Komunikaty PR

Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group

2023-06-05  |  14:00
Biuro prasowe

Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego, co jest ideą kluczową również dla Agencji.

Aby docenić całoroczne działania osób zaangażowanych w IX edycję Olimpiady, 21 kwietnia br., Tor Wyścigów Konnych Służewiec zgromadził na swoim terenie blisko 3,5 tysiąca uczestników, a także przedstawicieli oświaty i biznesu. Za produkcję Wielkiego Finału odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Był to największy Wielki Finał w historii Zwolnionych z Teorii. Tym bardziej na potrzeby tak dużego eventu niezwykle istotne było sprawne przygotowanie wszystkich jego elementów składowych – począwszy od wyboru lokalizacji, po oprawę techniczną czy multimedialną. Cieszymy się, że starannie zaplanowane przez nas działania koordynacyjne sprawiły, że wyprodukowaliśmy event zarówno w ciekawej przestrzeni, jak i z bardzo bogatym scenariuszem – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Z uwagi na ogromne zainteresowanie wydarzeniem ze strony różnych grup odbiorców, Agencja dołożyła starań, aby udział w evencie stał się niepowtarzalnym wspomnieniem zarówno dla finalistów Olimpiady, nauczycieli, jak i gości specjalnych. Uczestnicy otrzymali unikatowe identyfikatory, które – dzięki zastosowanym kolorom – już na pierwszy rzut oka usprawniały rejestrację. Dla Agencji kluczowe stało się indywidualne podejście do wszystkich uczestników, które poskutkowało między innymi równoczesną koordynacją działań na dwóch scenach, a także wydzieloną strefą VIP, gdzie osoby goszczące miały przestrzeń do networkingu oraz skorzystania z poczęstunku.

Niebagatelną rolę podczas koordynacji wydarzenia odegrało doświadczenie Agencji, dzięki któremu zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy mogli cieszyć się najwyższym poziomem organizacji, dopasowanym do potrzeb brandingiem oraz wieloma usprawnieniami, które stanowią owoc dotychczasowych działań i obserwacji Idea Creative Group.

Dla nas, agencji kreatywnej, niezwykle ważne jest produkowanie takich realizacji, w których tworzeniu istotnym punktem jest odwaga. Do takich bez wątpienia należy Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii. Dziękuję, że kolejny raz mogliśmy być częścią tego projektu i poczuć ogromnego powera bijącego od wszystkich jego uczestników. Komunikacja i praca zespołowa – po jaką sięgają tu młodzi ludzie w swoich inicjatywach – jest niezwykle budująca, bo przypomina, jak ogromne znaczenie mają te elementy w tworzeniu lepszej rzeczywistości – dodaje Aneta Radzimirska.

Pozostając w temacie powera warto podkreślić, że Idea Creative Group otrzymała nagrodę Meeting Planner Power Awards w kategorii Event Edukacja za realizację Wielkiego Finału Olimpiady Zwolnieni z Teorii w ubiegłym roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.