„Wygrywaj z krówką” – startuje loteria kultowych serków Rolmlecz
Choć początek września wielu osobom kojarzy się z końcem beztroskich wakacji, powrotem do szkoły i pracy, a co za tym idzie – z codziennymi, nużącymi obowiązkami, to teraz pojawia się atrakcja, której warto wyczekiwać. Marka Rolmlecz startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką”, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody. Wspólna zabawa potrwa od 5 września do 30 października 2022 r.
Marka Rolmlecz od początku swego istnienia znana jest z propagowania wartości, takich jak tradycja czy poszanowanie lokalności i regionalnych zwyczajów mleczarskich, przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Uwielbiane przez konsumentów serki „z krówką” są obecne na rynku od ponad 40 lat. Sympatyczna krówka w kuchennym fartuszku szybko stała się legendarnym symbolem, jednoznacznie kojarzącym się z marką.
Smak serka homogenizowanego Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków – od blisko pół wieku produkt ten cieszy się niesłabnącą popularnością. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na jego charakterystyczny branding, utożsamiany z uśmiechniętą krówką, ale także na prosty, czysty skład, tak ważny w odniesieniu do zmieniających się trendów żywieniowych na rynku. Dzięki temu połączeniu każda łyżeczka aksamitnego serka przypomina beztroskie smaki dzieciństwa.
Serek „z krówką” to jeden z flagowych produktów marki Rolmlecz. Konsumenci są bardzo przywiązani nie tylko do charakterystycznego wizerunku krówki na opakowaniach, ale także do jego naturalnego składu. Tegoroczna loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki, jak również zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Wierzymy, że wybierając nasze serki, konsumenci będą mogli cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Zasady loterii są bardzo proste. Aby wziąć w niej udział, należy kupić dowolny serek homogenizowany Rolmlecz w okresie 5.09-30.10.2022 r. oraz zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wystarczy wejść na stronę www.odmleczarzy.pl i zarejestrować zakup. W trakcie trwania kampanii można wygrać atrakcyjne nagrody:
- tygodniowe: 8 x 5000 zł na spełnienie marzeń;
- dzienne: 56 aparatów fotograficznych do uwieczniania niezapomnianych chwil oraz 560 lunchboxów z krówką do zabrania ze sobą wszędzie.
Aktywności związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną i radiową, działania digitalowe, kanały social media oraz materiały wspierające sprzedaż w sklepach. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda Brand Manager marki oraz agencja OS3.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Transport
SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.