Waterdrop ze ściśle limitowaną kolekcją tęczowych butelek z okazji Miesiąca Dumy

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
W czerwcu świętujemy różnorodność, otwartość i przede wszystkim miłość! Miesiąc Dumy obchodzony w czerwcu to uczczenie wszystkich jej form, podnoszenie świadomości na temat walki o prawa społeczności LGBTQIA+ i okazanie jej swojego wsparcia. W rokrocznie organizowane wydarzenia i obchody angażują się sojusznicy LGBTQIA+, celebryci, a także marki. Jedną z nich jest Waterdrop – producent Mikrodrinków i akcesoriów do picia wody.
By okazać swoje wsparcie dla społeczność LGBTQIA+ marka Waterdrop stworzyła butelkę Rainbow dostępną w ściśle limitowanej liczbie egzemplarzy. Ambasadorką kolekcji została zwyciężczyni konkursu Eurowizji Conchita Wurst – ambasadorka ONZ od lat aktywnie zaangażowana w działania na rzecz społeczności LGBTQIA+.
Część zysków – łącznie 10% od każdej sprzedanej butelki - zostanie przekazana na rzecz dwóch organizacji walczących o prawa osób LGBT+. Pierwsza z nich: OutRight Action International działa na rzecz ruchu praw człowieka LGBTQIA+ na całym świecie i ściśle współpracuje z ONZ, regionalnymi organami monitorującymi prawa człowieka i partnerami w społeczeństwie obywatelskim. Druga - Queer Base z siedzibą w Wiedniu, wspiera członków społeczności LGBTQIA+, którzy uciekli do Austrii i oferuje doradztwo i pomoc lesbijkom, gejom, osobom biseksualnym, transseksualnym, interseksualnym, gender-queer i aseksualnym.
Butelka z limitowanej kolekcji Rainbow ma pojemność 600 ml i została wykonana z dwuściankowej stali nierdzewnej, dzięki czemu utrzymuje temperaturę napoju (niską do 24 godzin i wysoką do 12). Każdy egzemplarz posiada indywidualny grawer z numerem.
Butelka we wszystkich kolorach tęczy jest już dziś dostępna jest w sklepie internetowym Waterdrop.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.