Komunikaty PR

Z miłości do kawy. Marka Xavax to odpowiedź na wzrastającą kulturę picia kawy

2024-02-28  |  12:18

W świecie w którym aromat świeżo parzonej kawy jest nieodłącznym elementem porannego rytuału setek milionów ludzi na całym świecie, marka Xavax wpisuje się w potrzeby nowoczesnego stylu życia. Specjalizuje się w produkcji małych akcesoriów AGD, głównie dla pasjonatów czarnego stawiającego na nogi napitku. Priorytetem jest tu funkcjonalność, ale także estetyka w domowych i korporacyjnych przestrzeniach.

Dawno minęły czasy, gdy kawa była sprowadzona jedynie do swojej funkcji konsumpcyjnej, to znaczy szybkim sposobem na pobudzenie w biegu pomiędzy licznymi służbowymi zadaniami. Jej popularność gwałtownie rośnie, jest to wręcz fenomen kulturowy i część wielkomiejskiego stylu życia. Statystyki pokazują, że dzienne spożycie kawy na świeci to aż 2 miliardy filiżanek! Przekłada się to na prawie 25 milionów litrów wypijanej kawy dziennie, czyli… ponad 7 basenów olimpijskich.

Dziś delektowanie się aromatycznym czarnym napojem stało się wręcz celebracją smaku, zapachu i kontemplowaniem chwili przerwy, samotnie lub podczas towarzyskich pogawędek. W tym dynamicznie rozwijającym się krajobrazie, niemiecka marka Xavax z pełną świadomością wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego oferuje produkty, które nie tylko ułatwiają przygotowanie ulubionego napoju, ale czynią ten proces wyjątkowym doświadczeniem.

Firma specjalizuje się w produkcji kuchennych akcesoriów AGD, ze szczególnym naciskiem na asortyment kawowy. Wyróżnia się unikatowym połączeniem niemieckiej precyzji i zamiłowania do designerskiego detalu, oczywiście z czystą pasją do kawy. Każdy produkt Xavax to wynik dogłębnych analiz, mających na celu nie tylko ułatwienie codziennych czynności, ale i przekształcenie ich w część naszego stylu życia.

Szeroki wybór i nacisk na detale

Xavax to cały kompleksowy system produktów przeznaczonych wszelkim aspektom raczenia się kawą, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych preferencjach konsumentów. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę akcesoriów, które sprawiają, że każdy miłośnik kawy, niezależnie od swoich upodobań, znajdzie coś dla siebie.

Oto tylko najważniejszy wycinek całego portfolio:

  • pojemnik ze stali nierdzewnej do kawy;
  • spieniacz do mleka Barista;
  • dzbanek do mleka z nierdzewnej stali o pojemności 350 ml;
  • kawiarka na cztery filiżanki Barista pojemości 200 ml;
  • zestaw dwóch sitek do ekspresu do kawy;
  • stały filtr do kawy wielokrotnego użytku;
  • tamper/ubijak do kawy Barista;
  • pojemnik na fusy Barista;
  • pojemnik na saszetki lub torebki do kawy;
  • uniwersalny wężyk do mleka do ekspresów;
  • stojak na kapsułki do kawy Tassimo.

 

Pasja i element stylu

Xavax to marka, która idzie ręka w rękę z rosnącą kulturą picia kawy. Poprzez swoje produkty, które charakteryzują się nie tylko wysoką jakością, ale także innowacyjnością, umożliwia każdemu smakoszowi odkrywanie coraz to nowszych wymiarów kawowego smaku i przyjemności, jaką niesie ze sobą jej przygotowanie oraz picie. Czy jest lepszy sposób na rozpoczęcie dnia niż filiżanka wybornej kawy zaparzonej z taką starannością i pasją, jaką kultywuje Xavax?

Wszelkie szczegóły i pełną ofertę producenta znajdziemy na oficjalnej stronie https://www.xavax.eu/.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.