Wygraj Thermomix z PZZ S.A.
Pizza – to włoskie danie skradło serca i podniebienia smakoszy na całym świecie. Również w Polsce kochają ją i mali, i duzi, jednak każdy ma swój ulubiony smak i preferuje inny rodzaj ciasta: grube, cienkie, na zakwasie. Jeżeli potrafisz zrobić pizzę, weź udział w konkursie, który w grudniu organizują Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku. Warto się postarać, ponieważ nagrodą główną jest najnowszy model Thermomix.
Aby stać się właścicielem tego wszechstronnego urządzenia kuchennego, które łączy w sobie funkcję wielu niezbędnych przyrządów kuchennych, wystarczy nakręcić film lub zrobić zdjęcie pokazujące to, jak robicie pizzę w domu. Na zdjęciu lub filmie powinna też być widoczna MĄKA PSZENNA NA PIZZĘ WŁOSKĄ produkowana przez PZZ. Jury konkursowe wyłoni Zwycięzcę. Konkurs trwa od 1 do 20 grudnia. Zwycięzca zostanie wyłoniony w Boże Narodzenie. Wygrany Thermomix to będzie idealny prezent pod choinkę.
Materiał należy opublikować na własnym profilu na Instagramie i oznaczyć na nim PZZ. Szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie na:
www.pzz.bialystok.pl,
https://www.instagram.com/pzz.sa/,
https://www.facebook.com/pzzbialystok/.
– Gorąco zachęcam do udziału w naszym konkursie. Liczę też na kreatywność wszystkich uczestników. We Włoszech pizza jest rodzinnym posiłkiem, lecz jej wersje mogą być bardzo niestandardowe i na to też liczymy. Niech to wspólne gotowanie, w tym trudnym czasie pandemii, będzie też chwilą wytchnienia i możliwością spędzenia czasu z najbliższymi – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Fabrizio Arcese – rodowity Włoch, który zna wszystkie tajniki prawdziwej pizzy, jest twarzą kampanii promocyjnej "Wygraj Thermomix z PZZ S.A.". Akcja promuje specjalistyczną mąkę na pizzę włoską produkowaną przez Podlaskie Zakłady Zbożowe. Co o niej sądzi i czy faktycznie wychodzi z niej idealne ciasto?
– Mąka z Podlaskich Zakładów Zbożowych jest fantastyczna! Pizza jest pachnąca, chrupiąca i lekkostrawna. Dla nas, Włochów, bardzo ważne jest użycie idealnej mąki, aby uzyskać doskonały efekt. Z przyjemnością użyłem tej mąki. Z pewnością od dziś będę korzystał z tego produktu do zrobienia pizzy dla mojej rodziny czy przyjaciół. Cóż mogę powiedzieć: gratulacje dla producenta! Dobra robota! – mówi Fabrizio Arcese.
Konkurs rusza lada moment. Tak więc to najwyższy czas na przygotowanie sprawdzonego przepisu i zakupy odpowiednich produktów. Dobrej zabawy i smacznego!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.