Wrocław kiedyś i dziś. Zgłoś swoje zdjęcia na wystawę w Koronie
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się Wrocław i jego mieszkańcy? Jak zmieniło się Twoje osiedle, dzielnica, sąsiedzka okolica? Centrum Korona zachęca swoich klientów do poznawania historii swojego miasta oraz zgłaszania dawnych zdjęć, które zachowały się w rodzinnych albumach. Najciekawsze fotografie zostaną wydrukowane i zaprezentowane na specjalnej wystawie W CH Korona, a ich autorzy, poza zaproszeniem na wernisaż, otrzymają dodatkowo karty podarunkowe o wartości 50 zł.
Centrum Korona zawsze stara się być blisko Wrocławia i jego mieszkańców, oferując nie tylko szeroką ofertę handlową, ale też organizując wydarzenia integrujące i aktywizujące osoby w każdym wieku. Tym razem wrocławskie centrum postanowiło przybliżyć swoim sąsiadom tajemniczą i pełną ciekawych wątków historię ich miasta, organizując wystawę zdjęć Wrocławia sprzed lat. Prezentowane tam fotografie będą pochodzić z prywatnych kolekcji mieszkańców. To doskonała okazja, by przejrzeć rodzinne albumy i pochwalić się wyjątkowymi ujęciami stolicy Dolnego Śląska.
„Centrum Korona od 22 lat jest integralną częścią krajobrazu Wrocławia. W tym czasie stało się jednym z ulubionych obiektów handlowo-rozrywkowych dla pobliskich mieszkańców. Staramy się wykorzystać ten potencjał jak najlepiej. Regularnie angażujemy się w inicjatywy społeczne oraz wydarzenia ważne dla lokalnej społeczności. To właśnie z myślą o mieszkańcach zorganizowaliśmy wystawę fotografii. Archiwalne zdjęcia Wrocławia udostępnialiśmy już w naszych mediach społecznościowych. Okazało się, że jest to niezwykle ciekawy temat dla naszych odbiorców i wielu z nich posiada zdjęcia sprzed wielu lat, na których Wrocław wygląda zupełnie inaczej. Postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie zebrać kolekcję dawnych fotografii sąsiedzkich dzielnic oraz samego Wrocławia, które zasługują na to, by zostały zapamiętane” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Korona.
Zdjęcia do konkursu można zgłaszać do 23 października za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Uczestnicy mogą przesłać kilka fotografii, ale każda z nich musi być wykonana po 1996 roku. W zgłoszeniu należy podać również przybliżoną datę wykonania zdjęcia, przedstawione na nim miejsce oraz swoje dane kontaktowe. Następnie zostanie wybranych 50 najciekawszych fotografii, które po wydrukowaniu stworzą wyjątkową wystawę w Centrum Korona. Jej otwarcie zaplanowane jest na 6 listopada, a zdjęcia podziwiać będzie można do soboty, 20 listopada. Posiadacze wyróżnionych zdjęć otrzymają również zaproszenie na wernisaż oraz kartę podarunkową na zakupy o wartości 50 zł.
Ponadto każdy, kto w sobotę, 6 listopada oraz w piątek i sobotę, 12-13 listopada przyniesie ze sobą do Centrum Korona historyczne zdjęcia Wrocławia, będzie miał okazję podziwiać je na wystawie. Fotografie będą zbierane przez hostessy, skanowane, a następnie wyświetlane na monitorze w centrum.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.