Komunikaty PR

W Katowickiej dobre uczynki są zawsze w modzie!

2021-05-19  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Szafa pęka w szwach? To znak, że czas na porządki! Katowicka, w ramach akcji „Ubrania Pełne Mocy” podsuwa gotowe, prospołeczne rozwiązanie dla piętrzącego się problemu i nagradza za okazane wsparcie. Inicjatywa rusza już w poniedziałek, 24 maja. 

Założone tylko raz, zbyt małe, za duże, z metką lub bez. Brzmi znajomo? Zapewne tak! Katowicka znalazła sposób, jak bez wyrzutów sumienia pozbyć się zalegającej w szafie odzieży i nadać jej drugie życie, a przy okazji także zadbać o środowisko. Ubrania mają moc, dlatego też wspólnie z serwisem UbraniaDoOddania.pl Galeria zachęca do dzielenia się nimi - i tym samym pomocy potrzebującym.

Jak włączyć się w przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy”? Wystarczy przygotować i dostarczyć wyselekcjonowaną odzież do Punktu Obsługi Akcji. Dla wszystkich wspierających przewidziano karty podarunkowe o wartości 50 zł za 10 kg ubrań (maksymalnie 3 karty/osoba). Natomiast osobie, która w dniach 24-29 maja przekaże ich najwięcej, podarowany zostanie bon na 1000 zł do wykorzystania podczas indywidualnych konsultacji z Agatą Dominik, stylistką oraz autorką książki „Po drugiej stronie lustra”. To jednak nie wszystko! 1 zł z każdego przekazanego 1 kg odzieży wesprze tworzenie ekomuralu, oczyszczającego powietrze w mieście.

- Galeria Katowicka jest miejscem, które od początku swojego istnienia bardzo mocno angażuje się w życie miasta. Tym razem chcemy wesprzeć naszych Klientów w podejmowaniu świadomych zakupowych wyborów, rozpropagować ideę „zero waste” i pokazać, jak drobne działania mogą realnie wpłynąć na otaczającą nas rzeczywistość – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. - My oczywiście ogromnie doceniamy wszelkie życzliwe gesty i z przyjemnością nagrodzimy klientów, którzy włączą się w nasze pomocowe działania – dodaje.

Przedsięwzięcie „Ubrania Pełne Mocy” startuje w poniedziałek, 24 maja, i potrwa do soboty, 29 maja. Stoisko akcji powstanie w pobliżu Mount Blanc, na poziomie 0. Będzie czynne w godz. 12:00-19:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.