Komunikaty PR

Wesprzyj WOŚP i zdobądź sesję godną gwiazdy Instagrama!

2020-12-09  |  16:50

NEONET aktywnie włącza się w 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć zorganizowała niezwykłą licytację, w ramach której możesz wylicytować całodniową, profesjonalną sesję wizerunkową dla Ciebie lub wybranej osoby. Przez jeden dzień zwycięzca aukcji będzie mógł poczuć się jak prawdziwa gwiazda, wspierając przy tym szlachetny cel 29. Finału WOŚP!

Osoba, która wygra licytację przygotowaną przez NEONET otrzyma profesjonalną obsługę ze strony doświadczonego zespołu, na co dzień produkującego content reklamowy. Fotograf wraz z reżyserem oświetlenia oraz scenografem zadbają o unikatowe zdjęcia. W przygotowaniu do sesji zdjęciowej pomogą zaś spece od wizerunku: artystka make-up, stylista fryzur i stylistka, dzięki którym zwycięzca aukcji na każdym zdjęciu będzie wyglądać perfekcyjnie. Na hojnego darczyńcę czeka też dodatkowa atrakcja – prezent niespodzianka od sklepu NEONET oraz marki Remington.

– NEONET z radością gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od lat podziwiamy działania fundacji Jurka Owsiaka i wspieramy je jako organizacja, np. prowadząc zbiórkę w sklepach sieci Neonet.  W tym roku zdecydowaliśmy się zaplanować szereg aukcji online, które trafią w gusta niemalże każdego. Oczywiście, wszystkie środki z licytacji w serwisie Allegro trafiają bezpośrednio do WOŚP. Cieszymy się też, że zaprzyjaźnione instytucje włączają się we wsparcie wspólnych działań dobroczynnych. Przy współpracy z marką Remington zrealizujemy profesjonalną sesję wizerunkową, która dla zwyciężczyni lub zwycięzcy z pewnością będzie ciekawym, wyjątkowym doświadczeniem, a pamiątki w postaci zdjęć pozostaną na długie lata – komentuje Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.

Sesja zdjęciowa zostanie zrealizowana w studiu fotograficznym we Wrocławiu. W jej trakcie będą przestrzegane wszystkie wymogi reżimu sanitarnego. Ze względu na okres pandemii z prawa udziału w wydarzeniu będzie można skorzystać aż do 30 czerwca 2021 roku.

Link do licytacji znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/oferta/profesjonalna-sesja-fotograficzna

NEONET – od zawsze z Wrocławia

To niejedyna inicjatywa NEONET na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W najbliższych tygodniach szczególnie uważnie warto śledzić kanały social media marki, gdzie będą pojawiać się informacje na temat kolejnych licytacji. Będzie coś dla fanów motoryzacji, sportów wodnych czy gamingu. Cechą wspólną wyżej wymienionych akcji jest fakt, że wszystkie odbędą się we Wrocławiu, skąd wywodzi się marka NEONET. Szczegóły poznacie wkrótce!

Do końca świata i o jeden dzień dłużej

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy działa nieprzerwanie od niemal trzydziestu lat i co roku, dzięki zaangażowaniu milionów Polaków, bije kolejne rekordy zbiórek na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia. W 2019 r. udało się zebrać ponad 186 mln złotych na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących operacji. Hasłem tegorocznej edycji zbiórki jest „Finał z głową”. Fundacja WOŚP przekaże zgromadzone środki na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.