Komunikaty PR

Waterdrop ze ściśle limitowaną kolekcją tęczowych butelek z okazji Miesiąca Dumy

2022-06-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

W czerwcu świętujemy różnorodność, otwartość i przede wszystkim miłość! Miesiąc Dumy obchodzony w czerwcu to uczczenie wszystkich jej form, podnoszenie świadomości na temat walki o prawa społeczności LGBTQIA+ i okazanie jej swojego wsparcia. W rokrocznie organizowane wydarzenia i obchody angażują się sojusznicy LGBTQIA+, celebryci, a także marki. Jedną z nich jest Waterdrop – producent Mikrodrinków i akcesoriów do picia wody.

By okazać swoje wsparcie dla społeczność LGBTQIA+ marka Waterdrop stworzyła butelkę Rainbow dostępną w ściśle limitowanej liczbie egzemplarzy. Ambasadorką kolekcji została zwyciężczyni konkursu Eurowizji Conchita Wurst – ambasadorka ONZ od lat aktywnie zaangażowana w działania na rzecz społeczności LGBTQIA+.

Część zysków – łącznie 10% od każdej sprzedanej butelki - zostanie przekazana na rzecz dwóch organizacji walczących o prawa osób LGBT+. Pierwsza z nich: OutRight Action International działa na rzecz ruchu praw człowieka LGBTQIA+ na całym świecie i ściśle współpracuje z ONZ, regionalnymi organami monitorującymi prawa człowieka i partnerami w społeczeństwie obywatelskim. Druga - Queer Base z siedzibą w Wiedniu, wspiera członków społeczności LGBTQIA+, którzy uciekli do Austrii i oferuje doradztwo i pomoc lesbijkom, gejom, osobom biseksualnym, transseksualnym, interseksualnym, gender-queer i aseksualnym.

Butelka z limitowanej kolekcji Rainbow ma pojemność 600 ml i została wykonana z dwuściankowej stali nierdzewnej, dzięki czemu utrzymuje temperaturę napoju (niską do 24 godzin i wysoką do 12). Każdy egzemplarz posiada indywidualny grawer z numerem.

Butelka we wszystkich kolorach tęczy jest już dziś dostępna jest w sklepie internetowym Waterdrop.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.