Wirtualna podróż - realne wrażenia. Wystawa VR w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Połączenie pokazu w technologii VR oraz tradycyjnej fotografii wielkoformatowej - taką propozycję na czas ferii zimowych przygotowało Centrum Korona. Wydarzeniu towarzyszyć będzie spotkanie z podróżnikiem Victorem Borsukiem, konkurs z nagrodami oraz fotograficzne wyzwanie podróżnicze.
Już w sobotę 29 stycznia w Centrum Korona zostanie otwarta niezwykła wystawa podróżnicza, której część powstała w technologii Virtual Reality, czyli wirtualnej rzeczywistości. Organizatorzy wystawy spróbują udowodnić, że wirtualna podróż po niedostępnych na co dzień dla turystów rejonach Polski może pozostawić realne i niezapomniane wrażenia.
Drugą część wystawy stanowić będą wielkoformatowe zdjęcia, które odkryją przed zwiedzającymi niezwykłe miejsca we Wrocławiu i okolicach. Z lokalizacjami przedstawionymi na fotografiach związane będzie wyzwanie podróżnicze: wystarczy je odwiedzić, zrobić sobie zdjęcia na ich tle i wysłać je do Centrum Korona, aby zyskać możliwość wygrania karty podarunkowej o wartości aż 2 000 zł. Szczegóły wyzwania oraz regulamin akcji będzie można znaleźć na Facebooku oraz stronie internetowej Centrum Korona.
W dniu otwarcia wystawy o godz. 13:00 i 16:00 na klientów będzie również czekać pełen pasji, podróżnik i fotograf – Victor Borsuk, który opowie o swoich niezwykłych wyprawach. To doskonała okazja, by dowiedzieć się więcej o poszczególnych zakątkach świata, a także zaczerpnąć inspiracji i zaplanować swoją wymarzoną podróż. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych. W każdą sobotę i niedzielę na ekspozycji pojawią się specjalne tablety, na których dzieci będą mogły zagrać w specjalnie przygotowane dla nich gry interaktywne. Ich celem jest wzbudzenie w najmłodszych zainteresowania turystyką i pasji podróżniczej. Wystawa potrwa do 12 lutego. Zwiedzanie ekspozycji oraz udział w atrakcjach będą bezpłatne.
Ale to jeszcze nie wszystko. Odwiedzający wystawę będą mieli również szansę na zrobienie sobie pamiątkowych zdjęć w instaspocie, w którym pojawi się kultowy Volkswagen „ogórek” oraz mnóstwo akcesoriów prawdziwego odkrywcy. Zdjęciami warto pochwalić się na Facebooku Centrum Korona i wziąć tym samym udział w konkursie z nagrodami. Na autorów najciekawszych zdjęć czekać będą wydane przez centrum przewodniki po Dolnym Śląsku oraz karty podarunkowe o wartości 30 zł.
Wydarzenie zostanie dostosowane do obowiązujących obecnie wymogów sanitarnych. Wszyscy uczestnicy powinni pamiętać o zachowaniu bezpiecznej odległości od innych osób oraz zasłonięciu ust i nosa. W trosce o jeszcze większe bezpieczeństwo organizatorzy zalecają również dezynfekcję rąk – w tym celu na terenie centrum umieszczono dozowniki ze specjalnym płynem.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.