Komunikaty PR

Większość osób spędzi tegorocznego Sylwestra na domówkach

2023-12-29  |  01:00
Biuro prasowe

Imprezy z przyjaciółmi, maraton filmowy w gronie najbliższych lub leniuchowanie we dwójkę – okazuje się, że nowy rok najczęściej witamy w czterech ścianach. Aż 90% użytkowników, którzy wzięli udział w badaniu marki Kubota zadeklarowało, że sylwestra będzie świętować w swoich domach.

Najczęściej wskazywane formy sylwestrowej zabawy to odpoczynek na kanapie – 58% osób spędzi ostatnią noc w roku właśnie w ten sposób. W drugiej kolejności uczestnicy badania przeprowadzonego przez markę Kubota wskazywali na domówkę z przyjaciółmi (38% respondentów).

Zamiast eleganckich balów i podróży, odpoczynek

Tylko 6% ankietowanych zadeklarowało, że na końcówkę roku zaplanowało wyjazdy i podróże, a 4% osób – spędzi sylwestra na imprezach lub balach.

Wyniki badania przeprowadzonego wśród klientów marki Kubota nie pozostawiają wątpliwości – czas spędzony z bliskimi w zaciszu własnych mieszkań staje się coraz częstszą alternatywą dla sylwestrowych imprez.

Komfortowe świętowanie

Bez względu na to, czy na liście sylwestrowych aktywności znalazła się szalona domówka czy leniuchiwanie w piżamach, w ostatnim dniu roku warto zadbać o odpowiedni komfort.

Marka Kubota proponuje zamianę szpilek i eleganckiego na obuwia na wygodne klapki z limitowanej kolekcji klapków Party Rzep, która powstała z myślą o okazjach takich jak imprezy sylwestrowe czy nadchodzący karnawał.

W nowej kolekcji polskiej marki znalazło się 6 kolorowych modeli klapków z napisami, które idealnie sprawdzą się w imprezowych okolicznościach. To m.in. „Dancing Queen”, „Królowa Balu”, „Table Dancer” czy „Dancing Shoes”.

Klapki Rzep Party kosztują 59,99 zł, a ich sprzedaż jest ograniczona czasowo.

Marka Kubota w swojej komunikacji wielokrotnie podkreśla przywiązanie do komfortu i wygody, tak istotnych szczególnie podczas grudniowej, świąteczno-sylwestrowej gorączki.

Klapki Kubota jednak idealnie sprawdzają się podczas odpoczynku w domowych pieleszach – dowodzą tego wybory zakupowe klientów polskiej marki klapków i odzieży, którzy w okresie świąteczno-sylwestrowym chętnie wybierają produkty Kubota, zamieniając szpilki i eleganckie obuwie na komfortowe klapki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.