Komunikaty PR

Wystartowała kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”

2024-09-17  |  12:00

13 września br. wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.

Marka Jeżyki rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Celem akcji, oprócz szerzenia wiedzy na temat potrzeb jeży oraz opieki nad nimi, jest wsparcie kolczastych podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. W tym roku w ramach prowadzonych działań została przygotowana specjalna „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której słowa napisał Jacek Cygan. Nową aranżację kultowej piosenki „Wszystkie Jeże nasze są!” można zobaczyć na stronie jezykiciastka.pl. Tam również czekają ciekawostki dotyczące działalności Ośrodka. Marka wraz z ekspertami z Fundacji Primum, opiekującej się „Jeżurkowem”, obala mity dotyczące jeży, które krążą w społeczeństwie. Akcja jest też dobrym pretekstem do pomocy. Każde kliknięcie w ikonę wybranego zwierzaka to realne wsparcie, które trafi do fundacji zarządzającej placówką.

Od kilku lat marka Jeżyki wspiera jeże. Zarówno edukując w zakresie niesienia pomocy tym malutkim stworzeniom, jak również pomagając finansowo instytucji, która się o nie troszczy. W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zaprosić do udziału w kampanii Majkę Jeżowską. W ten sposób chcemy łączyć pokolenia, docierając zarówno do osób, które znają i kochają oryginalną wersję piosenki, jak również do nowych, młodych odbiorców, dla których może to być pierwsze spotkanie z twórczością artystki – komentuje Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki.

Kampania potrwa do 23.10.2024 i będzie szeroko promowana w Internecie, mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży. Więcej informacji oraz regulamin akcji dostępny jest na jezykiciastka.pl. Finał akcji planowany jest na 10 listopada – Dzień Jeża, kiedy to zaprezentowane zostaną efekty kampanii.

Producent: Colian

Marka: Jeżyki

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.