Weź udział w domowych koncertach i rozwiń swoje pasje razem z Accor
ALL at home
Accor Live Limitless (ALL), nowy lifestylowy program lojalnościowy Grupy Accor oferujący nagrody oraz angażujące wydarzenia i usługi, wystartował z globalną internetową inicjatywą. Dzięki „ALL at home” każdy może odkryć nowe pasje, rozwinąć dotychczasowe hobby czy wziąć udział w wirtualnych wydarzeniach bez wychodzenia z domu. Poprzez regularne dostarczanie contentu z wielu dziedzin, takich jak sport, gastronomia i szeroko rozumiana rozrywka, Accor chce dostarczyć użytkownikom doświadczenia skrojone na miarę lifestylowego programu ALL.
W czasach gdy cały świat chwilowo wciska przycisk z pauzą, chcemy by nasi goście wciąż rozwijali swoje pasje w domowym zaciszu, dzięki wyjątkowym wirtualnym wydarzeniom i treściom dostarczanym przez naszych ambasadorów i partnerów z całego świata. Wierzymy, że w tym trudnym czasie możemy być wszyscy razem, nawet jeżeli nie jesteśmy fizycznie obok siebie – zapewnia Ian Di Tulio, Global Senior Vice President, Guest w Accor.
Co tydzień na profilach ALL na Instagramie i Facebooku pojawiają się materiały i transmisje na żywo dla użytkowników z całego świata. Od wyczerpujących domowych ćwiczeń prowadzonych przez trenerów fitness, sety DJ-skie po warsztaty kulinarne światowych szefów gastronomii – wszystko z myślą o rozwijaniu pasji i uczeniu się czegoś nowego w domowym zaciszu.
Wśród atrakcji przygotowanych przez ALL znalazły się:
- Dla miłośników sportu: trening z Ken Group, poranny zestaw ćwiczeń z graczami Paris Saint-Germain czy ćwiczenia z podwójnym olimpijskim mistrzem Judo Teddy Rinerem, a także ekskluzywne wywiady z gwiazdami sportu i turnieje e-sportu z piłkarzami;
- Dla pasjonatów gotowania: warsztaty cukiernicze z Quentinem Lechat – najlepszym paryskim cukiernikiem, lekcje gotowania z Pierre Sang i wieloma gwiazdami sztuki kulinarnej;
- Dla miłośników muzyki na żywo: sety DJ-skie, występy wschodzących artystów ibis MUSIC, a także playlisty Montreux Jazz Festival.
Gigs at home – dźwięki ibis MUSIC w domu
Marka ibis żyje muzyką, która niezmiennie od kilku lat jest jej największą pasją i motorem napędowym wydarzeń przygotowywanych specjalnie z myślą o pasjonatach lokalnych brzmień. Aby dostarczać miłośnikom muzyki z całego świata wyjątkowe przeżycia, także podczas pobytu w domu, marka przygotowała serię koncertów #gigsathome transmitowanych na żywo na Instagramie ibishotels. Co tydzień, w każdą środę z domowego zacisza wystąpią wschodzący artyści ibis MUSIC, jak i zespoły zaangażowane w poprzednie edycje akcji. Każdy występ poprzedza odliczanie i teaser z możliwością głosowania na wybrane utwory muzyków. Relacje z koncertów można obejrzeć na instagramowym profilu marki. Muzyczne wydarzenia w prywatnych przestrzeniach artystów doskonale wpisują się w klimat kameralnych koncertów na hotelowych scenach. Wśród występujących w ramach #gigsathome znalazł się zespół So Flow, który reprezentował Polskę i Europę Wschodnią podczas zeszłorocznego finału ibis MUSIC na scenie Sziget Festiwal w Budapeszcie. Krakowski sekstet wystąpi 29 kwietnia.
Kogo poza So Flow można obejrzeć w ramach #gigsathome?
Występy w kwietniu:
15 kwietnia - QAAYEL
23 kwietnia MVNSI
29 kwietnia - SO FLOW
Pozostali wykonawcy będą ogłaszani na bieżąco na profilu @ibishotels na Instagramie.
#ALLatHome #ALLTogether #gigsathome #ibismusic
***
O GRUPIE ACCOR
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata. Grupa od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością, dzięki czemu dysponuje niezrównanym portfolio 39 marek hoteli. Accor oferuje także cyfrowe rozwiązania pozwalające na maksymalizację kanałów dystrybucji, optymalizację działań hoteli i wzbogacenie doświadczenia gości z pobytu w zakresie guest experience. Nowy lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless pozwala na zmianę relacji grupy z klientami, członkami programu i partnerami poprzez wzbogacenie transakcji o dodatkową emocjonalną wartość, uzupełniając ją o dodatkowe przeżycia związane z pracą i spędzaniem wolnego czasu. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy. Spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.