Wspólna akcja Neboa & NOSZESZTUKE
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Troska o przyrodę i szacunek do natury to styl, w którym każdemu jest do twarzy. Równie stylowo prezentuje się nowa, limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, stworzona przez Neboa & NOSZESZTUKE. Bluzy, koszulki oraz materiałowe torby to doskonały sposób, aby zamanifestować swoją dbałość o Planetę i w realny sposób wesprzeć działania Fundacji MARE na rzecz Morza Bałtyckiego.
Neboa to pierwsza polska marka kosmetyków do włosów, która wytwarza swoje opakowania z plastiku z recyklingu, w tym z plastiku odławianego z oceanów. Produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach działania: od opracowania wegańskich i naturalnych receptur, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz środowiska kończąc. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także sponsor specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa troszczy się o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów.
Limitowana kolekcja ubrań i toreb, stworzona wspólnie przez Neboa i działającą w duchu „slow fashion” polską markę odzieżową NOSZESZTUKE, jest kierowana do wszystkich tych, dla których moda to więcej niż tylko ubrania - to sposób na wyrażenie własnych przekonań, inspirowanie do działania i podejmowanie świadomych wyborów, korzystnych dla środowiska i Planety. W skład tej wyjątkowej kolekcji wchodzą: dresowe bluzy i spodnie w trzech kolorach inspirowanych kolorami butelek Neboa, T-shirt i bawełniana torba typu „shopper”. Zostały one uszyte z zachowaniem standardów etycznej i przyjaznej dla środowiska produkcji, we współpracy z lokalnymi mazurskimi szwalniami i z materiałów posiadających certyfikat O-EKO lub GOTS, co oznacza, że są one bezpieczne i nie przyczyniają się do degradacji środowiska.
Limitowana kolekcja Neboa & NOSZESZTUKE jest dostępna od 16 sierpnia na stronie www.noszesztuke.com, a każdy zakup będzie stanowił realne wsparcie dla Morza Bałtyckiego. 5% przychodu ze sprzedaży zostanie bowiem przekazane na rzecz Fundacji MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, ze szczególnym uwzględnieniem Bałtyku.Kupujący produkty z limitowanej kolekcji otrzymają także w prezencie kosmetyk Neboa.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
Trener zmienił ostatnio swój image za sprawą dłuższych włosów i cieszy się, że ta metamorfoza przypadła do gustu tak wielu osobom. Jak podkreśla, zdecydował się na diametralnie inną fryzurę, żeby w końcu spełnić marzenie z dzieciństwa. Qczaj zaznacza też, że rok temu, by pozbyć się zakoli, zrobił przeszczep mieszków włosowych.
Farmacja
Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.