Komunikaty PR

„Wygrywaj z krówką” – startuje loteria kultowych serków Rolmlecz

2022-09-02  |  10:00
Biuro prasowe

Choć początek września wielu osobom kojarzy się z końcem beztroskich wakacji, powrotem do szkoły i pracy, a co za tym idzie – z codziennymi, nużącymi obowiązkami, to teraz pojawia się atrakcja, której warto wyczekiwać. Marka Rolmlecz startuje z pierwszą w swojej historii loterią konsumencką „Wygrywaj z krówką”, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody. Wspólna zabawa potrwa od 5 września do 30 października 2022 r.

Marka Rolmlecz od początku swego istnienia znana jest z propagowania wartości, takich jak tradycja czy poszanowanie lokalności i regionalnych zwyczajów mleczarskich, przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Uwielbiane przez konsumentów serki „z krówką” są obecne na rynku od ponad 40 lat. Sympatyczna krówka w kuchennym fartuszku szybko stała się legendarnym symbolem, jednoznacznie kojarzącym się z marką.

Smak serka homogenizowanego Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków – od blisko pół wieku produkt ten cieszy się niesłabnącą popularnością. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na jego charakterystyczny branding, utożsamiany z uśmiechniętą krówką, ale także na prosty, czysty skład, tak ważny w odniesieniu do zmieniających się trendów żywieniowych na rynku. Dzięki temu połączeniu każda łyżeczka aksamitnego serka przypomina beztroskie smaki dzieciństwa.

Serek „z krówką” to jeden z flagowych produktów marki Rolmlecz. Konsumenci są bardzo przywiązani nie tylko do charakterystycznego wizerunku krówki na opakowaniach, ale także do jego naturalnego składu. Tegoroczna loteria z atrakcyjnymi nagrodami ma na celu utrzymanie wysokiej świadomości marki, jak również zaangażowanie odbiorców w jej historię i przekazywane wartości. Wierzymy, że wybierając nasze serki, konsumenci będą mogli cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Zasady loterii są bardzo proste. Aby wziąć w niej udział, należy kupić dowolny serek homogenizowany Rolmlecz w okresie 5.09-30.10.2022 r. oraz zachować paragon i kod z opakowania. Następnie wystarczy wejść na stronę www.odmleczarzy.pl i zarejestrować zakup. W trakcie trwania kampanii można wygrać atrakcyjne nagrody:

  • tygodniowe: 8 x 5000 zł na spełnienie marzeń;
  • dzienne: 56 aparatów fotograficznych do uwieczniania niezapomnianych chwil oraz 560 lunchboxów z krówką do zabrania ze sobą wszędzie.

Aktywności związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez ogólnopolską kampanię telewizyjną i radiową, działania digitalowe, kanały social media oraz materiały wspierające sprzedaż w sklepach. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda Brand Manager marki oraz agencja OS3.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.