Z Orbit® bez ograniczeń !?
Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? Nową starą rzeczywistość przedstawia najnowsza reklama gumy do żucia Orbit®, w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi. Jak głosi początkowy napis reklamy – nastąpi to „w niedalekiej przyszłości”. I tego się trzymajmy!
Podekscytowanie, ożywienie i entuzjazm to emocje, które towarzyszą bohaterom nowej kopii reklamowej marki Orbit®, która w żartobliwy sposób prezentuje pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich ograniczeń wprowadzonych wraz z pojawianiem się pandemii. Video przedstawia ludzi, którzy z nową energią wracają do swojej upragnionej rzeczywistości. Obserwujemy jak pełni zapału wybiegają z domu, pracownicy znikają z wirtualnych firmowych spotkań, a ludzie w parku - nie musząc już przestrzegać dystansu – radośnie celebrują możliwości bliskiego kontaktu.
W tych cudownych chwilach bezcukrowa guma Orbit® dodaje im pewności siebie. Mając ją zawsze przy sobie jesteśmy gotowi na nieoczekiwane sytuacje, niezależnie od okoliczności.
Nowa kampania reklamowa marki pod hasłem “Odzyskaj swój BŁYSK!“ (Get Your Ding Back) wystartowała w internecie 21 maja. Będzie ją można zobaczyć w wersji 60- i 6-sekundowej na You Tube oraz 30-sekundowej w online video. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. 15-sekundowy spot będzie też obecny w telewizji od 6 czerwca.
Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Energy BBDO. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Mediacom.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=14AY0tOo9Dg

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.