Komunikaty PR

Wyjątkowe połączenie whiskey i kawy, czyli kultowe Irish Coffee

2023-03-31  |  01:00
Biuro prasowe

Klasyczna Irish Coffee jest oryginalną mieszanką głębokiego smaku czarnej kawy i wyrazistości szlachetnej Irish Whiskey, uzupełnioną o dodatek śmietanki. Historia tego kultowego koktajlu sięga lat 40-stych XX wieku.

Niesłabnąca popularność kawy przyciąga przedstawicieli innych branż i inspiruje do połączenia sił we wspólnej komunikacji, a w przestrzeni miejskiej coraz częściej znajdziemy małe, niezależne palarnie kawy. W tym roku marka Tullamore redefiniuje klasyczne Irish Coffee i pragnie wprowadzić je na nowo do menu barowego pod nazwą „The Tiniest Irish Coffee”.

Serwowana początkowo w dużych szklankach z uchwytem, teraz wchodzi w życie w wersji mini. Na koktajl składa się: 20 ml Tullamore D.E.W. Original, 20 ml świeżo parzonej posłodzonej kawy oraz warstwa trzydziestoprocentowej śmietanki. Wyśmienite połączenie wyrazistych smaków serwowane w małych kieliszkach to nowy wariant podania tego prawdziwie irlandzkiego klasyka.

Tullamore D.E.W. to trzykrotnie destylowana, trzykrotnie starzona i mieszana z trzech destylatów whiskey, doskonale zbalansowana i z wyraźnie zaznaczonymi słodkimi nutami korzennych przypraw i owoców. Źródłem jej niepowtarzalnego, gładkiego smaku jest połączenie trzech różnych whiskey – zbożowej, słodowej i jęczmiennej. Wielbicielom słodkich rozwiązań do gustu przypadnie także The Tiniest Irish Coffee w wersji z Tullamore D.E.W. Honey, a więc połączenia irlandzkiej tradycji z naturalnym miodem. Na ten wariant składają się składniki w tych samych proporcjach, jednak kawy nie trzeba już słodzić.

Marka Tullamore D.E.W. została założona w 1829 r. i jest drugą najpopularniejszą marką Irish Whiskey na świecie*. Swoją nazwę̨ otrzymała na cześć́ kierownika założonej w mieście Tullamore gorzelni, Daniela Edmunda Williamsa, którego inicjały (D.E.W.) znajdują̨ się̨ do dziś́ na każdej butelce Tullamore D.E.W.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.