Komunikaty PR

Wielka bitwa morska w Porcie Łódź

2021-06-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Na trzy dni – od 17 do 19 czerwca – Port Łódź stanie się miejscem zmagań 32 drużyn, które staną do morskiej bitwy w wielkoformatowej grze w statki „Trafiony, zakupiony”. Będzie to zupełnie nowa odsłona tej znanej i kultowej zabawy bowiem w roli okrętów wystąpią…meble IKEA! Uczestnicy turnieju powalczą w szczytnym celu – wszystkie produkty użyte podczas rozgrywek trafią do Domu Samotnej Matki na potrzeby wyposażenia pokoi terapeutycznych. Honorową charytatywną bitwę o dodatkowe 3 000 zł dla podopiecznych Domu Samotnej Matki rozegrają także dwie znane łódzkie blogerki. 

Spośród osób, które wysłały swoje zgłoszenia wybrano 32 drużynym. Turniej rozpocznie się w najbliższy czwartek – 17 czerwca –  w Atrium Centrum o godzinie 17:00. Kolejne eliminacje zaplanowane zostały na piątek 18 czerwca (również od godziny 17:00). Rozstrzygające bitwy odbędą się natomiast w sobotę 19 czerwca od godziny 12:30. Każdy zespół biorący udział w turnieju otrzyma 50 zł do wydania w sklepie IKEA. Drużyny, które staną na podium otrzymają do wydania w szwedzkim sklepie 3 000 zł, 2 000 zł oraz 1 000 zł odpowiednio za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca. 

Pierwszy dzień rozgrywek – 17 czerwca - zamknie charytatywna bitwa między ambasadorką Portu Łódź Olą Radomską (prowadzącą bloga „Mam wątpliwość”) oraz influencerką Michaliną Grzesiak (autorką bloga „Krystyno nie denerwuj matki”). O godzinie 20:20 w Atrium Portu Łódź rozegrają one partię statków, a zwyciężczyni bitwy będzie miała okazję przekazać na łódzki Dom Samotnej Matki kartę podarunkową do sklepu IKEA o wartości 3 000 zł. 

- Cieszę się, że akcja „Trafiony, zakupiony” wzbudziła tak duże zainteresowanie. Przez najbliższe dni czeka nas zatem mnóstwo pozytywnych emocji i dobrej energii! Oczywiście zapraszam wszystkich do kibicowania drużynom poczas eliminacji i głównych rozgrywek. Pamiętajmy, że w tej grze każdy wygrywa ponieważ dokłada swoją cegiełkę do wsparcia Domu Samotnej Matki. Zawodnicy nie będą grali przypadkowymi meblami, to meble wybrane po konsultacji z przedstawicielami Domu Samotnej Matki, który z naszą pomocą odmieni wygląd dwóch pokoi spotkań do terapii indywidualnej i rodzinnej – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź. 

Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

Harmonogram rozgrywek dostępny pod linkiem -> http://bityl.pl/Jcqi6

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.