Komunikaty PR

Wyjątkowe tabliczki Terravita dla wyjątkowych osób!

2022-01-18  |  15:30
Biuro prasowe

Oczywiście największe znaczenie ma wspólnie spędzony czas, ale warto podkreślić go również miłym upominkiem. Zawsze dobrze sprawdzą się tu wyśmienite czekolady. Wyjątkowe - tak jak wyjątkowi są ci, których chcemy obdarować. Duże tabliczki Terravita to „złota klasyka” – najwyższej jakości kakao, ulubione dodatki i eleganckie opakowanie. Idealne, gdy chcemy sprawić słodką przyjemność tym, których kochamy.

Niekiedy mówi się, że rodzice są od wychowywania, a dziadkowie od rozpieszczania. I niewątpliwie jest w tym stwierdzeniu ziarno prawdy – a pewnie również sporo ziaren kakaowca, bo to przecież u babci i dziadka na wnuków często czekały pyszne słodkości. Ale babciom i dziadkom zawdzięczamy oczywiście dużo więcej. Ich ciepło, troska, uwaga i pełne serdecznej życzliwości wsparcie towarzyszą nam od najmłodszych lat. Warto odwdzięczać się im przy każdej sposobności – a w Dniu Babci i Dziadka wyrazić te podziękowania w szczególny sposób, podkreślając je słodkim upominkiem.

Linia dużych tabliczek Terravita, w eleganckich, złotych opakowaniach sprawią przyjemność każdemu obdarowanemu. Solo lub w parze z kwiatami, książką czy ulubioną herbatą stanowić będą uniwersalny prezent. Receptury tych czekolad to prawdziwa, ponadczasowa klasyka, która z pewnością przypadnie do gustu babciom i dziadkom. Aksamitna konsystencja, wyśmienity smak pełnej czekolady i ulubione dodatki – to kompozycja pełna słodkiej przyjemności.

Według wielu osób nic nie smakuje tak dobrze, jak klasyczna, mleczna czekolada. Ta oferowana przez Terravitę pozwoli dzielić się z bliskimi tym, co najlepsze. Tradycyjna tabliczka, która powstaje z wysokiej jakości kakao, zachwyca pysznym smakiem i delikatnością. To idealny słodki drobiazg dla kochanej osoby.

W „złotej linii” Terravity dostępne są również tabliczki z najchętniej wybieranymi dodatkami. Nie mogło tu zabraknąć Czekolady mlecznej z orzechami laskowymi. Przyjemnie chrupiące orzechy przełamują kremową konsystencję, a zarazem znakomicie komponują się z czekoladowo-mleczną słodyczą. Nic dziwnego, że od lat stanowi jedną z najbardziej lubianych tabliczek. Klasykiem jest też bez wątpienia Czekolada mleczna bakaliowa – wypełniona po brzegi rodzynkami i orzechami arachidowymi, prawdziwa uczta dla podniebienia! Moc wysokiej jakości kakao, w połączeniu z mlekiem i bakaliami zachwyca smakiem i aromatem.

Dla wielu babć, dziadków i wnuczków (tych starszych) – idealnym zestawieniem deserowym jest kawa i czekolada. Terravita połączyła je w perfekcyjny duet, tworząc Czekoladę mleczną Caffe Latte. Delikatność i słodycz mlecznej czekolady została tu pysznie przełamana charakterystyczną dla kawowych nut goryczką i wyrazistością. Nadzienie dodatkowo wzbogacają kawałki wyśmienitych ciasteczek.

Wśród babć i dziadków z pewnością jest też grono koneserów bardziej wytrawnych smaków. Najlepszą propozycją dla nich będzie „złota” Czekolada deserowa z wiśnią i żurawiną Terravita. Głęboki smak gorzkiej czekolady, połączony z kawałkami aromatycznej wiśni i żurawiny, zadowoli nawet najbardziej wymagających koneserów. Do tego filiżanka kawy lub herbaty – i tyle wystarczy, by spędzić popołudniowy, świąteczny czas z babcią i dziadkiem na przyjemnych wspomnieniach i długich rozmowach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.