Większość osób spędzi tegorocznego Sylwestra na domówkach
Imprezy z przyjaciółmi, maraton filmowy w gronie najbliższych lub leniuchowanie we dwójkę – okazuje się, że nowy rok najczęściej witamy w czterech ścianach. Aż 90% użytkowników, którzy wzięli udział w badaniu marki Kubota zadeklarowało, że sylwestra będzie świętować w swoich domach.
Najczęściej wskazywane formy sylwestrowej zabawy to odpoczynek na kanapie – 58% osób spędzi ostatnią noc w roku właśnie w ten sposób. W drugiej kolejności uczestnicy badania przeprowadzonego przez markę Kubota wskazywali na domówkę z przyjaciółmi (38% respondentów).
Zamiast eleganckich balów i podróży, odpoczynek
Tylko 6% ankietowanych zadeklarowało, że na końcówkę roku zaplanowało wyjazdy i podróże, a 4% osób – spędzi sylwestra na imprezach lub balach.
Wyniki badania przeprowadzonego wśród klientów marki Kubota nie pozostawiają wątpliwości – czas spędzony z bliskimi w zaciszu własnych mieszkań staje się coraz częstszą alternatywą dla sylwestrowych imprez.
Komfortowe świętowanie
Bez względu na to, czy na liście sylwestrowych aktywności znalazła się szalona domówka czy leniuchiwanie w piżamach, w ostatnim dniu roku warto zadbać o odpowiedni komfort.
Marka Kubota proponuje zamianę szpilek i eleganckiego na obuwia na wygodne klapki z limitowanej kolekcji klapków Party Rzep, która powstała z myślą o okazjach takich jak imprezy sylwestrowe czy nadchodzący karnawał.
W nowej kolekcji polskiej marki znalazło się 6 kolorowych modeli klapków z napisami, które idealnie sprawdzą się w imprezowych okolicznościach. To m.in. „Dancing Queen”, „Królowa Balu”, „Table Dancer” czy „Dancing Shoes”.
Klapki Rzep Party kosztują 59,99 zł, a ich sprzedaż jest ograniczona czasowo.
Marka Kubota w swojej komunikacji wielokrotnie podkreśla przywiązanie do komfortu i wygody, tak istotnych szczególnie podczas grudniowej, świąteczno-sylwestrowej gorączki.
Klapki Kubota jednak idealnie sprawdzają się podczas odpoczynku w domowych pieleszach – dowodzą tego wybory zakupowe klientów polskiej marki klapków i odzieży, którzy w okresie świąteczno-sylwestrowym chętnie wybierają produkty Kubota, zamieniając szpilki i eleganckie obuwie na komfortowe klapki.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.