Komunikaty PR

Wirtualna podróż - realne wrażenia. Wystawa VR w Centrum Korona

2022-01-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Połączenie pokazu w technologii VR oraz tradycyjnej fotografii wielkoformatowej - taką propozycję na czas ferii zimowych przygotowało Centrum Korona. Wydarzeniu towarzyszyć będzie spotkanie z podróżnikiem Victorem Borsukiem, konkurs z nagrodami oraz fotograficzne wyzwanie podróżnicze.

Już w sobotę 29 stycznia w Centrum Korona zostanie otwarta niezwykła wystawa podróżnicza, której część powstała w technologii Virtual Reality, czyli wirtualnej rzeczywistości. Organizatorzy wystawy spróbują udowodnić, że wirtualna podróż po niedostępnych na co dzień dla turystów rejonach Polski może pozostawić realne i niezapomniane wrażenia.

Drugą część wystawy stanowić będą wielkoformatowe zdjęcia, które odkryją przed zwiedzającymi niezwykłe miejsca we Wrocławiu i okolicach. Z lokalizacjami przedstawionymi na fotografiach związane będzie wyzwanie podróżnicze: wystarczy je odwiedzić, zrobić sobie zdjęcia na ich tle i wysłać je do Centrum Korona, aby zyskać możliwość wygrania karty podarunkowej o wartości aż 2 000 zł. Szczegóły wyzwania oraz regulamin akcji będzie można znaleźć na Facebooku oraz stronie internetowej Centrum Korona.   

W dniu otwarcia wystawy o godz. 13:00 i 16:00 na klientów będzie również czekać pełen pasji, podróżnik i fotograf – Victor Borsuk, który opowie o swoich niezwykłych wyprawach. To doskonała okazja, by dowiedzieć się więcej o poszczególnych zakątkach świata, a także zaczerpnąć inspiracji i zaplanować swoją wymarzoną podróż. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych. W każdą sobotę i niedzielę na ekspozycji pojawią się specjalne tablety, na których dzieci będą mogły zagrać w specjalnie przygotowane dla nich gry interaktywne. Ich celem jest wzbudzenie w najmłodszych zainteresowania turystyką i pasji podróżniczej. Wystawa potrwa do 12 lutego. Zwiedzanie ekspozycji oraz udział w atrakcjach będą bezpłatne.

Ale to jeszcze nie wszystko. Odwiedzający wystawę będą mieli również szansę na zrobienie sobie pamiątkowych zdjęć w instaspocie, w którym pojawi się kultowy Volkswagen „ogórek” oraz mnóstwo akcesoriów prawdziwego odkrywcy. Zdjęciami warto pochwalić się na Facebooku Centrum Korona i wziąć tym samym udział w konkursie z nagrodami. Na autorów najciekawszych zdjęć czekać będą wydane przez centrum przewodniki po Dolnym Śląsku oraz karty podarunkowe o wartości 30 zł.

Wydarzenie zostanie dostosowane do obowiązujących obecnie wymogów sanitarnych. Wszyscy uczestnicy powinni pamiętać o zachowaniu bezpiecznej odległości od innych osób oraz zasłonięciu ust i nosa. W trosce o jeszcze większe bezpieczeństwo organizatorzy zalecają również dezynfekcję rąk – w tym celu na terenie centrum umieszczono dozowniki ze specjalnym płynem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.