Komunikaty PR

Wirtualna podróż - realne wrażenia. Wystawa VR w Centrum Korona

2022-01-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Połączenie pokazu w technologii VR oraz tradycyjnej fotografii wielkoformatowej - taką propozycję na czas ferii zimowych przygotowało Centrum Korona. Wydarzeniu towarzyszyć będzie spotkanie z podróżnikiem Victorem Borsukiem, konkurs z nagrodami oraz fotograficzne wyzwanie podróżnicze.

Już w sobotę 29 stycznia w Centrum Korona zostanie otwarta niezwykła wystawa podróżnicza, której część powstała w technologii Virtual Reality, czyli wirtualnej rzeczywistości. Organizatorzy wystawy spróbują udowodnić, że wirtualna podróż po niedostępnych na co dzień dla turystów rejonach Polski może pozostawić realne i niezapomniane wrażenia.

Drugą część wystawy stanowić będą wielkoformatowe zdjęcia, które odkryją przed zwiedzającymi niezwykłe miejsca we Wrocławiu i okolicach. Z lokalizacjami przedstawionymi na fotografiach związane będzie wyzwanie podróżnicze: wystarczy je odwiedzić, zrobić sobie zdjęcia na ich tle i wysłać je do Centrum Korona, aby zyskać możliwość wygrania karty podarunkowej o wartości aż 2 000 zł. Szczegóły wyzwania oraz regulamin akcji będzie można znaleźć na Facebooku oraz stronie internetowej Centrum Korona.   

W dniu otwarcia wystawy o godz. 13:00 i 16:00 na klientów będzie również czekać pełen pasji, podróżnik i fotograf – Victor Borsuk, który opowie o swoich niezwykłych wyprawach. To doskonała okazja, by dowiedzieć się więcej o poszczególnych zakątkach świata, a także zaczerpnąć inspiracji i zaplanować swoją wymarzoną podróż. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych. W każdą sobotę i niedzielę na ekspozycji pojawią się specjalne tablety, na których dzieci będą mogły zagrać w specjalnie przygotowane dla nich gry interaktywne. Ich celem jest wzbudzenie w najmłodszych zainteresowania turystyką i pasji podróżniczej. Wystawa potrwa do 12 lutego. Zwiedzanie ekspozycji oraz udział w atrakcjach będą bezpłatne.

Ale to jeszcze nie wszystko. Odwiedzający wystawę będą mieli również szansę na zrobienie sobie pamiątkowych zdjęć w instaspocie, w którym pojawi się kultowy Volkswagen „ogórek” oraz mnóstwo akcesoriów prawdziwego odkrywcy. Zdjęciami warto pochwalić się na Facebooku Centrum Korona i wziąć tym samym udział w konkursie z nagrodami. Na autorów najciekawszych zdjęć czekać będą wydane przez centrum przewodniki po Dolnym Śląsku oraz karty podarunkowe o wartości 30 zł.

Wydarzenie zostanie dostosowane do obowiązujących obecnie wymogów sanitarnych. Wszyscy uczestnicy powinni pamiętać o zachowaniu bezpiecznej odległości od innych osób oraz zasłonięciu ust i nosa. W trosce o jeszcze większe bezpieczeństwo organizatorzy zalecają również dezynfekcję rąk – w tym celu na terenie centrum umieszczono dozowniki ze specjalnym płynem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.