostarczyć wyselekcjonowaną odzież do Punktu Obsługi Akcji. Dla wszystkich wspierających przewidziano karty podarunkowe o wartości 50 zł za 10 kg ubrań (maksymalnie 3 karty/osoba). Natomiast osobie, która w dniach 24-29 maja przekaże ich najwięcej, podarowany zostanie bon na 1000 zł do wykorzystania podczas indywidualnych konsultacji z Agatą Dominik, stylistką oraz autorką książki „Po drugiej stronie lustra”. To jednak nie wszystko! 1 zł z każdego przekazanego 1 kg odzieży wesprze tworzenie ekomuralu, oczyszczającego powietrze w mieście.
- Galeria Katowicka jest miejscem, które od początku swojego istnienia bardzo mocno angażuje się w życie miasta. Tym razem chcemy wesprzeć naszych Klientów w podejmowaniu świadomych zakupowych wyborów, rozpropagować ideę „zero waste” i pokazać, jak drobne działania mogą realnie wpłynąć na otaczającą nas rzeczywistość – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - My oczywiście ogromnie doceniamy wszelkie życzliwe gesty i z przyjemnością nagrodzimy klientów, którzy włączą się w nasze pomocowe działania – dodaje.
Przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy” startuje w poniedziałek, 24 maja, i potrwa do soboty, 29 maja. Stoisko akcji powstanie w pobliżu Mount Blanc, na poziomie 0. Będzie czynne w godz. 12:00-19:00.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.