Wawel Collection - słodkie prezenty na wyjątkowe okazje
Widok radości i uśmiechu na ustach bliskich to wspaniałe uczucie dla wręczającego prezent. Zaś pyszne słodycze, stworzone w oparciu o prosty skład, z pewnością przypadną do gustu obdarowanej osobie. Marka Wawel, chcąc wprawiać ludzi w dobry nastrój w zimowych miesiącach, poleca linię produktów Collection w eleganckich kartonikach. Idealnie sprawdzą się jako prezent na bliskie sercu okazje przypadające na początku roku, takie jak Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.
Podaruj słodkie chwile bliskim
Oferta marki Wawel pozwoli wybrać słodki prezent dla ukochanych osób, drugiej połówki i płci pięknej z okazji ich zbliżających się świąt. Produkty marki Wawel to gwarancja wysokiej jakości, gustownego opakowania oraz aksamitnego smaku, który jest zasługą delikatnie rozpływającej się w ustach czekolady Wawel. Teraz linia produktów z serii Collection została rozszerzona o kolejne nowości. Czekoladki nadziewane Figa z pomarańczą w eleganckim wygodnym kartoniku zaskakują połączeniem delikatnie gorzkiej czekolady z aromatycznym nietuzinkowym owocowym nadzieniem. Duża 300 g czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu przypadnie do gustu miłośnikom kawowych smaków, uwodząc swym korzennym aromatem. W ofercie nie zabraknie również bestsellerów - dużych czekolad 300 g Czarny Las i Piernikowej ze śliwką, dostępnych w matowych, stylowych opakowaniach oraz klasycznej Śliwki w czekoladzie w gustownym, ozdobnym kartoniku.
Do grona puszystych, okrągłych pianek w czekoladzie o wyrazistym smaku wanilii dołączył nowy, drugi już wariant smakowy: Królewskie Mleczko Śmietankowe. Dzięki atrakcyjnym i nowoczesnym motywom zdobniczym, aksamitnym wykończeniu, a także apetycznemu wyglądowi, świetnie nadaje się jako słodki upominek dla szczególnych dla nas osób. Każda pianka ma okrągły kształt i jest sygnowana literą „W” dającą najwyższą gwarancję smaku i najlepszą jakość czekolady Wawel.
Dla koneserów smaków świata
Dla miłośników najbardziej wyszukanych smaków czekolad gorzkich polecamy kolekcję czekolad Ziarna Świata. Limitowana edycja aromatycznych, idealnie gładkich czekolad na bazie ziaren kakaowca z regionalnych plantacji w Wenezueli, Ghanie i Kamerunie z pewnością przypadnie do gustu koneserom intensywnie czekoladowych smaków. Receptura czekolad jest oparta tylko na 3 składnikach. Czekolady te zawierają 74% ziarna kakaowego, które jest źródłem ich niepowtarzalnego smaku.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.