XIII Kongres Inwestycyjny Xelion we współpracy z Idea Creative Group
Kongres Inwestycyjny Xelion to wydarzenie wpisujące się w kalendarz najciekawszych wydarzeń środowiska finansowego, gromadzące wybitnych przedstawicieli polskiego i zagranicznego świata finansów. Tegoroczna, 13-ta już edycja Kongresu, różniła się od poprzednich. Wszystko z powodu obostrzeń sanitarnych, które wykluczyły możliwość kontynuowania stacjonarnego formatu wydarzenia dla grona aktualnych, jak i potencjalnych klientów Domu Inwestycyjnego Xelion. Z uwagi na bezpieczeństwo wszystkich uczestników, DI Xelion zdecydował o formule online, której realizację powierzono agencji Idea Creative Group, wyłonionej w konkursie ofert.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie strategii realizacji XIII Kongresu Inwestycyjnego Xelion w formie transmisji z dwóch oddzielnych studiów. Idea Creative Group zaplanowała techniczną i multimedialną oprawę, jak również wyprodukowała rozbudowaną przestrzeń wirtualną, na której wydarzenie było transmitowane dla szerokiego grona zaproszonych Gości. Produkcja, niczym realizacja telewizyjna, transmitowana była w bezpieczny sposób poprzez sprawne przełączanie się pomiędzy zaplanowanymi debatami w wybranych studiach na żywo. Nie bez znaczenia miała oprawa wizji przedsiewzięcia, która stanowiła znaczący jakościowo punkt całego spotkania.
„Organizacja tak złożonego wydarzenia w sieci to mechanizm naczyń powiązanych, gdzie o powodzeniu projektu decyduje dbałość i synchronizacja wszystkich jego składowych. Z uwagi na ograniczony czas trwania Kongresu oraz jego niezwykle rozbudowany program, intensywność prowadzonych przez nas działań była ogromna. Obsługa kilku paneli tematycznych oraz kilkunastu partnerów wymagała ciągłego skupienia oraz koordynacji prac” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Jak dodaje Aneta Radzimirska, dodatkowym wyzwaniem była konieczność zdalnego łączenia się z prelegentami. „Z uwagi na czerwoną strefę i obostrzenia koniecznym było przemodelowanie Kongresu tak, by niemal wszyscy prelegenci mogli połączyć się z nami zdalnie w czasie rzeczywistym”.
Warto podkreślić, iż w wydarzeniu wzięło udział blisko 1500 uczestników, Klientów i potencjalnych Klientów Domu Inwestycyjnego Xelion, zaś poruszana tematyka dotyczyła szerokiej tematyki inwestycji (wliczając w to również wpływ Covid-19 na aktualny stan polskiej gospodarki). W gronie prelegentów znaleźli się wybitni eksperci oraz przedstawiciele polskich i zagranicznych instytucji finansowych.
„Każda edycja Kongresu Inwestycyjnego Xelion stanowi niezwykle rozbudowaną platformę dyskusyjną. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki formule onlinowej udało nam się stworzyć jeszcze bardziej nowoczesną, a przy tym bezpieczną przestrzeń do dyskusji na temat wyzwań gospodarczych oraz inwestycji. Jesteśmy przekonani, że koncepcja online wydarzenia pozwoliła na nieprzerwany dialog z naszą grupą docelową oraz potwierdziła tak ważne aspekty funkcjonowania Domu Inwestycyjnego Xelion, jak innowacyjność oraz dbałość o klienta” – mówi Tatiana Starzyńska, manager tego projektu w Domu Inwestycyjnym Xelion sp. z.o.o.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić
Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.
Ochrona środowiska
Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.
Podróże
Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.