Wiosenne porządki z ekologicznymi produktami Pure Home by W5 z Lidl Polska
Przez chmury przebijają się pierwsze, cieplejsze promienie słońca, a to oznacza – nadchodzi wiosna! Jej uroki o wiele przyjemniej podziwiać zza czystych okien i z pachnącego wnętrza. Podczas wiosennych porządków, warto zadbać nie tylko o czystość domu, ale też dobro planety. Wystarczy zastąpić zwykłe środki do czyszczenia produktami ekologicznymi, np. z serii Pure Home by W5, dostępnej na co dzień w sklepach sieci Lidl Polska.
Wraz z nadejściem wiosny przychodzi pora na gruntowne porządki! Jak poradzić sobie nawet z najbardziej uciążliwymi zabrudzeniami, jednocześnie troszcząc się o środowisko? Alternatywą dla zwykłych środków czystości mogą być ekologiczne produkty z lepszym składem – np. produkowana w Polsce linia Pure Home by W5.
W skład serii wchodzą płyny do mycia i czyszczenia: kuchni, łazienki, podłóg, toalet i naczyń, o naturalnych i świeżych nutach zapachowych: bazylii i mandarynki, rabarbaru czy czarnej porzeczki.
W sklepach Lidl Polska, w których dostępna jest seria, znaleźć można również w 100% wegańskie, bezzapachowe tabletki do zmywarki W5 „All in one”. Produkt zawiera zmniejszoną ilość substancji niebezpiecznych, dzięki czemu zredukowano jego wpływ na środowisko wodne, a w trosce o ograniczenie odpadów – został zapakowany w rozpuszczalną i w 100% biodegradowalną folię.
Eko sprzątanie = planety ratowanie
Linia Pure Home by W5 została wyróżniona znakiem jakości „Viva! dla wegan” z certyfikatem FSC i certyfikatem EcoLabel. Płyny znajdują się w butelkach wykonanych z materiału z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia, a w ich składzie znajduje się od 96% do nawet 98% składników pochodzenia naturalnego. Za sprawą braku: parabenów, alergenów i sztucznych barwników, są one bezpieczne dla wszystkich domowników – również małych dzieci i zwierząt.
Produkty Pure Home by W5 są łatwo dostępne – można je kupić w każdym sklepie Lidl Polska. Ich cena waha się od 6,49 zł do 7,99 zł/ 1 but. (750 ml lub 1 l).
Dlaczego warto wybierać produkty do sprzątania z lepszym składem? Standardowe środki czystości zawierają wiele szkodliwych substancji: fosforany, triklosan czy związki chemiczne chloru. Nie tylko podrażaniają one skórę, ale ich resztki wędrują kanalizacją do ścieków i wód, zakłócając równowagę biologiczną.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.