Komunikaty PR

W walentynki Kraków się… zazieleni

2023-02-13  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Bilonowicz
Columbus Energy

9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/

Już 14 lutego w wybranych miejscach Krakowa można będzie zauważyć zielone akcenty. To zapowiedź kampanii edukacyjnej, która ma zachęcić do działań w celu złagodzenia zmian klimatu.

Mieszkańców Krakowa z pewnością zaskoczy widok znanych i lubianych miejsc, które w Dniu Zakochanych, kojarzonym z kolorem czerwonym, zostaną wyróżnione lub oznaczone na zielono. Akcji towarzyszy hasło zaczerpnięte z tytułu znanego przeboju The Beatles - “All you need is love”. Pojawi się ono w przestrzeni miejskiej oraz wirtualnej. Jakie przesłanie kryje się za tymi tajemniczymi działaniami? Tego dowiemy się zaraz po walentynkach, czyli 15 lutego. 

Organizatorem zielonej kampanii jest portal Świat OZE, skupiony wokół odnawialnych źródeł energii, we współpracy z krakowską fundacją Carbon Footprint Foundation oraz Columbus Energy - liderem nowoczesnej energetyki w Polsce. 

- Nie cofniemy zmian klimatu, ale możemy aktywnie działać, by złagodzić ich skutki. Po co? Bo chcemy zdrowo żyć w świecie, w którym realizujemy swoje pasje. Bo chcemy zadbać o nasz dobrostan. Bo chcemy się rozwijać. Takie treści przyświecają naszej kampanii edukacyjnej, którą chcemy zainteresować w pierwszej kolejności mieszkańców Krakowa, a następnie skierować do społeczności internetowej - komentuje Joanna Korgul, redaktorka naczelna Świata OZE. - Postanowiliśmy wykorzystać popularne święto, by zwrócić uwagę na ważne tematy. Ale więcej szczegółów podamy dopiero 15 lutego!

Zielone akcenty kampanii pojawią się m.in. na terenie  Miasteczka Studenckiego AGH, na Plantach, pod  Collegium Maius, w okolicy Paderevianum, na ul. Św. Anny, na kładce Ojca Bernatka oraz na wieży telewizyjnej na krakowskich Krzemionkach. Następnego dnia, czyli 15 lutego, zostanie uruchomiona strona internetowa kampanii z materiałami multimedialnymi oraz wystartuje konkurs, w którym pomysłodawcy ufundowali bardzo atrakcyjne nagrody. 

Wszystkich zainteresowanych kampanią zapraszamy na stronę Świata OZE i Carbon Footprint Foundation, a także na profile społecznościowe (Instagram, Facebook), gdzie wkrótce pojawią się szczegóły. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Columbus Energy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.