Komunikaty PR

Wiosenne Ekocuda po raz 11-ty w Warszawie! Zbliża się kolejna edycja targów

2023-04-19  |  16:45
Biuro prasowe

Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne wydarzenie skupiające miłośników oraz producentów kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. W weekend 22-23 kwietnia event zagości w Warszawie. To idealna okazja, by odkryć nowe marki, porozmawiać z ich twórcami, a także zakupić ulubione eko produkty.

Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda są wyjątkowym wydarzeniem, które skupia ogromną liczbę wystawców, marek i produktów w jednym miejscu. To okazja do poznania osób, które wytwarzają kosmetyki naturalne, ale również świadomych konsumentów, którzy chętnie po nie sięgają. Oferta wystawiających zawiera m.in.: kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów, do makijażu, a także dedykowane konkretnej grupie odbiorców – dla kobiet, mężczyzn czy dzieci. Łącznie wszystkie edycje wydarzenia przyciągnęły dotąd około 320 000 odwiedzających.

Rynek kosmetyczny w ostatnich latach bardzo się rozwinął, co widać po ilości firm zgłaszających się na Targi Ekocuda. Wyraźnie widać także, że marki, będące na rynku od lat bardzo intensywnie się rozwijają – wypuszczają co roku po kilka czy nawet kilkanaście nowych produktów, także wchodzą do sprzedaży do sieci kosmetycznych. W drogeriach można znaleźć coraz więcej polskich eko marek, co jeszcze parę lat było dużym wyzwaniem. To pokazuje, jak rynek urósł i jakie są oczekiwania konsumentów, a także, że branża kosmetyków naturalnych bardzo dynamicznie się rozwija, czego dowodzą raporty rynkowe.

Społeczeństwo w dużej mierze zmienia swoje priorytety w kwestii konsumpcji. Świadomy Konsument, to dziś jeden z 10 najsilniejszych światowych trendów konsumenckich od kilku lat (wg Euromonitor International, 2019 r). Firmy otwarte i bacznie obserwujące trendy mogą wiele na tym zyskać. Ekocudowi wystawcy zmieniają swoje podejście do opakowań produktów, widać to też w social mediach i ich sposobie komunikacji. Wcześniej ważne było, aby kosmetyk był naturalny i ekologiczny, a teraz ważne jest również to, w jakim jest opakowaniu, jak został wytworzony i jak jest pokazywany odbiorcom. Wyraźnie widać, że konsument ma konkretne oczekiwania i zrównoważone marki zaczynają je brać pod uwagę w swoich strategiach.

Bardzo nas cieszy, że Ekocuda już 11-ty raz odbędą się w Warszawie. Ekocudowa społeczność stale rośnie. Obserwujemy to na naszym Instagramie i Facebook’u, ale również po wysokiej frekwencji na targach stacjonarnych, jak i tych online. Na naszych targach wystawiają się polscy producenci, małe firmy, manufaktury, ale też duże firmy, które powstały jeszcze zanim pojawiły się Ekocuda. Podczas targów można poznać wystawców, porozmawiać z ekspertami i uzyskać całe mnóstwo informacji i przydatnej wiedzy. Bardzo istotne jest także to, że kosmetyki można przetestować – powąchać, sprawdzić konsystencje i zobaczyć, jak zachowują się na naszej skórze. mówi Zuzanna Mierzejewska, Organizator i Prezes Zarządu Ekocuda sp. z o.o. Ekocuda to nie tylko sezonowe targi, ale przede

wszystkim edukacja i poszerzanie świadomości konsumentów. Na rynku nadal mamy do czynienia z „green washingiem”, w drogeriach dostępna jest cała gama produktów reklamowanych jako kosmetyki naturalne, które w rzeczywistości odbiegają od tej kategorii. Na targach wszyscy wystawcy i ich produkty przechodzą weryfikację - wysyłają składy produktów, a specjaliści, w tym technolog, dokładnie je weryfikują, tak abyśmy zapewnić, że rzeczywiście konsumenci otrzymują kosmetyk naturalny i ekologiczny.

Ekocuda Warszawa odbędą się w dniach 22 - 23 kwietnia w Dom Towarowy Braci Jabłkowskich, ul. Bracka 25, Warszawa

● Odwiedzających zapraszamy w sobotę i w niedzielę w godzinach 11.00-18.00 Wstęp bezpłatny
Szczegóły i lista wystawców:
https://ekocuda.com/targi/warszawa/


O marce:

Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Łącznie wszystkie edycje odwiedziło ponad 242 000 osób.

Na targach swoje produkty prezentują przede wszystkim polscy producenci kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.