Komunikaty PR

XIII Kongres Inwestycyjny Xelion we współpracy z Idea Creative Group

2021-03-05  |  13:00
Biuro prasowe

Kongres Inwestycyjny Xelion to wydarzenie wpisujące się w kalendarz najciekawszych wydarzeń środowiska finansowego, gromadzące wybitnych przedstawicieli polskiego i zagranicznego świata finansów. Tegoroczna, 13-ta już edycja Kongresu, różniła się od poprzednich. Wszystko z powodu obostrzeń sanitarnych, które wykluczyły możliwość kontynuowania stacjonarnego formatu wydarzenia dla grona aktualnych, jak i potencjalnych klientów Domu Inwestycyjnego Xelion. Z uwagi na bezpieczeństwo wszystkich uczestników, DI Xelion zdecydował o formule online, której realizację powierzono agencji Idea Creative Group, wyłonionej w konkursie ofert.

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie strategii realizacji XIII Kongresu Inwestycyjnego Xelion w formie transmisji z dwóch oddzielnych studiów. Idea Creative Group zaplanowała techniczną i multimedialną oprawę, jak również wyprodukowała rozbudowaną przestrzeń wirtualną, na której wydarzenie było transmitowane dla szerokiego grona zaproszonych Gości.  Produkcja, niczym realizacja telewizyjna, transmitowana była w bezpieczny sposób poprzez sprawne przełączanie się pomiędzy zaplanowanymi debatami w wybranych studiach na żywo. Nie bez znaczenia miała oprawa wizji przedsiewzięcia, która stanowiła znaczący jakościowo punkt całego spotkania.

Organizacja tak złożonego wydarzenia w sieci to mechanizm naczyń powiązanych, gdzie o powodzeniu projektu decyduje dbałość i synchronizacja wszystkich jego składowych. Z uwagi na ograniczony czas trwania Kongresu oraz jego niezwykle rozbudowany program, intensywność prowadzonych przez nas działań była ogromna. Obsługa kilku paneli tematycznych oraz kilkunastu partnerów wymagała ciągłego skupienia oraz koordynacji prac” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Jak dodaje Aneta Radzimirska, dodatkowym wyzwaniem była konieczność zdalnego łączenia się z prelegentami. „Z uwagi na czerwoną strefę i obostrzenia koniecznym było przemodelowanie Kongresu tak, by niemal wszyscy prelegenci mogli połączyć się z nami zdalnie w czasie rzeczywistym”.

Warto podkreślić, iż w wydarzeniu wzięło udział blisko 1500 uczestników, Klientów i potencjalnych Klientów Domu Inwestycyjnego Xelion, zaś poruszana tematyka dotyczyła szerokiej tematyki inwestycji (wliczając w to również wpływ Covid-19 na aktualny stan polskiej gospodarki). W gronie prelegentów znaleźli się wybitni eksperci oraz przedstawiciele polskich i zagranicznych instytucji finansowych.

Każda edycja Kongresu Inwestycyjnego Xelion stanowi niezwykle rozbudowaną platformę dyskusyjną. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki formule onlinowej udało nam się stworzyć jeszcze bardziej nowoczesną, a przy tym bezpieczną przestrzeń do dyskusji na temat wyzwań gospodarczych oraz inwestycji. Jesteśmy przekonani, że koncepcja online wydarzenia pozwoliła na nieprzerwany dialog z naszą grupą docelową oraz potwierdziła tak ważne aspekty funkcjonowania Domu Inwestycyjnego Xelion, jak innowacyjność oraz dbałość o klienta” – mówi Tatiana Starzyńska, manager tego projektu w Domu Inwestycyjnym Xelion sp. z.o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.