Wystartowała kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”
13 września br. wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.
Marka Jeżyki rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Celem akcji, oprócz szerzenia wiedzy na temat potrzeb jeży oraz opieki nad nimi, jest wsparcie kolczastych podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. W tym roku w ramach prowadzonych działań została przygotowana specjalna „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której słowa napisał Jacek Cygan. Nową aranżację kultowej piosenki „Wszystkie Jeże nasze są!” można zobaczyć na stronie jezykiciastka.pl. Tam również czekają ciekawostki dotyczące działalności Ośrodka. Marka wraz z ekspertami z Fundacji Primum, opiekującej się „Jeżurkowem”, obala mity dotyczące jeży, które krążą w społeczeństwie. Akcja jest też dobrym pretekstem do pomocy. Każde kliknięcie w ikonę wybranego zwierzaka to realne wsparcie, które trafi do fundacji zarządzającej placówką.
Od kilku lat marka Jeżyki wspiera jeże. Zarówno edukując w zakresie niesienia pomocy tym malutkim stworzeniom, jak również pomagając finansowo instytucji, która się o nie troszczy. W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zaprosić do udziału w kampanii Majkę Jeżowską. W ten sposób chcemy łączyć pokolenia, docierając zarówno do osób, które znają i kochają oryginalną wersję piosenki, jak również do nowych, młodych odbiorców, dla których może to być pierwsze spotkanie z twórczością artystki – komentuje Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki.
Kampania potrwa do 23.10.2024 i będzie szeroko promowana w Internecie, mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży. Więcej informacji oraz regulamin akcji dostępny jest na jezykiciastka.pl. Finał akcji planowany jest na 10 listopada – Dzień Jeża, kiedy to zaprezentowane zostaną efekty kampanii.
Producent: Colian
Marka: Jeżyki

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.