W walentynki Kraków się… zazieleni

Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Już 14 lutego w wybranych miejscach Krakowa można będzie zauważyć zielone akcenty. To zapowiedź kampanii edukacyjnej, która ma zachęcić do działań w celu złagodzenia zmian klimatu.
Mieszkańców Krakowa z pewnością zaskoczy widok znanych i lubianych miejsc, które w Dniu Zakochanych, kojarzonym z kolorem czerwonym, zostaną wyróżnione lub oznaczone na zielono. Akcji towarzyszy hasło zaczerpnięte z tytułu znanego przeboju The Beatles - “All you need is love”. Pojawi się ono w przestrzeni miejskiej oraz wirtualnej. Jakie przesłanie kryje się za tymi tajemniczymi działaniami? Tego dowiemy się zaraz po walentynkach, czyli 15 lutego.
Organizatorem zielonej kampanii jest portal Świat OZE, skupiony wokół odnawialnych źródeł energii, we współpracy z krakowską fundacją Carbon Footprint Foundation oraz Columbus Energy - liderem nowoczesnej energetyki w Polsce.
- Nie cofniemy zmian klimatu, ale możemy aktywnie działać, by złagodzić ich skutki. Po co? Bo chcemy zdrowo żyć w świecie, w którym realizujemy swoje pasje. Bo chcemy zadbać o nasz dobrostan. Bo chcemy się rozwijać. Takie treści przyświecają naszej kampanii edukacyjnej, którą chcemy zainteresować w pierwszej kolejności mieszkańców Krakowa, a następnie skierować do społeczności internetowej - komentuje Joanna Korgul, redaktorka naczelna Świata OZE. - Postanowiliśmy wykorzystać popularne święto, by zwrócić uwagę na ważne tematy. Ale więcej szczegółów podamy dopiero 15 lutego!
Zielone akcenty kampanii pojawią się m.in. na terenie Miasteczka Studenckiego AGH, na Plantach, pod Collegium Maius, w okolicy Paderevianum, na ul. Św. Anny, na kładce Ojca Bernatka oraz na wieży telewizyjnej na krakowskich Krzemionkach. Następnego dnia, czyli 15 lutego, zostanie uruchomiona strona internetowa kampanii z materiałami multimedialnymi oraz wystartuje konkurs, w którym pomysłodawcy ufundowali bardzo atrakcyjne nagrody.
Wszystkich zainteresowanych kampanią zapraszamy na stronę Świata OZE i Carbon Footprint Foundation, a także na profile społecznościowe (Instagram, Facebook), gdzie wkrótce pojawią się szczegóły.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle
Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.
Konsument
Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.
Gwiazdy
Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.