Komunikaty PR

Waterdrop ze ściśle limitowaną kolekcją tęczowych butelek z okazji Miesiąca Dumy

2022-06-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

W czerwcu świętujemy różnorodność, otwartość i przede wszystkim miłość! Miesiąc Dumy obchodzony w czerwcu to uczczenie wszystkich jej form, podnoszenie świadomości na temat walki o prawa społeczności LGBTQIA+ i okazanie jej swojego wsparcia. W rokrocznie organizowane wydarzenia i obchody angażują się sojusznicy LGBTQIA+, celebryci, a także marki. Jedną z nich jest Waterdrop – producent Mikrodrinków i akcesoriów do picia wody.

By okazać swoje wsparcie dla społeczność LGBTQIA+ marka Waterdrop stworzyła butelkę Rainbow dostępną w ściśle limitowanej liczbie egzemplarzy. Ambasadorką kolekcji została zwyciężczyni konkursu Eurowizji Conchita Wurst – ambasadorka ONZ od lat aktywnie zaangażowana w działania na rzecz społeczności LGBTQIA+.

Część zysków – łącznie 10% od każdej sprzedanej butelki - zostanie przekazana na rzecz dwóch organizacji walczących o prawa osób LGBT+. Pierwsza z nich: OutRight Action International działa na rzecz ruchu praw człowieka LGBTQIA+ na całym świecie i ściśle współpracuje z ONZ, regionalnymi organami monitorującymi prawa człowieka i partnerami w społeczeństwie obywatelskim. Druga - Queer Base z siedzibą w Wiedniu, wspiera członków społeczności LGBTQIA+, którzy uciekli do Austrii i oferuje doradztwo i pomoc lesbijkom, gejom, osobom biseksualnym, transseksualnym, interseksualnym, gender-queer i aseksualnym.

Butelka z limitowanej kolekcji Rainbow ma pojemność 600 ml i została wykonana z dwuściankowej stali nierdzewnej, dzięki czemu utrzymuje temperaturę napoju (niską do 24 godzin i wysoką do 12). Każdy egzemplarz posiada indywidualny grawer z numerem.

Butelka we wszystkich kolorach tęczy jest już dziś dostępna jest w sklepie internetowym Waterdrop.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.