Komunikaty PR

Wesprzyj WOŚP i zdobądź sesję godną gwiazdy Instagrama!

2020-12-09  |  16:50

NEONET aktywnie włącza się w 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć zorganizowała niezwykłą licytację, w ramach której możesz wylicytować całodniową, profesjonalną sesję wizerunkową dla Ciebie lub wybranej osoby. Przez jeden dzień zwycięzca aukcji będzie mógł poczuć się jak prawdziwa gwiazda, wspierając przy tym szlachetny cel 29. Finału WOŚP!

Osoba, która wygra licytację przygotowaną przez NEONET otrzyma profesjonalną obsługę ze strony doświadczonego zespołu, na co dzień produkującego content reklamowy. Fotograf wraz z reżyserem oświetlenia oraz scenografem zadbają o unikatowe zdjęcia. W przygotowaniu do sesji zdjęciowej pomogą zaś spece od wizerunku: artystka make-up, stylista fryzur i stylistka, dzięki którym zwycięzca aukcji na każdym zdjęciu będzie wyglądać perfekcyjnie. Na hojnego darczyńcę czeka też dodatkowa atrakcja – prezent niespodzianka od sklepu NEONET oraz marki Remington.

– NEONET z radością gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od lat podziwiamy działania fundacji Jurka Owsiaka i wspieramy je jako organizacja, np. prowadząc zbiórkę w sklepach sieci Neonet.  W tym roku zdecydowaliśmy się zaplanować szereg aukcji online, które trafią w gusta niemalże każdego. Oczywiście, wszystkie środki z licytacji w serwisie Allegro trafiają bezpośrednio do WOŚP. Cieszymy się też, że zaprzyjaźnione instytucje włączają się we wsparcie wspólnych działań dobroczynnych. Przy współpracy z marką Remington zrealizujemy profesjonalną sesję wizerunkową, która dla zwyciężczyni lub zwycięzcy z pewnością będzie ciekawym, wyjątkowym doświadczeniem, a pamiątki w postaci zdjęć pozostaną na długie lata – komentuje Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.

Sesja zdjęciowa zostanie zrealizowana w studiu fotograficznym we Wrocławiu. W jej trakcie będą przestrzegane wszystkie wymogi reżimu sanitarnego. Ze względu na okres pandemii z prawa udziału w wydarzeniu będzie można skorzystać aż do 30 czerwca 2021 roku.

Link do licytacji znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/oferta/profesjonalna-sesja-fotograficzna

NEONET – od zawsze z Wrocławia

To niejedyna inicjatywa NEONET na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W najbliższych tygodniach szczególnie uważnie warto śledzić kanały social media marki, gdzie będą pojawiać się informacje na temat kolejnych licytacji. Będzie coś dla fanów motoryzacji, sportów wodnych czy gamingu. Cechą wspólną wyżej wymienionych akcji jest fakt, że wszystkie odbędą się we Wrocławiu, skąd wywodzi się marka NEONET. Szczegóły poznacie wkrótce!

Do końca świata i o jeden dzień dłużej

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy działa nieprzerwanie od niemal trzydziestu lat i co roku, dzięki zaangażowaniu milionów Polaków, bije kolejne rekordy zbiórek na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia. W 2019 r. udało się zebrać ponad 186 mln złotych na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących operacji. Hasłem tegorocznej edycji zbiórki jest „Finał z głową”. Fundacja WOŚP przekaże zgromadzone środki na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.