Komunikaty PR

Wrocław kiedyś i dziś. Zgłoś swoje zdjęcia na wystawę w Koronie

2021-10-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się Wrocław i jego mieszkańcy? Jak zmieniło się Twoje osiedle, dzielnica, sąsiedzka okolica? Centrum Korona zachęca swoich klientów do poznawania historii swojego miasta oraz zgłaszania dawnych zdjęć, które zachowały się w rodzinnych albumach. Najciekawsze fotografie zostaną wydrukowane i zaprezentowane na specjalnej wystawie W CH Korona, a ich autorzy, poza zaproszeniem na wernisaż, otrzymają dodatkowo karty podarunkowe o wartości 50 zł.

Centrum Korona zawsze stara się być blisko Wrocławia i jego mieszkańców, oferując nie tylko szeroką ofertę handlową, ale też organizując wydarzenia integrujące i aktywizujące osoby w każdym wieku. Tym razem wrocławskie centrum postanowiło przybliżyć swoim sąsiadom tajemniczą i pełną ciekawych wątków historię ich miasta, organizując wystawę zdjęć Wrocławia sprzed lat. Prezentowane tam fotografie będą pochodzić z prywatnych kolekcji mieszkańców. To doskonała okazja, by przejrzeć rodzinne albumy i pochwalić się wyjątkowymi ujęciami stolicy Dolnego Śląska.

„Centrum Korona od 22 lat jest integralną częścią krajobrazu Wrocławia. W tym czasie stało się jednym z ulubionych obiektów handlowo-rozrywkowych dla pobliskich mieszkańców. Staramy się wykorzystać ten potencjał jak najlepiej. Regularnie angażujemy się w inicjatywy społeczne oraz wydarzenia ważne dla lokalnej społeczności. To właśnie z myślą o mieszkańcach zorganizowaliśmy wystawę fotografii. Archiwalne zdjęcia Wrocławia udostępnialiśmy już w naszych mediach społecznościowych. Okazało się, że jest to niezwykle ciekawy temat dla naszych odbiorców i wielu z nich posiada zdjęcia sprzed wielu lat, na których Wrocław wygląda zupełnie inaczej. Postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie zebrać kolekcję dawnych fotografii sąsiedzkich dzielnic oraz samego Wrocławia, które zasługują na to, by zostały zapamiętane” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Korona.

Zdjęcia do konkursu można zgłaszać do 23 października za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Uczestnicy mogą przesłać kilka fotografii, ale każda z nich musi być wykonana po 1996 roku. W zgłoszeniu należy podać również przybliżoną datę wykonania zdjęcia, przedstawione na nim miejsce oraz swoje dane kontaktowe. Następnie zostanie wybranych 50 najciekawszych fotografii, które po wydrukowaniu stworzą wyjątkową wystawę w Centrum Korona. Jej otwarcie zaplanowane jest na 6 listopada, a zdjęcia podziwiać będzie można do soboty, 20 listopada. Posiadacze wyróżnionych zdjęć otrzymają również zaproszenie na wernisaż oraz kartę podarunkową na zakupy o wartości 50 zł.

Ponadto każdy, kto w sobotę, 6 listopada oraz w piątek i sobotę, 12-13 listopada przyniesie ze sobą do Centrum Korona historyczne zdjęcia Wrocławia, będzie miał okazję podziwiać je na wystawie. Fotografie będą zbierane przez hostessy, skanowane, a następnie wyświetlane na monitorze w centrum.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.