Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających rozwojowi społeczeństwa obywatelskiego, co jest ideą kluczową również dla Agencji.
Aby docenić całoroczne działania osób zaangażowanych w IX edycję Olimpiady, 21 kwietnia br., Tor Wyścigów Konnych Służewiec zgromadził na swoim terenie blisko 3,5 tysiąca uczestników, a także przedstawicieli oświaty i biznesu. Za produkcję Wielkiego Finału odpowiadała agencja Idea Creative Group.
Był to największy Wielki Finał w historii Zwolnionych z Teorii. Tym bardziej na potrzeby tak dużego eventu niezwykle istotne było sprawne przygotowanie wszystkich jego elementów składowych – począwszy od wyboru lokalizacji, po oprawę techniczną czy multimedialną. Cieszymy się, że starannie zaplanowane przez nas działania koordynacyjne sprawiły, że wyprodukowaliśmy event zarówno w ciekawej przestrzeni, jak i z bardzo bogatym scenariuszem – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Z uwagi na ogromne zainteresowanie wydarzeniem ze strony różnych grup odbiorców, Agencja dołożyła starań, aby udział w evencie stał się niepowtarzalnym wspomnieniem zarówno dla finalistów Olimpiady, nauczycieli, jak i gości specjalnych. Uczestnicy otrzymali unikatowe identyfikatory, które – dzięki zastosowanym kolorom – już na pierwszy rzut oka usprawniały rejestrację. Dla Agencji kluczowe stało się indywidualne podejście do wszystkich uczestników, które poskutkowało między innymi równoczesną koordynacją działań na dwóch scenach, a także wydzieloną strefą VIP, gdzie osoby goszczące miały przestrzeń do networkingu oraz skorzystania z poczęstunku.
Niebagatelną rolę podczas koordynacji wydarzenia odegrało doświadczenie Agencji, dzięki któremu zarówno organizatorzy, jak i uczestnicy mogli cieszyć się najwyższym poziomem organizacji, dopasowanym do potrzeb brandingiem oraz wieloma usprawnieniami, które stanowią owoc dotychczasowych działań i obserwacji Idea Creative Group.
Dla nas, agencji kreatywnej, niezwykle ważne jest produkowanie takich realizacji, w których tworzeniu istotnym punktem jest odwaga. Do takich bez wątpienia należy Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii. Dziękuję, że kolejny raz mogliśmy być częścią tego projektu i poczuć ogromnego powera bijącego od wszystkich jego uczestników. Komunikacja i praca zespołowa – po jaką sięgają tu młodzi ludzie w swoich inicjatywach – jest niezwykle budująca, bo przypomina, jak ogromne znaczenie mają te elementy w tworzeniu lepszej rzeczywistości – dodaje Aneta Radzimirska.
Pozostając w temacie powera warto podkreślić, że Idea Creative Group otrzymała nagrodę Meeting Planner Power Awards w kategorii Event Edukacja za realizację Wielkiego Finału Olimpiady Zwolnieni z Teorii w ubiegłym roku.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora
Aktorka zaplanowała już część swojego urlopu i wręcz już nie może się doczekać wyjazdu pod namiot. Tym razem wybrała model montowany na dachu auta, co ma zapewnić większy komfort wypoczynku. Anna Powierza zaznacza, że w takiej wersji można funkcjonować bez żadnych ograniczeń. Nie zdradza jednak, kiedy dokładnie wyjeżdża ani jaką lokalizację wybrała. Wiadomo tylko, że będzie jej towarzyszyć córka, 11-letnia Helena.
Edukacja
Polskie uczelnie nie są wolne od mobbingu. Środowisko akademickie pracuje nad dobrymi praktykami w polityce antymobbingowej

Według danych Państwowej Inspekcji Pracy problem mobbingu w polskich uczelniach na tle zgłoszeń z rynku wydaje się marginalny. Badania ankietowe pokazują jednak zupełnie inną skalę tego problemu w środowiskach akademickich. Okazuje się, że z mobbingiem zetknęło się 63,5 proc. pracowników uczelni i 55 proc. studentów. Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Śląski realizują projekt, którego celem jest zebranie najlepszych realizowanych przez szkoły wyższe praktyk i polityk antymobbingowych, a potem opublikowanie ich jako gotowe rozwiązania do wdrożenia na uczelniach.
Psychologia
Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności

Trener jest niezwykle zadowolony z ostatniego pobytu w Tajlandii. Wypoczął, pozbył się negatywnych emocji i naładował akumulatory, a jednocześnie zrealizował ciekawy projekt. Pełen energii wrócił do kraju, by podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Qczaj zaznacza, że teraz zupełnie inaczej spojrzał na ten kraj po tym, jak w jego życiu nastąpił przełom i wreszcie uwolnił się od nałogu alkoholowego.