Komunikaty PR

Weź udział w domowych koncertach i rozwiń swoje pasje razem z Accor

2020-04-09  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Press ( 0.31 MB )

ALL at home

Accor Live Limitless (ALL), nowy lifestylowy program lojalnościowy Grupy Accor oferujący nagrody oraz angażujące wydarzenia i usługi, wystartował z globalną internetową inicjatywą. Dzięki „ALL at home” każdy może odkryć nowe pasje, rozwinąć dotychczasowe hobby czy wziąć udział w wirtualnych wydarzeniach bez wychodzenia z domu. Poprzez regularne dostarczanie contentu z wielu dziedzin, takich jak sport, gastronomia i szeroko rozumiana rozrywka, Accor chce dostarczyć użytkownikom doświadczenia skrojone na miarę lifestylowego programu ALL.

 

W czasach gdy cały świat chwilowo wciska przycisk z pauzą, chcemy by nasi goście wciąż rozwijali swoje pasje w domowym zaciszu, dzięki wyjątkowym wirtualnym wydarzeniom i treściom dostarczanym przez naszych ambasadorów i partnerów z całego świata. Wierzymy, że w tym trudnym czasie możemy być wszyscy razem, nawet jeżeli nie jesteśmy fizycznie obok siebie – zapewnia Ian Di Tulio, Global Senior Vice President, Guest w Accor.

 

Co tydzień na profilach ALL na Instagramie i Facebooku pojawiają się materiały i transmisje na żywo dla użytkowników z całego świata. Od wyczerpujących domowych ćwiczeń prowadzonych przez trenerów fitness, sety DJ-skie po warsztaty kulinarne światowych szefów gastronomii – wszystko z myślą o rozwijaniu pasji i uczeniu się czegoś nowego w domowym zaciszu.

 

Wśród atrakcji przygotowanych przez ALL znalazły się:

  • Dla miłośników sportu: trening z Ken Group, poranny zestaw ćwiczeń z graczami Paris Saint-Germain czy ćwiczenia z podwójnym olimpijskim mistrzem Judo Teddy Rinerem, a także ekskluzywne wywiady z gwiazdami sportu i turnieje e-sportu z piłkarzami;
  • Dla pasjonatów gotowania: warsztaty cukiernicze z Quentinem Lechat – najlepszym paryskim cukiernikiem, lekcje gotowania z Pierre Sang i wieloma gwiazdami sztuki kulinarnej;
  • Dla miłośników muzyki na żywo: sety DJ-skie, występy wschodzących artystów ibis MUSIC, a także playlisty Montreux Jazz Festival.

 

Gigs at home – dźwięki ibis MUSIC w domu

Marka ibis żyje muzyką, która niezmiennie od kilku lat jest jej największą pasją i motorem napędowym wydarzeń przygotowywanych specjalnie z myślą o pasjonatach lokalnych brzmień. Aby dostarczać miłośnikom muzyki z całego świata wyjątkowe przeżycia, także podczas pobytu w domu, marka przygotowała serię koncertów #gigsathome transmitowanych na żywo na Instagramie ibishotels. Co tydzień, w każdą środę z domowego zacisza wystąpią wschodzący artyści ibis MUSIC, jak i zespoły zaangażowane w poprzednie edycje akcji. Każdy występ poprzedza odliczanie i teaser z możliwością głosowania na wybrane utwory muzyków. Relacje z koncertów można obejrzeć na instagramowym profilu marki. Muzyczne wydarzenia w prywatnych przestrzeniach artystów doskonale wpisują się w klimat kameralnych koncertów na hotelowych scenach. Wśród występujących w ramach #gigsathome znalazł się zespół So Flow, który reprezentował Polskę i Europę Wschodnią podczas zeszłorocznego finału ibis MUSIC na scenie Sziget Festiwal w Budapeszcie. Krakowski sekstet wystąpi 29 kwietnia.

 

Kogo poza So Flow można obejrzeć w ramach #gigsathome?

Występy w kwietniu:

15 kwietnia - QAAYEL

23 kwietnia MVNSI

29 kwietnia - SO FLOW

 

Pozostali wykonawcy będą ogłaszani na bieżąco na profilu @ibishotels na Instagramie.

 

#ALLatHome #ALLTogether #gigsathome #ibismusic

 

***

O GRUPIE ACCOR

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata. Grupa od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością, dzięki czemu dysponuje niezrównanym portfolio 39 marek hoteli. Accor oferuje także cyfrowe rozwiązania pozwalające na maksymalizację kanałów dystrybucji, optymalizację działań hoteli i wzbogacenie doświadczenia gości z pobytu w zakresie guest experience. Nowy lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless pozwala na zmianę relacji grupy z klientami, członkami programu i partnerami poprzez wzbogacenie transakcji o dodatkową emocjonalną wartość, uzupełniając ją o dodatkowe przeżycia związane z pracą i spędzaniem wolnego czasu. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy. Spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.