Wesprzyj WOŚP i zdobądź sesję godną gwiazdy Instagrama!
NEONET aktywnie włącza się w 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć zorganizowała niezwykłą licytację, w ramach której możesz wylicytować całodniową, profesjonalną sesję wizerunkową dla Ciebie lub wybranej osoby. Przez jeden dzień zwycięzca aukcji będzie mógł poczuć się jak prawdziwa gwiazda, wspierając przy tym szlachetny cel 29. Finału WOŚP!
Osoba, która wygra licytację przygotowaną przez NEONET otrzyma profesjonalną obsługę ze strony doświadczonego zespołu, na co dzień produkującego content reklamowy. Fotograf wraz z reżyserem oświetlenia oraz scenografem zadbają o unikatowe zdjęcia. W przygotowaniu do sesji zdjęciowej pomogą zaś spece od wizerunku: artystka make-up, stylista fryzur i stylistka, dzięki którym zwycięzca aukcji na każdym zdjęciu będzie wyglądać perfekcyjnie. Na hojnego darczyńcę czeka też dodatkowa atrakcja – prezent niespodzianka od sklepu NEONET oraz marki Remington.
– NEONET z radością gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od lat podziwiamy działania fundacji Jurka Owsiaka i wspieramy je jako organizacja, np. prowadząc zbiórkę w sklepach sieci Neonet. W tym roku zdecydowaliśmy się zaplanować szereg aukcji online, które trafią w gusta niemalże każdego. Oczywiście, wszystkie środki z licytacji w serwisie Allegro trafiają bezpośrednio do WOŚP. Cieszymy się też, że zaprzyjaźnione instytucje włączają się we wsparcie wspólnych działań dobroczynnych. Przy współpracy z marką Remington zrealizujemy profesjonalną sesję wizerunkową, która dla zwyciężczyni lub zwycięzcy z pewnością będzie ciekawym, wyjątkowym doświadczeniem, a pamiątki w postaci zdjęć pozostaną na długie lata – komentuje Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.
Sesja zdjęciowa zostanie zrealizowana w studiu fotograficznym we Wrocławiu. W jej trakcie będą przestrzegane wszystkie wymogi reżimu sanitarnego. Ze względu na okres pandemii z prawa udziału w wydarzeniu będzie można skorzystać aż do 30 czerwca 2021 roku.
Link do licytacji znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/oferta/profesjonalna-sesja-fotograficzna
NEONET – od zawsze z Wrocławia
To niejedyna inicjatywa NEONET na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W najbliższych tygodniach szczególnie uważnie warto śledzić kanały social media marki, gdzie będą pojawiać się informacje na temat kolejnych licytacji. Będzie coś dla fanów motoryzacji, sportów wodnych czy gamingu. Cechą wspólną wyżej wymienionych akcji jest fakt, że wszystkie odbędą się we Wrocławiu, skąd wywodzi się marka NEONET. Szczegóły poznacie wkrótce!
Do końca świata i o jeden dzień dłużej
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy działa nieprzerwanie od niemal trzydziestu lat i co roku, dzięki zaangażowaniu milionów Polaków, bije kolejne rekordy zbiórek na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia. W 2019 r. udało się zebrać ponad 186 mln złotych na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących operacji. Hasłem tegorocznej edycji zbiórki jest „Finał z głową”. Fundacja WOŚP przekaże zgromadzone środki na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.