Komunikaty PR

Walentynki w dobie pandemii. Galeria Północna rusza z nową akcją

2021-02-08  |  13:06
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Galeria Północna wraca do normalności! Oprócz wielu otwartych sklepów na klientów czeka także wyjątkowa akcja walentynkowa. Ma ona zachęcić odwiedzających do okazania uczuć nie tylko swojej drugiej połówce, ale również wszystkim bliskim osobom, którym w obecnej trudnej sytuacji miłe słowa dodadzą otuchy. Wydarzenie jest organizowane przy zachowaniu najwyższych standardów sanitarnych.

Trwająca prawie od roku pandemia wymusiła wiele zmian zarówno w życiu społecznym, jak i gospodarczym. Wszystkie restauracje, kina, teatry, siłownie oraz inne naturalne do tej pory miejsca spotkań zostały całkowicie wyłączone z życia codziennego. W efekcie właściciele lokali stracili źródło dochodu, a klienci ulubione miejsca spędzania wolnego czasu. Chcąc umilić ten trudny okres oczekiwania na powrót do normalności Galeria Północna przygotowała małą niespodziankę dla swoich klientów.

Tuż po ponownym otwarciu sklepów w centrach handlowych w Galerii Północnej ruszyła akcja walentynkowa. Jej celem jest zachęcenie do świętowania walentynek nie tylko ze swoją drugą połówką, ale także poprzez okazanie uczuć rodzicom, dziadkom, najlepszej przyjaciółce czy innym bliskim osobom, na których nam zależy. Nie zawsze musi to być wyznanie miłości. Wystarczy miłe słowo, które w obecnym czasie każdego podniesie na duchu i sprawi, że dzień stanie się lepszy, jak np. „Wkrótce będziemy blisko” czy „ Z miłością damy radę”.

„Ponieważ znajdujemy się w nietypowej i trudnej sytuacji, postanowiliśmy choć trochę umilić ten czas naszym klientom. Z okazji zbliżającego się święta zakochanych przygotowaliśmy w galerii specjalną scenerię walentynkową. Klienci mogą sobie zrobić na jej tle zdjęcie, a następnie wysyłać do swoich bliskich wraz krótką wiadomością. Wierzymy, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem, a drobny gest w formie walentynki wywoła uśmiech na niejednej twarzy”- powiedziała Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu Galerii Północnej.

Wszystkie osoby, które chcą sprawić jeszcze większą radość swoim bliskim mogą dołączyć do wiadomości swoje zdjęcie. Idealne tło można znaleźć w Galerii Północnej. W ramach akcji na parterze, w pobliżu sklepu TK Maxx został ustawiony wielki napis „I ❤ YOU”, a za nim piękna walentynkowa animacja. Kilka miłych słów w połączeniu z taką fotografią z pewnością sprawi obdarowanym wiele radości.  

Z okazji walentynek Galeria Północna przygotowała również akcję promocyjną, w ramach której klienci mogą otrzymać uroczą maskotkę misia wielkości blisko 40 centymetrów. Aby odebrać upominek wystarczy zrobić zakupy w Galerii Północnej w dniach 6-11 lutego za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie zgłosić się z dowodem zakupu do Punktu Informacji w dniach 12-13 lutego. Znajduje się on przy wejściu głównym do Galerii Północnej, naprzeciwko restauracji Bierhalle, obok drogerii Rossmann. Punkt Informacji jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 10:00-22:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00-21:00. Liczba nagród jest ograniczona, o ich przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegóły można znaleźć w Regulaminie promocji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.