Komunikaty PR

Wielkie Otwarcie FOOD TOWN w Fabryce Norblina

2021-10-09  |  23:12
Do pobrania pdf ( 6.57 MB )

FOOD TOWN to kolejna po biurach i KinoGramie otwarta przestrzeń Fabryki Norblina. Tym razem do użytku trafia pięć hal o różnym przeznaczeniu. Największa z nich dedykowana jest wydarzeniom kulturalnym i koncertom. Jej możliwości poznają wszyscy goście już od pierwszych chwil otwarcia.

W piątek 22 października FOOD TOWN rozpocznie swoją działalność imprezą z cyklu Warsaw Generation Beats. Konfrontacja i połączenie różnych technik mixu muzyki na żywo. Główną zasadą WGB jest różnica wieku artystów przekraczająca 2 dekady. Dlatego za gramofonami stanie weteran
i legenda hiphopowej sceny DJ 600V oraz wschodzące gwiazdy Staszek selektah oraz DJ MARIANO MBH.

Następnego dnia cała powierzchnia gastronomiczna będzie otwarta dla wszystkich od rana. Wieczorem odbędzie się główny koncert Wielkiego Otwarcia. Obok Bartka Królika z zespołem na scenie wystąpi Monika Damaszko i DJ Mariano MBH. Wydarzenie poprowadzi MC Proceente i Hirek Wrona, który zakończy część oficjalną swoim Show Case.

Już od pierwszego dnia w FOOD TOWN będą działać 23 koncepty gastronomiczne rozmieszczone w pięciu różnych halach. Przestrzeń wypełnią kawiarnie, restauracje śniadaniowe, bardzo szeroka oferta obiadowa obejmująca różne kuchnie europejskie, bliskowschodnie, azjatyckie, tex-mex i amerykańską oraz niestandardowe koncepty vege i inne. Ze specyfiką każdego konceptu będzie można zapoznać się podczas serii warsztatów kulinarnych prowadzonych przez szefów kuchni przez całą sobotę i niedzielę.

Dodatkowo FOOD TOWN zachwyci czterema różnymi barami prowadzonymi przez cocktail art directora Adama Grądziela oraz szefa barów Tomka Małka - zwycięzcy 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotnego Mistrza Roadhouse World Final oraz 4-krotnego zwycięzcy międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. Tworzymy naprawdę niesamowite miejsce, które zachwyci gości różnorodnością i poziomem! - mówi Tomek Małek - Mamy różnorodne bary w stylu azjatyckim, aperitivo, klasycznym, koktajle lov ab, mocktaile, wegańskie i organiczne. Wszystko
w duchu minimal waste. Wysoki poziom barów jest wynikiem bardzo dużego nacisku na szkolenia pięćdziesięcioosobowego teamu barmańskiego. Za aspekt edukacyjny odpowiada Head of Training, Maciej Szymański.

Food Town w Fabryce Norblina od 23 października będzie przez 7 dni w tygodniu
od wczesnych godzin rannych (8:00 od poniedziałku do piątku, 9:00 w weekendy) do późnego wieczora (22:00 od poniedziałku do czwartku i 23:00 w niedzielę), a nawet 1:00 w nocy w piątki i 2:00
w soboty.

 

 

STRONA WWW:

  • foodtown.pl
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.