Walentynki w dobie pandemii. Galeria Północna rusza z nową akcją
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Galeria Północna wraca do normalności! Oprócz wielu otwartych sklepów na klientów czeka także wyjątkowa akcja walentynkowa. Ma ona zachęcić odwiedzających do okazania uczuć nie tylko swojej drugiej połówce, ale również wszystkim bliskim osobom, którym w obecnej trudnej sytuacji miłe słowa dodadzą otuchy. Wydarzenie jest organizowane przy zachowaniu najwyższych standardów sanitarnych.
Trwająca prawie od roku pandemia wymusiła wiele zmian zarówno w życiu społecznym, jak i gospodarczym. Wszystkie restauracje, kina, teatry, siłownie oraz inne naturalne do tej pory miejsca spotkań zostały całkowicie wyłączone z życia codziennego. W efekcie właściciele lokali stracili źródło dochodu, a klienci ulubione miejsca spędzania wolnego czasu. Chcąc umilić ten trudny okres oczekiwania na powrót do normalności Galeria Północna przygotowała małą niespodziankę dla swoich klientów.
Tuż po ponownym otwarciu sklepów w centrach handlowych w Galerii Północnej ruszyła akcja walentynkowa. Jej celem jest zachęcenie do świętowania walentynek nie tylko ze swoją drugą połówką, ale także poprzez okazanie uczuć rodzicom, dziadkom, najlepszej przyjaciółce czy innym bliskim osobom, na których nam zależy. Nie zawsze musi to być wyznanie miłości. Wystarczy miłe słowo, które w obecnym czasie każdego podniesie na duchu i sprawi, że dzień stanie się lepszy, jak np. „Wkrótce będziemy blisko” czy „ Z miłością damy radę”.
„Ponieważ znajdujemy się w nietypowej i trudnej sytuacji, postanowiliśmy choć trochę umilić ten czas naszym klientom. Z okazji zbliżającego się święta zakochanych przygotowaliśmy w galerii specjalną scenerię walentynkową. Klienci mogą sobie zrobić na jej tle zdjęcie, a następnie wysyłać do swoich bliskich wraz krótką wiadomością. Wierzymy, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem, a drobny gest w formie walentynki wywoła uśmiech na niejednej twarzy”- powiedziała Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu Galerii Północnej.
Wszystkie osoby, które chcą sprawić jeszcze większą radość swoim bliskim mogą dołączyć do wiadomości swoje zdjęcie. Idealne tło można znaleźć w Galerii Północnej. W ramach akcji na parterze, w pobliżu sklepu TK Maxx został ustawiony wielki napis „I ❤ YOU”, a za nim piękna walentynkowa animacja. Kilka miłych słów w połączeniu z taką fotografią z pewnością sprawi obdarowanym wiele radości.
Z okazji walentynek Galeria Północna przygotowała również akcję promocyjną, w ramach której klienci mogą otrzymać uroczą maskotkę misia wielkości blisko 40 centymetrów. Aby odebrać upominek wystarczy zrobić zakupy w Galerii Północnej w dniach 6-11 lutego za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie zgłosić się z dowodem zakupu do Punktu Informacji w dniach 12-13 lutego. Znajduje się on przy wejściu głównym do Galerii Północnej, naprzeciwko restauracji Bierhalle, obok drogerii Rossmann. Punkt Informacji jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 10:00-22:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00-21:00. Liczba nagród jest ograniczona, o ich przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegóły można znaleźć w Regulaminie promocji.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.