Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego, co jest ideą kluczową również dla Agencji.
Aby docenić całoroczne działania osób zaangażowanych w IX edycję Olimpiady, 21 kwietnia br., Tor Wyścigów Konnych Służewiec zgromadził na swoim terenie blisko 3,5 tysiąca uczestników, a także przedstawicieli oświaty i biznesu. Za produkcję Wielkiego Finału odpowiadała agencja Idea Creative Group.
Był to największy Wielki Finał w historii Zwolnionych z Teorii. Tym bardziej na potrzeby tak dużego eventu niezwykle istotne było sprawne przygotowanie wszystkich jego elementów składowych – począwszy od wyboru lokalizacji, po oprawę techniczną czy multimedialną. Cieszymy się, że starannie zaplanowane przez nas działania koordynacyjne sprawiły, że wyprodukowaliśmy event zarówno w ciekawej przestrzeni, jak i z bardzo bogatym scenariuszem – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Z uwagi na ogromne zainteresowanie wydarzeniem ze strony różnych grup odbiorców, Agencja dołożyła starań, aby udział w evencie stał się niepowtarzalnym wspomnieniem zarówno dla finalistów Olimpiady, nauczycieli, jak i gości specjalnych. Uczestnicy otrzymali unikatowe identyfikatory, które – dzięki zastosowanym kolorom – już na pierwszy rzut oka usprawniały rejestrację. Dla Agencji kluczowe stało się indywidualne podejście do wszystkich uczestników, które poskutkowało między innymi równoczesną koordynacją działań na dwóch scenach, a także wydzieloną strefą VIP, gdzie osoby goszczące miały przestrzeń do networkingu oraz skorzystania z poczęstunku.
Niebagatelną rolę podczas koordynacji wydarzenia odegrało doświadczenie Agencji, dzięki któremu zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy mogli cieszyć się najwyższym poziomem organizacji, dopasowanym do potrzeb brandingiem oraz wieloma usprawnieniami, które stanowią owoc dotychczasowych działań i obserwacji Idea Creative Group.
Dla nas, agencji kreatywnej, niezwykle ważne jest produkowanie takich realizacji, w których tworzeniu istotnym punktem jest odwaga. Do takich bez wątpienia należy Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii. Dziękuję, że kolejny raz mogliśmy być częścią tego projektu i poczuć ogromnego powera bijącego od wszystkich jego uczestników. Komunikacja i praca zespołowa – po jaką sięgają tu młodzi ludzie w swoich inicjatywach – jest niezwykle budująca, bo przypomina, jak ogromne znaczenie mają te elementy w tworzeniu lepszej rzeczywistości – dodaje Aneta Radzimirska.
Pozostając w temacie powera warto podkreślić, że Idea Creative Group otrzymała nagrodę Meeting Planner Power Awards w kategorii Event Edukacja za realizację Wielkiego Finału Olimpiady Zwolnieni z Teorii w ubiegłym roku.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.