Komunikaty PR

Z miłości do kawy. Marka Xavax to odpowiedź na wzrastającą kulturę picia kawy

2024-02-28  |  12:18

W świecie w którym aromat świeżo parzonej kawy jest nieodłącznym elementem porannego rytuału setek milionów ludzi na całym świecie, marka Xavax wpisuje się w potrzeby nowoczesnego stylu życia. Specjalizuje się w produkcji małych akcesoriów AGD, głównie dla pasjonatów czarnego stawiającego na nogi napitku. Priorytetem jest tu funkcjonalność, ale także estetyka w domowych i korporacyjnych przestrzeniach.

Dawno minęły czasy, gdy kawa była sprowadzona jedynie do swojej funkcji konsumpcyjnej, to znaczy szybkim sposobem na pobudzenie w biegu pomiędzy licznymi służbowymi zadaniami. Jej popularność gwałtownie rośnie, jest to wręcz fenomen kulturowy i część wielkomiejskiego stylu życia. Statystyki pokazują, że dzienne spożycie kawy na świeci to aż 2 miliardy filiżanek! Przekłada się to na prawie 25 milionów litrów wypijanej kawy dziennie, czyli… ponad 7 basenów olimpijskich.

Dziś delektowanie się aromatycznym czarnym napojem stało się wręcz celebracją smaku, zapachu i kontemplowaniem chwili przerwy, samotnie lub podczas towarzyskich pogawędek. W tym dynamicznie rozwijającym się krajobrazie, niemiecka marka Xavax z pełną świadomością wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego oferuje produkty, które nie tylko ułatwiają przygotowanie ulubionego napoju, ale czynią ten proces wyjątkowym doświadczeniem.

Firma specjalizuje się w produkcji kuchennych akcesoriów AGD, ze szczególnym naciskiem na asortyment kawowy. Wyróżnia się unikatowym połączeniem niemieckiej precyzji i zamiłowania do designerskiego detalu, oczywiście z czystą pasją do kawy. Każdy produkt Xavax to wynik dogłębnych analiz, mających na celu nie tylko ułatwienie codziennych czynności, ale i przekształcenie ich w część naszego stylu życia.

Szeroki wybór i nacisk na detale

Xavax to cały kompleksowy system produktów przeznaczonych wszelkim aspektom raczenia się kawą, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych preferencjach konsumentów. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę akcesoriów, które sprawiają, że każdy miłośnik kawy, niezależnie od swoich upodobań, znajdzie coś dla siebie.

Oto tylko najważniejszy wycinek całego portfolio:

  • pojemnik ze stali nierdzewnej do kawy;
  • spieniacz do mleka Barista;
  • dzbanek do mleka z nierdzewnej stali o pojemności 350 ml;
  • kawiarka na cztery filiżanki Barista pojemości 200 ml;
  • zestaw dwóch sitek do ekspresu do kawy;
  • stały filtr do kawy wielokrotnego użytku;
  • tamper/ubijak do kawy Barista;
  • pojemnik na fusy Barista;
  • pojemnik na saszetki lub torebki do kawy;
  • uniwersalny wężyk do mleka do ekspresów;
  • stojak na kapsułki do kawy Tassimo.

 

Pasja i element stylu

Xavax to marka, która idzie ręka w rękę z rosnącą kulturą picia kawy. Poprzez swoje produkty, które charakteryzują się nie tylko wysoką jakością, ale także innowacyjnością, umożliwia każdemu smakoszowi odkrywanie coraz to nowszych wymiarów kawowego smaku i przyjemności, jaką niesie ze sobą jej przygotowanie oraz picie. Czy jest lepszy sposób na rozpoczęcie dnia niż filiżanka wybornej kawy zaparzonej z taką starannością i pasją, jaką kultywuje Xavax?

Wszelkie szczegóły i pełną ofertę producenta znajdziemy na oficjalnej stronie https://www.xavax.eu/.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.