Komunikaty PR

Waterdrop rozpoczyna współpracę z agencją Rocket Science w zakresie działań PR

2023-02-01  |  15:40

Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei dla Rocket Science, które wywodzi się z branży technologicznej, to kolejny projekt związany z lifestylem, zdrowiem i ekologią.

 

Współpraca z agencją PR Rocket Science

Jako marka Waterdrop cieszymy się z podjęcia współpracy w Polsce z Rakietami w ramach działań public relations i z liderami opinii. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Rocket Science ze względu na ekspercką wiedzę i nietuzinkowe pomysły. Chcemy w 2023 rok nadal dostarczać nowoczesne rozwiązania, pomocne w codziennym nawadnianiu, a także stale dbać o środowisko naturalne – mówi Kateřina Navrátilová, Managing partner of Waterdrop CEE.

 

Marka Waterdrop stawia na zrównoważony rozwój, odpowiednie nawodnienie oraz ochronę środowiska – przy ich produkcji o 98 proc. ograniczona jest emisja CO2 oraz zużycie plastiku, w porównaniu z napojami produkowanymi w butelkach. Austriacka marka premium wspiera działania ograniczające zużycie plastiku, dlatego aktywnie współpracuje z organizacją Plastic Bank. Za każdy sprzedany 12-pak kapsułek waterdrop® ze środowiska naturalnego usuwana jest jedna plastikowa butelka.

 

Niezwykle istotne dla nas było podjęcie współpracy z firmą, która prowadzi transparentne działania na rzecz środowiska – m.in. eliminując plastik i równolegle dbając o zdrowie społeczeństwa. To ważne, aby podzielać wspólne wartości. Ochrona planety to nasz obowiązek względem przyszłych pokoleń. Ponadto wszyscy wiemy, jak niezbędne dla zdrowia jest odpowiednie nawodnienie organizmu, jednocześnie jednak nadal wielu z nas nie pije wystarczającej ilości wody. Jako magister inżynier technologii żywności i żywienia widzę potencjał w marce i jej produktach. Potwierdzeniem tego jest nowy inwestor i ambasador Waterdrop, jeden z najbardziej znanych i utytułowanych tenisistów na świecie – Novak Djoković – mówi Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications.

 

Agencja Rocket Science Communications wspiera w obszarze PR, strategii marki, doradztwie komunikacyjnym oraz social media i influencer marketingu m.in. firmy Infinix, ClickMeeting, NoFluffJobs, SentiOne, Konkurs Bizneswoman Roku Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką oraz 4cv. Jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations, czyli SAPR.

 

Kapsułki wspierające regularne nawadnianie organizmu

Poza klasycznymi Microdrinkami, które urozmaicają smak wody, co docenią szczególnie osoby, które za nim nie przepadają, marka Waterdrop w swojej ofercie posiada również kapsułki energetyzujące – Microenergy – zawierające naturalną kofeinę, guaranę lub żeń-szeń. Dostępne są również napoje herbaciane – Microtea – do przyrządzania na ciepło. Zawierają one dodatki karmelu, miodu, trawy cytrynowej czy kwiatu lipy, a także Microlyte – napoje o owocowych smakach, zawierające niezbędne dla osób aktywnych fizycznie elektrolity. Dodatkowo marka dba o środowisko naturalne, oferuje wysokiej jakości kubki i butelki – także termiczne – przeznaczone zarówno do codziennego użytku, jak i lżejsze wersje dla sportowców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Wielkie sprzątanie w stolicy nad Wisłą Biuro prasowe
2023-03-31 | 11:05

Wielkie sprzątanie w stolicy nad Wisłą

Ponad 20 sztabów zlokalizowanych od Mostu Siekierkowskiego do Młocin będzie sprzątać tereny zielone nad Wisłą. Wielkie porządki nad królową polskich rzek z okazji Światowego
Styl życia Wyjątkowe połączenie whiskey i kawy, czyli kultowe Irish Coffee
2023-03-31 | 01:00

Wyjątkowe połączenie whiskey i kawy, czyli kultowe Irish Coffee

Klasyczna Irish Coffee jest oryginalną mieszanką głębokiego smaku czarnej kawy i wyrazistości szlachetnej Irish Whiskey, uzupełnioną o dodatek śmietanki. Historia tego kultowego koktajlu
Styl życia W Galerii Północnej będą bić rekord Polski. Stanie tu największy w kraju koszyk
2023-03-30 | 13:00

W Galerii Północnej będą bić rekord Polski. Stanie tu największy w kraju koszyk

To nie Prima aprilis! Już 1 kwietnia Galeria Północna w Warszawie podejmie się próbę ustanowienia rekordu Polski w… rozmiarze koszyczka wielkanocnego. Nad przebiegiem

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Chorzy na stwardnienie rozsiane zyskują coraz lepszy dostęp do terapii. Udostępnienie podskórnych form podania leków może zrewolucjonizować ich leczenie i jakość życia

Lekarze wskazują, że zmiany w leczeniu stwardnienia rozsianego (SM) są jednym z największych osiągnięć medycyny w ostatnich latach. Wraz z pojawianiem się kolejnych leków i włączaniem ich do refundacji neurolodzy mają możliwość coraz lepszej personalizacji leczenia uwzględniającej styl i plany życiowe pacjenta. To o tyle istotne, że SM jest chorobą młodych ludzi, aktywnych zawodowo i społecznie, często kobiet, które mają plany macierzyńskie. W tym kontekście istotne jest nie tylko szybkie włączenie leczenia, w tym dobór odpowiedniej terapii w zależności od przebiegu choroby i jej intensywności, ale też zwiększanie dostępności nowych, wygodniejszych form podawania leków.

Edukacja

Czytanie książek już niemowlakom ułatwia im opanowanie języka. Efekty są jeszcze lepsze, jeśli rodzice czytają regularnie

Regularne czytanie książek nawet niemowlętom w wieku poniżej 12 miesięcy ułatwia im opanowanie umiejętności językowych – dowiedli naukowcy z Marshall University School of Medicine. Dotychczas było to potwierdzone u starszych dzieci. Ważna jest jednak systematyczność – rodzice, którzy zobowiązali się czytać jedną książkę dziennie, notowali lepsze postępy językowe swoich pociech. Tymczasem problem opóźnionego rozwoju mowy może dotyczyć nawet 15 proc. polskich dzieci i nie wszystkim udaje się szybko dogonić rówieśników.