Komunikaty PR

Wybielanie zębów – która z dostępnych metod jest dla Ciebie?

2020-03-20  |  08:00
Biuro prasowe

Podczas wyboru metody wybielania warto wziąć pod uwagę trzy kryteria: koszt, szybkość wybielenia oraz pożądane efekty. Zanim podejmiesz decyzję, odpowiedz sobie na pytania, jaki budżet chcesz przeznaczyć, ile czasu możesz poświęcić na upiększenie uśmiechu oraz jak trwałe mają być efekty rozjaśnienia zębów.

Wybielanie u stomatologa

Do wyboru są dwa warianty: nieco tańsza metoda nakładkowa oraz wybielanie lampą.

Zabieg wybielania nakładkowego wykonujesz sama w domu, jednak cały proces jest dość pracochłonny – najpierw musisz odbyć dwie wizyty w celu wykonania i dopasowania nakładek. Wybielanie trwa około 2 tygodni i musisz się liczyć z tym, że każdą noc spędzisz z nakładkami na zębach. Efekty są zadowalające, a bielszy uśmiech zostanie z Tobą nawet na kilka lat. Koszt to około 400-800 zł. Co ważne przed wykonaniem odlewu szczęki na nakładki warto wcześniej pozbyć się kamienia nazębnego. Tylko wówczas będzie można mieć pewność, że wykonany odlew pokrył całą powierzchnię zębów.

Natomiast wybielanie lampą jest najskuteczniejszą, ale również najdroższą metodą. W tym wypadku warto zaplanować budżet w wysokości nawet kilku tysięcy zł za zabieg! Efekty są jednak niemal natychmiastowe. Polega ona na tym, że stomatolog nakłada na zęby żel wybielający, który jest aktywowany za pomocą światła emitowanego przez lampę, np. Beyond. Kuracja usuwa silne przebarwienia zarówno na powierzchni zębów, jak i wewnątrz zębiny. Cały zabieg trwa niecałą godzinę, jest jednorazowy i całkowicie bezpieczny. Już po 45 minutach można się cieszyć o wiele bielszymi zębami, wybielonymi o nawet 8 odcieni.

Wybielanie w domu

Jest to najtańsza forma wybielania zębów. Możesz wybrać między wybielaniem z wykorzystaniem naturalnych składników albo preparatów dostępnych w drogeriach.

Pierwsza opcja to sposób najtańszy, ale również najmniej efektywny. Cytryna, soda oczyszczona, jak
i węgiel – te produkty pomogą Ci wybielić zęby. Efekt będzie subtelny oraz niestety krótkotrwały. Uważaj również, ponieważ kwasy zawarte w cytrynie mogą uszkodzić szkliwo!

Najpopularniejszą metodą wybielania zębów jest użycie produktów drogeryjnych. Preparaty są naprawdę tanie (od 20 do 100 zł) oraz działają relatywnie szybko. Najchętniej wybierane produkty to paski, systemy wybielające. Kuracja paskami trwa zwykle od 5 do 7 dni, natomiast systemem 7 dni. W obu przypadkach można się spodziewać widocznych efektów wybielania od 2 do 4 odcieni, ale warto również wspomagać sam proces wybielania tzw. białą dietą oraz pastą wybielającą, podtrzymującą samą kurację, jak również późniejsze efekty. Warto pamiętać o przestrzeganiu instrukcji na opakowaniu. Jeśli są jakieś wyraźne przeciwskazania jak np. ciąża, odłóż wybielanie na inny termin i co najważniejsze  – nie noś produktu na zębach dłużej, niż zaleca producent. Wszystkie wyżej opisane produkty ma w swojej ofercie marka Rapid White, dostępna w Rossmannach w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć