Komunikaty PR

W walentynki Kraków się… zazieleni

2023-02-13  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Bilonowicz
Columbus Energy

9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/

Już 14 lutego w wybranych miejscach Krakowa można będzie zauważyć zielone akcenty. To zapowiedź kampanii edukacyjnej, która ma zachęcić do działań w celu złagodzenia zmian klimatu.

Mieszkańców Krakowa z pewnością zaskoczy widok znanych i lubianych miejsc, które w Dniu Zakochanych, kojarzonym z kolorem czerwonym, zostaną wyróżnione lub oznaczone na zielono. Akcji towarzyszy hasło zaczerpnięte z tytułu znanego przeboju The Beatles - “All you need is love”. Pojawi się ono w przestrzeni miejskiej oraz wirtualnej. Jakie przesłanie kryje się za tymi tajemniczymi działaniami? Tego dowiemy się zaraz po walentynkach, czyli 15 lutego. 

Organizatorem zielonej kampanii jest portal Świat OZE, skupiony wokół odnawialnych źródeł energii, we współpracy z krakowską fundacją Carbon Footprint Foundation oraz Columbus Energy - liderem nowoczesnej energetyki w Polsce. 

- Nie cofniemy zmian klimatu, ale możemy aktywnie działać, by złagodzić ich skutki. Po co? Bo chcemy zdrowo żyć w świecie, w którym realizujemy swoje pasje. Bo chcemy zadbać o nasz dobrostan. Bo chcemy się rozwijać. Takie treści przyświecają naszej kampanii edukacyjnej, którą chcemy zainteresować w pierwszej kolejności mieszkańców Krakowa, a następnie skierować do społeczności internetowej - komentuje Joanna Korgul, redaktorka naczelna Świata OZE. - Postanowiliśmy wykorzystać popularne święto, by zwrócić uwagę na ważne tematy. Ale więcej szczegółów podamy dopiero 15 lutego!

Zielone akcenty kampanii pojawią się m.in. na terenie  Miasteczka Studenckiego AGH, na Plantach, pod  Collegium Maius, w okolicy Paderevianum, na ul. Św. Anny, na kładce Ojca Bernatka oraz na wieży telewizyjnej na krakowskich Krzemionkach. Następnego dnia, czyli 15 lutego, zostanie uruchomiona strona internetowa kampanii z materiałami multimedialnymi oraz wystartuje konkurs, w którym pomysłodawcy ufundowali bardzo atrakcyjne nagrody. 

Wszystkich zainteresowanych kampanią zapraszamy na stronę Świata OZE i Carbon Footprint Foundation, a także na profile społecznościowe (Instagram, Facebook), gdzie wkrótce pojawią się szczegóły. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Columbus Energy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.