Komunikaty PR

Wspólna akcja Neboa & NOSZESZTUKE

2022-08-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Troska o przyrodę i szacunek do natury to styl, w którym każdemu jest do twarzy. Równie stylowo prezentuje się nowa, limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, stworzona przez Neboa & NOSZESZTUKE. Bluzy, koszulki oraz materiałowe torby to doskonały sposób, aby zamanifestować swoją dbałość o Planetę i w realny sposób wesprzeć działania Fundacji MARE na rzecz Morza Bałtyckiego. 

Neboa to pierwsza polska marka kosmetyków do włosów, która wytwarza swoje opakowania z plastiku z recyklingu, w tym z plastiku odławianego z oceanów. Produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach działania: od opracowania wegańskich i naturalnych receptur, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz środowiska kończąc. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także sponsor specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa troszczy się o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów.

Limitowana kolekcja ubrań i toreb, stworzona wspólnie przez Neboa i działającą w duchu „slow fashion” polską markę odzieżową NOSZESZTUKE,  jest kierowana do wszystkich tych, dla których moda to więcej niż tylko ubrania -  to sposób na wyrażenie własnych przekonań, inspirowanie do działania i podejmowanie świadomych wyborów, korzystnych dla środowiska i Planety. W skład tej wyjątkowej kolekcji wchodzą: dresowe bluzy i spodnie w trzech kolorach inspirowanych kolorami butelek Neboa, T-shirt i bawełniana torba typu „shopper”. Zostały one uszyte z zachowaniem standardów etycznej i przyjaznej dla środowiska produkcji, we współpracy z lokalnymi mazurskimi szwalniami i z materiałów posiadających certyfikat O-EKO lub GOTS, co oznacza, że są one bezpieczne i nie przyczyniają się do degradacji środowiska.

Limitowana kolekcja Neboa & NOSZESZTUKE jest dostępna od 16 sierpnia na stronie www.noszesztuke.com, a każdy zakup będzie stanowił realne wsparcie dla Morza Bałtyckiego. 5% przychodu ze sprzedaży zostanie bowiem przekazane na rzecz Fundacji MARE, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, ze szczególnym uwzględnieniem Bałtyku.Kupujący produkty z limitowanej kolekcji otrzymają także w prezencie kosmetyk Neboa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.