Komunikaty PR

Wygraj Thermomix z PZZ S.A.

2020-11-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.05 MB )

Pizza – to włoskie danie skradło serca i podniebienia smakoszy na całym świecie. Również w Polsce kochają ją i mali, i duzi, jednak każdy ma swój ulubiony smak i preferuje inny rodzaj ciasta: grube, cienkie, na zakwasie. Jeżeli potrafisz zrobić pizzę, weź udział w konkursie, który w grudniu organizują Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku. Warto się postarać, ponieważ nagrodą główną jest najnowszy model Thermomix.

Aby stać się właścicielem tego wszechstronnego urządzenia kuchennego, które łączy w sobie funkcję wielu niezbędnych przyrządów kuchennych, wystarczy nakręcić film lub zrobić zdjęcie pokazujące to, jak robicie pizzę w domu. Na zdjęciu lub filmie powinna też być widoczna MĄKA PSZENNA NA PIZZĘ WŁOSKĄ produkowana przez PZZ. Jury konkursowe wyłoni Zwycięzcę. Konkurs trwa od 1 do 20 grudnia. Zwycięzca zostanie wyłoniony w Boże Narodzenie. Wygrany Thermomix to będzie idealny prezent pod choinkę.
Materiał należy opublikować na własnym profilu na Instagramie i oznaczyć na nim PZZ. Szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie na:
www.pzz.bialystok.pl,
https://www.instagram.com/pzz.sa/,
https://www.facebook.com/pzzbialystok/.
– Gorąco zachęcam do udziału w naszym konkursie. Liczę też na kreatywność wszystkich uczestników. We Włoszech pizza jest rodzinnym posiłkiem, lecz jej wersje mogą być bardzo niestandardowe i na to też liczymy. Niech to wspólne gotowanie, w tym trudnym czasie pandemii, będzie też chwilą wytchnienia i możliwością spędzenia czasu z najbliższymi – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Fabrizio Arcese – rodowity Włoch, który zna wszystkie tajniki prawdziwej pizzy, jest twarzą kampanii promocyjnej "Wygraj Thermomix z PZZ S.A.". Akcja promuje specjalistyczną mąkę na pizzę włoską produkowaną przez Podlaskie Zakłady Zbożowe. Co o niej sądzi i czy faktycznie wychodzi z niej idealne ciasto?

– Mąka z Podlaskich Zakładów Zbożowych jest fantastyczna! Pizza jest pachnąca, chrupiąca i lekkostrawna. Dla nas, Włochów, bardzo ważne jest użycie idealnej mąki, aby uzyskać doskonały efekt. Z przyjemnością użyłem tej mąki. Z pewnością od dziś będę korzystał z tego produktu do zrobienia pizzy dla mojej rodziny czy przyjaciół. Cóż mogę powiedzieć: gratulacje dla producenta! Dobra robota! – mówi Fabrizio Arcese.
Konkurs rusza lada moment. Tak więc to najwyższy czas na przygotowanie sprawdzonego przepisu i zakupy odpowiednich produktów. Dobrej zabawy i smacznego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.