Komunikaty PR

Większość osób spędzi tegorocznego Sylwestra na domówkach

2023-12-29  |  01:00
Biuro prasowe

Imprezy z przyjaciółmi, maraton filmowy w gronie najbliższych lub leniuchowanie we dwójkę – okazuje się, że nowy rok najczęściej witamy w czterech ścianach. Aż 90% użytkowników, którzy wzięli udział w badaniu marki Kubota zadeklarowało, że sylwestra będzie świętować w swoich domach.

Najczęściej wskazywane formy sylwestrowej zabawy to odpoczynek na kanapie – 58% osób spędzi ostatnią noc w roku właśnie w ten sposób. W drugiej kolejności uczestnicy badania przeprowadzonego przez markę Kubota wskazywali na domówkę z przyjaciółmi (38% respondentów).

Zamiast eleganckich balów i podróży, odpoczynek

Tylko 6% ankietowanych zadeklarowało, że na końcówkę roku zaplanowało wyjazdy i podróże, a 4% osób – spędzi sylwestra na imprezach lub balach.

Wyniki badania przeprowadzonego wśród klientów marki Kubota nie pozostawiają wątpliwości – czas spędzony z bliskimi w zaciszu własnych mieszkań staje się coraz częstszą alternatywą dla sylwestrowych imprez.

Komfortowe świętowanie

Bez względu na to, czy na liście sylwestrowych aktywności znalazła się szalona domówka czy leniuchiwanie w piżamach, w ostatnim dniu roku warto zadbać o odpowiedni komfort.

Marka Kubota proponuje zamianę szpilek i eleganckiego na obuwia na wygodne klapki z limitowanej kolekcji klapków Party Rzep, która powstała z myślą o okazjach takich jak imprezy sylwestrowe czy nadchodzący karnawał.

W nowej kolekcji polskiej marki znalazło się 6 kolorowych modeli klapków z napisami, które idealnie sprawdzą się w imprezowych okolicznościach. To m.in. „Dancing Queen”, „Królowa Balu”, „Table Dancer” czy „Dancing Shoes”.

Klapki Rzep Party kosztują 59,99 zł, a ich sprzedaż jest ograniczona czasowo.

Marka Kubota w swojej komunikacji wielokrotnie podkreśla przywiązanie do komfortu i wygody, tak istotnych szczególnie podczas grudniowej, świąteczno-sylwestrowej gorączki.

Klapki Kubota jednak idealnie sprawdzają się podczas odpoczynku w domowych pieleszach – dowodzą tego wybory zakupowe klientów polskiej marki klapków i odzieży, którzy w okresie świąteczno-sylwestrowym chętnie wybierają produkty Kubota, zamieniając szpilki i eleganckie obuwie na komfortowe klapki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.