Komunikaty PR

Wystartowała kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”

2024-09-17  |  12:00

13 września br. wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.

Marka Jeżyki rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Celem akcji, oprócz szerzenia wiedzy na temat potrzeb jeży oraz opieki nad nimi, jest wsparcie kolczastych podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. W tym roku w ramach prowadzonych działań została przygotowana specjalna „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której słowa napisał Jacek Cygan. Nową aranżację kultowej piosenki „Wszystkie Jeże nasze są!” można zobaczyć na stronie jezykiciastka.pl. Tam również czekają ciekawostki dotyczące działalności Ośrodka. Marka wraz z ekspertami z Fundacji Primum, opiekującej się „Jeżurkowem”, obala mity dotyczące jeży, które krążą w społeczeństwie. Akcja jest też dobrym pretekstem do pomocy. Każde kliknięcie w ikonę wybranego zwierzaka to realne wsparcie, które trafi do fundacji zarządzającej placówką.

Od kilku lat marka Jeżyki wspiera jeże. Zarówno edukując w zakresie niesienia pomocy tym malutkim stworzeniom, jak również pomagając finansowo instytucji, która się o nie troszczy. W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zaprosić do udziału w kampanii Majkę Jeżowską. W ten sposób chcemy łączyć pokolenia, docierając zarówno do osób, które znają i kochają oryginalną wersję piosenki, jak również do nowych, młodych odbiorców, dla których może to być pierwsze spotkanie z twórczością artystki – komentuje Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki.

Kampania potrwa do 23.10.2024 i będzie szeroko promowana w Internecie, mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży. Więcej informacji oraz regulamin akcji dostępny jest na jezykiciastka.pl. Finał akcji planowany jest na 10 listopada – Dzień Jeża, kiedy to zaprezentowane zostaną efekty kampanii.

Producent: Colian

Marka: Jeżyki

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia VI KONFERENCJA SEKSON Z PATRONATEM ROMANCE TV Biuro prasowe
2024-10-06 | 01:00

VI KONFERENCJA SEKSON Z PATRONATEM ROMANCE TV

Romance TV ponownie objął patronatem medialnym Konferencję Sekson, której VI edycja odbędzie się w dniach 26-27 października w CIC Warsaw. W tym roku motywem przewodnim jest prawo do
Styl życia Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców
2024-10-03 | 11:22

Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców

W 1931 roku podczas międzynarodowej konwencji ekologicznej we Florencji, narodziła się idea zwrócenia uwagi na problemy związane z ochroną fauny. Święto to, zainspirowane postacią
Styl życia Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów
2024-10-02 | 13:00

Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów

W październiku w Krakowie nie zabraknie atrakcji dla osób starszych. W tym miesiącu obchodzone są aż dwa święta – Międzynarodowy Dzień Seniora oraz Europejski Dzień Seniora.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.