Warszawa wiosłuje na rekord! Zagraj dla WOŚP z centrum handlowym Targówek
Zagraj dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z centrum handlowym Targówek! Już w niedzielę, 28 stycznia podczas Finału WOŚP odbędzie się 13 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Celem akcji jest zbiórka pieniędzy, a także promocja wodnych dyscyplin sportowych i polskich Mistrzów sportu. Za pomoc w próbie pobicia rekordu galeria przewidziała specjalne certyfikaty i upominki!
Już w niedzielę 28 stycznia odbędzie się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji w centrach handlowych 11 polskich miast odbędzie się 14 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Do zaciętej rywalizacji przystąpią klienci z Bydgoszczy, Gdańska, Gorzowa Wielkopolskiego, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Szczecina, Torunia, Warszawy i Wrocławia. W akcji stolicę po raz kolejny reprezentować będzie centrum handlowe Targówek, które od lat bierze udział w biciu rekordu, a aktywne wsparcie WOŚP na stałe wpisało się do kalendarza aktywności galerii.
Mieszkańcy Warszawy spróbują pobić poprzednio ustanowione rekordy. Pojedynek polega na zmobilizowaniu jak największej ilości osób, z których każda pokona dystans 500 metrów. Tegorocznym celem zbiórki jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy certyfikat i słoiczek słodkiego miodu prosto z uli zlokalizowanych na dachu centrum! Dodatkowo, przez cały dzień w centrum handlowym Targówek będzie także odbywać się zbiórka pieniędzy do puszek WOŚP.
Przyjdź z rodziną i przyczyń się do zwycięstwa w słusznej sprawie! Zapraszamy już 28 stycznia
od 10.00 do 18.00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.